Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum nu se interactioneaza cu un client!

de
1595 0 10 Oct. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii sunt averea noastra cea mai de pret, imediat dupa angajati. Fara angajati nu am detine afaceri prin intermediul carora sa ajungem sub ochii clientilor care sa ne returneze profiturile de care avem nevoie pentru a ne recompensa angajatii pentru ca ciclul sa se refaca.

Din toate aceste rotatii, profiturile obtinute ajung intr-o masura mai mica sau mai mare si in buzunarele detinatorilor de afaceri. Acesta este un factor declansator optim pentru multi dintre ei in incercarea de a stabili modul in care sa se interactioneze cu un client pentru rezultate imbunatatite.

Iata cum NU se interactioneaza cu un client niciodata:
1.    Tineti minte cum intram cateodata in magazine si diversi promoteri sau vanzatori simpli se napustesc spre noi in incercarea de a ne ajuta, de a ne sfatui, de a ne convinge sa cumparam si ce nu ne trebuie si nu ni se potriveste?

Ei bine, aceasta abordare nu trebuie sa se mai regaseasca in agenda de prioritati ale afacerilor din prezent. Se cere discretie, eleganta maxima in procesul de vanzare-achizitionare, sprijin la cerere. Toate acestea vor rezulta in profituri, intrucat clientii vor sa simta ca ei iau o decizie in procesul de cumparare si metoda clasica a vanzatorilor „agresivi” este una care lasa o impresie negativa prelungita.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h

2.    Clientilor nu trebuie sa le promitem niciodata mai mult decat poate suporta un produs, un serviciu, un brand in totalitatea sa. Clientii vin cu asteptari specifice, cu anumite cerinte si le confrunta cu toate calitatile, caracteristicile, preturile produselor si serviciilor pe care le cerceteaza.

Vor dori sa primeasca ce li se promite si orice abatere se va solda cu o impresie negativa care va persista prea mult timp pentru ca respectivele afaceri sa mai beneficieze de atentie din partea clientilor respectivi.

3.    O alta mare greseala comisa de multe companii este sa isi ignore sau sa isi neglijeze clientii. Acestia cer respect si sa fie priviti ca fiind extrem de valorosi de catre angajati, de catre companii in sine.

Trebuie sa cooptati doar angajatii care pot interactiona in mod benefic cu clientii dvs si sa detineti un program bine pus la punct prin care se mentine o legatura activa cu cei care va sunt clienti si cu cei care detin potential de a va mari nivelul profiturilor.




Tags: afaceriangajatiimpresie negativa afaceriangajati agresivi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum nu se interactioneaza cu un client!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016