Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum identificam audienta potrivita pentru afacerile noastre simplu, rapid si ieftin!

de
1519 0 24 Feb. 2012
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

O mare greseala pe care multi antreprenori si marketeri o comit este cea de a nu identifica, in mod corect si cat mai fidel, audienta careia se adreseaza afacerile pe care le conduc sau pe care le reprezinta. Audienta trebuie identificata in mod clar, conturata in cele mai mici detalii pentru a ne potrivi strategiile de marketing si de advertising pe fundatii solide, reale, obiective si care sa ne aduca profituri consistente.

Iata cateva aspecte de luat in considerare, aspecte care ne ajuta sa ne identificam in mod corect audientele carora ne adresam in afacerile noastre:

1. Stabiliti ce beneficii aduc produsele sau serviciile dvs si ce audienta le necesita.

2. Stabiliti care sunt consumatorii dvs actuali, care sunt caracteristicile lor, care sunt preferintele si modul in care cumpara. Pe baza acestor date puteti sa conturati o audienta generala pe care va bazati in afaceri.

3. Stabiliti ce fel de consumatori doriti dvs, pentru afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati. Care este consumatorul ideal?

Iata si cateva intrebari la care trebuie sa oferiti raspunsuri, raspunsuri care va ajuta sa conturati in mod fidel audienta careia va adresati:

1. Ce varsta au consumatorii ideali?
2. Unde locuiesc? In mediul urban sau in cel rural?
3. Ce marci folosesc in acest moment si ce beneficii ati putea sa oferiti, in plus, pentru a-i atrage in tabara dvs?
4. Ce valori si interese detin consumatorii dvs ideali?
5. Ce nivel de venituri detin consumatorii dvs ideali?
6. Care este nivelul educatiei consumatorilor ideali?

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





Acestea sunt doar cateva aspecte spre care sa va centrati atentia pentru a contura cat mai bine audienta careia va adresati. In masura in care detineti o imagine completa si cat mai detaliata asupra consumatorilor tinta, profiturile vor fi mai consistente sau mai putin solide.

Aveti nevoie de un sistem de cercetare si documentare care sa va ajute sa alcatuiti o baza de date referitoare la detaliile legate de audienta dvs tinta, baza de date pe care trebuie sa o luati in calcul atunci cand lansati un produs, cand imbunatatiti un produs sau servicii, cand scoateti din linia de productie servicii sau produse.

Care sunt instrumentele care ne ajuta sa identificam audienta corecta pentru afacerile noastre, simplu, rapid si ieftin?

Folositi-va de sondaje, de focus-grup-uri, de chestionare si concursuri care sa ceara informatii din randul participantilor. Folositi-va de blogging si de conturile de Google Analytics, de feedback-ul oferit de clientii existenti, de statistici si, mai presus de orice, de beneficiile retelelor de socializare. Acestea reprezinta unelte extrem de utile in a ne furniza toate datele necesare referitoare la consumatorii actuali si la consumatorii interesati/potentiali.


Tags: audienta tintaafaceriaudienta tinta afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum identificam audienta potrivita pentru afacerile noastre simplu, rapid si ieftin!
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016