Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Anunturile Pay-Per-Click, indicate pentru bugetele mici

de
930 0 14 Iun. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Putine intreprinderi aflate la inceput de drum au gramezi de bani, dar trebuie sa te gandesti, ca o provocare, unde sa investesti in marketing pentru afacerea ta. O solutie este un program pay-per-click (PPC).


Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Inainte de a incepe o campanie PPC, da-ti seama ce valoare adauga un client afacerii tale si cat esti dispus sa cheltuiesti pentru a obtine acel client. Daca acesta aduce 100 de dolari afacerii tale, atunci poti cheltui cu el 50 de dolari pentru a-l obtine.
Din moment ce nicio afacere nu poate converti conducerea, utilizeaza formula bazata pe o rata a conversiei pentru a determina ce poti plati pentru conducere. Daca poti converti 1 la 10 conduceri in plata clientilor, platesti 5 dolari pe conducere.
 
In continuare iti prezentam 5 analize PPC care pot aduce succesul unui antreprenor:
 
1. PPC lucreaza cu bugete mici
PPC poate fi extrem de eficient pentru bugetele mici.
Target: poti folosi PPC pentru a targeta vizitatorii la toate stagiile de cumparare. Incepe prin a te concentra pe cuvintele-cheie tipice oamenilor atunci cand sunt gata pentru a cumpara. Daca adaugi geografie, timp si limba, ai o modalitate sigura de a identifica clientul tau cel mai calificat.
 
Matching: Evita potrivirea ampla sau vei plati pentru click-urile necalificate, care doar iti dreneaza bugetul. Incepe cu o potrivire ampla modificata pentru a obtine o mai mare relevanta. Din moment ce PPC este un format de licitatie, pretul este determinat de cerere/valoare. Nu poti cheltui atunci cand este self-serve. Nu este o corelatie directa intre buget si rezulatate. Daca primesti o infuzie mare de bani si iti poti tripla bugetul PPC, acesta nu va tripla volumul aceleiasi calitati a conducerii.
 
2. Testeaza o multime de mesaje
PPC este o modalitate buna de a testa continutul si combinatiile de cuvinte si mesaje , in locul printarii unor brosuri. Testele de design masoara daca este o crestere a relevantei cuvintelor-cheie pentru a adauga copii catre pagini de destinatie. Gandeste-te daca promisiunea adaugarii anuntului este livrata constant pe pagina de destinatie, in headline si body copy. 
 
3. Testeaza o multime de piete
Este bine sa utilizezi pentru fiecare audienta o limba apropiata. Daca anuntul lucreaza pe o anumita piata, testeaza aceeasi copie si pe o alta, dar aminteste-ti ca exista nuante subtile in fiecare limba. De exemplu, cuvantul frantuzesc pentru management (gestion) implica managementul financiar, asa ca poti adauga descriptori suplimentari in copia anuntului tau pentru a te asigura ca nu platesti pe clickurile de la vizitatori francezi pentru a obtine un maner in finantele lor. Este o buna practica pentru a avea inceredere in persoanele care cunosc limba materna revizuirii copiei si nu se bazeaza doar pe Google Translate.
 
4. Testeaza rapid punctele catre directia corecta
Cele mai simple, mai scurte versiuni ale paginii tale pot fi cele mai eficiente. Intotdeauna incepe cu unele practici dintre cele mai bune de baza pentru a crea ipoteze, iar apoi testeaza totul - headline, butoane, videoclipuri, plasarea CTA etc. 
Da-le testelor suficient timp pentru a ajunge la o concluzie, apoi construieste altul bazat pe descoperirile tale. Fa-le si atunci cand crezi ca ai atins performanta.
 
5. Numerele aduc un atu opiniei si emotiei
Cand fondurile sunt stranse si fiecare conducere conteaza, utilizeaza date in loc de parerea ta pentru a lua decizii pentru a fi salvat. Poti folosi Google AdWords si anunturi Bing, impreuna cu o serie de anunturi sofisticate pentru a masura care dintre segmentele de piata sunt cele mai valoroase.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: antreprenoriafaceripay per clickcampanie ppcadwordsmarketingbugete micitarget

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Anunturile Pay-Per-Click, indicate pentru bugetele mici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton