Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic

de
1021 0 27 Apr. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Un brand este o promisiune care, cand este pastrata, creeaza preferinte si, cateodata, iertare", spune Moses Foster, CEO al West Cary Group, o firma de comunicare in marketing si publicitate din Richmond, Virginia.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Foster are mare dreptate, pentru ca un brand puternic creeaza preferinte care iti permit sa te premiezi singur. Acesta poate sa primeasca iertare din partea clientilor, atunci cand acestia sunt dezamagiti.
Este clar ca in zilele noastre brandul are o mai mare putere asupra oamenilor. Acest lucru il stiu si firmele, astfel incat exista scoli dedicate brandingului si managementului brandului. Sunt companii care platesc milioane de dolari firmelor pentru a-si promova brandul. Nu este cazul firmelor mici aici. Acestea nu se axeaza pe brand, ci, mai degraba, pe serviciile lor, pentru ca din asta traiesc. 
 
Inainte de a-ti face un brand, trebuie sa raspunzi la doua intrebari esentiale, spun specialistii. 
Ce mesaj vrei sa transmita? Este clar ca brandul nu este acelasi lucru cu un logo sau un slogan. Nici nu se pune problema! Un brand este acel lucru la care oamenii se gandesc atunci cand aud numele sau cand vad ceva care sa-l identifice cu tine, compania ta sau cu serviciile tale. Trebuie sa te gandesti ce imagine vrei sa le transmiti clientilor tai. Acea imagine va fi, normal, o modalitate prin care ei sa se gandeasca la firma si serviciile tale.
Acest lucru te va pune in situatia in care sa raspunzi la intrebarea cea mai importanta pe care un antreprenor si-o pune, si anume "De ce un potential client trebuie sa imi cumpere mie produsul si nu pe cel al concurentei?". Cu ajutorul unor experti poti sa iti raspunzi la intrebare clar si concis. Trebuie sa stii ce iti diferentiaza produsul de al concurentei si cum o poti face.
Care este cea mai rentabila modalitate prin care sa transmiti mesajul? Toate companiile isi doresc doar notiunile de baza. De cele mai multe ori doresti sa te asiguri ca site-ul tau, cartile de vizita sau cardurile contin mesajul tau. Sunt multe companii care sufera de "tulburare de brand". Nu trebuie sa transmiti mai mult decat trebuie si este bine sa te axezi exact pe ceea ce vrei sa transmiti, fara sa te mai complici. Este un fel de a ramane pe pozitie, fara sa te abati.
 
Multe dintre afaceri cheltuiesc banii pe tot felul de strategii de marketing, cum ar fi mailuri, spoturi TV sau radio etc. Daca decizi sa faci asta, gandeste-te ca piata nu este omogena. Fii sigur ca piata pe care tu activezi si te diferentiaza de competitorii tai aude mesajul tau.
Nu poti comunica cu un grup care prefera un alt tip de produs fata de cel pe care tu il ai. Cerceteaza piata, gaseste potentialii clienti si, in acest fel, fa astfel incat mesajul tau sa ajunga la ei, apoi gaseste cel mai rentabil mod de a ajunge la ei.
 


Tags: afaceribrandantreprenorisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua. Daca mai este valabil rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton