Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Customer service de calitate si afacerile merg de la sine

de
2188 0 15 Iul. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Grija pentru clienti este cea mai buna strategie pe care orice companie sau firma mica o poate adopta. Intotdeauna, clientii vor fi stapanii nostri si noi trebuie sa avem grija ca ei sa stie ca noi stim si ca angajatii nostri nu uita acest lucru nici macar pentru o secunda. In acest sens, vom trata modul in care trebuie condus departamentul de customer service pentru rezultate excelente in afaceri.

Un departament de customer service, cat de mic ar fi, trebuie sa existe in aproape orice firma sau companie. Intotdeauna va veti lovi de nevoi din partea clientilor, nevoi care vor necesita personal specializat pentru a le trata si rezolva.

De aceea, un departament de customer service are nevoie de angajati seriosi si cu o orientare puternica catre clienti, cu o abilitate extraordinara de a interactiona in mod favorabil cu acestia.

Departamentul de customer service are nevoie de strategii bazate pe feedback. Cu alte cuvinte, feedback-ul obtinut din partea clientilor trebuie sa fie baza viitoarelor strategii care vor fi implementate in cadrul firmei. Sunt clientii nemultumiti de timpul prea indelungat de asteptare pentru a le fi preluate apelurile telefonice? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu ambalajul produselor? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu utilizarea unui anumit ingredient in procedeul de fabricare al produselor?

In acest sens, orice nemultumire trebuie tratata cat mai rapid si comunicat rezultatul catre clientii carora ne adresam. Orice remediere rapida reprezinta sanse crescute de a ne pastra si fideliza clientii si de a ne castiga altii alaturi de afacerea noastra.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


Un departament de customer service trebuie sa se bazeze nu numai pe feedback, ci si pe abilitatea personalului de a isi dezvolta si pune in aplicare creativitatea. Grija pentru clienti se cultiva in timp, dupa indelungi perioade de interactiune cu acestia si trebuie sa fie centrul strategiilor in afaceri.

De multe ori, nu se obtine feedback din partea clientilor, sau acesta nu este clarificator. In acest caz, este nevoie de angajati ai departamentului de customer service care sa anticipeze nemultumiri si probleme si care sa gaseasca cele mai avantajoase solutii cu putinta.

Oamenii de afaceri sunt cei care decid profitabilitatea unei afaceri indiferent de perioada economica si in acest context, rabatul de la calitatea managementului departamentului de customer service se claseaza in topul celor mai grave greseli.




Tags: customer servicedepartament customer serviceafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Customer service de calitate si afacerile merg de la sine
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016