Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic

de
1003 0 27 Apr. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Un brand este o promisiune care, cand este pastrata, creeaza preferinte si, cateodata, iertare", spune Moses Foster, CEO al West Cary Group, o firma de comunicare in marketing si publicitate din Richmond, Virginia.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Foster are mare dreptate, pentru ca un brand puternic creeaza preferinte care iti permit sa te premiezi singur. Acesta poate sa primeasca iertare din partea clientilor, atunci cand acestia sunt dezamagiti.
Este clar ca in zilele noastre brandul are o mai mare putere asupra oamenilor. Acest lucru il stiu si firmele, astfel incat exista scoli dedicate brandingului si managementului brandului. Sunt companii care platesc milioane de dolari firmelor pentru a-si promova brandul. Nu este cazul firmelor mici aici. Acestea nu se axeaza pe brand, ci, mai degraba, pe serviciile lor, pentru ca din asta traiesc. 
 
Inainte de a-ti face un brand, trebuie sa raspunzi la doua intrebari esentiale, spun specialistii. 
Ce mesaj vrei sa transmita? Este clar ca brandul nu este acelasi lucru cu un logo sau un slogan. Nici nu se pune problema! Un brand este acel lucru la care oamenii se gandesc atunci cand aud numele sau cand vad ceva care sa-l identifice cu tine, compania ta sau cu serviciile tale. Trebuie sa te gandesti ce imagine vrei sa le transmiti clientilor tai. Acea imagine va fi, normal, o modalitate prin care ei sa se gandeasca la firma si serviciile tale.
Acest lucru te va pune in situatia in care sa raspunzi la intrebarea cea mai importanta pe care un antreprenor si-o pune, si anume "De ce un potential client trebuie sa imi cumpere mie produsul si nu pe cel al concurentei?". Cu ajutorul unor experti poti sa iti raspunzi la intrebare clar si concis. Trebuie sa stii ce iti diferentiaza produsul de al concurentei si cum o poti face.
Care este cea mai rentabila modalitate prin care sa transmiti mesajul? Toate companiile isi doresc doar notiunile de baza. De cele mai multe ori doresti sa te asiguri ca site-ul tau, cartile de vizita sau cardurile contin mesajul tau. Sunt multe companii care sufera de "tulburare de brand". Nu trebuie sa transmiti mai mult decat trebuie si este bine sa te axezi exact pe ceea ce vrei sa transmiti, fara sa te mai complici. Este un fel de a ramane pe pozitie, fara sa te abati.
 
Multe dintre afaceri cheltuiesc banii pe tot felul de strategii de marketing, cum ar fi mailuri, spoturi TV sau radio etc. Daca decizi sa faci asta, gandeste-te ca piata nu este omogena. Fii sigur ca piata pe care tu activezi si te diferentiaza de competitorii tai aude mesajul tau.
Nu poti comunica cu un grup care prefera un alt tip de produs fata de cel pe care tu il ai. Cerceteaza piata, gaseste potentialii clienti si, in acest fel, fa astfel incat mesajul tau sa ajunga la ei, apoi gaseste cel mai rentabil mod de a ajunge la ei.
 


Tags: afaceribrandantreprenorisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton