Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Razboiul dintre caramida si online a inceput. Castiga vitrinele interactive!

de
1427 0 27 Iun. 2013
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Razboiul dintre caramida si online a inceput. Castiga vitrinele interactive!

Daca e sa fim sinceri, razboiul dintre caramida si online a inceput de foarte mult timp, de cand a inceput mediul virtual sa se impune in mod agresiv. Experti numerosi anuntau ca locatiile offline nu isi vor mai avea sensul in urmatorii ani si ca toate lucrurile palpitante se vor petrece in online, in mod exclusiv.

In mod deloc uimitor, caramida si-a pastrat mereu o bucata considerabila de teren, de teritoriu pe care niciun alt mediu nu are puterea sa il revendice. Nimeni nu va putea inlocui vreodata beneficiile oferite de conceptul brick-and-mortar si acest lucru este clar.

Ce este extrem de interesant este maniera in care un brand a reusit sa imbine online-ul cu offline-ul si sa valorifice maximul din ambele medii. Un brand de haine din New York, Kate Spade, a introdus conceptul de vitrina interactiva.

Au fost realizate patru vitrine interactive pentru patru magazine. In momentul in care esti in fata vitrinei, pe vitrina este afisata colectia de haine si totul funcitoneaza pe sistem touch screen.

Vrei sa cumperi ceva? Simplu! Selectezi item-ul dorit si printr-un SMS de confirmare, produsele dorite iti sunt livrate acasa, cu plata la livrare.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


Iata maniera in care un brand a reusit sa imbine utilul cu placutul. Este util sa ai un shop offline, insa placut ar fi daca am putea sa facem totul in online. Ar fi un plus de confort si de viteza, insa au ramas multe surse de venituri si pe strada, acolo unde trecatorii pot oricand sa devina clienti!


Sa aveti succes si afaceri profitabile in online si in offline!


sursa foto: www.laughingsquid.com


Tags: onlineofflineafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Razboiul dintre caramida si online a inceput. Castiga vitrinele interactive!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Piata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani

de Idei De Afaceri
12 Feb 2018
Ne apropiem cu pasi repezi de o perioda aglomerata din punct de vedere al cadourilor. Valentine`s Day, Dragobetele, 1 Martie si 8 Martie sau Pastele...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016