Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Piata Marketing - Nu faceti aceste 19 greseli!

de
1453 0 03 Dec. 2007
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Exista un adevar simplu: cel mai important lucru intr-o afacere este sa ai clienti.

Conteaza mai putin cat de eficient sau de ieftin crezi tu ca este produsul/serviciul tau; daca nu exista cineva dispus sa iti dea bani pentru el, se cheama ca esti un simplu visator.

Iar pentru a avea clienti trebuie sa-ti faci cunoscuta oferta. Intrebarea este “Cum iti faci cunoscuta oferta?”, pentru ca unii intreprinzatorii “reusesc” sa rateze complet actiunile de promovare a produsului/servicului lor. Si asta deoarece...

1. ...considera ca produsul lor ar trebui sa fie in fiecare casa si sunt convinsi ca toata lumea il va cumpara. Ca urmare, ii pun un pret accesibil oricui. Dar, pentru a-si acoperi costurile si a obtine un profit, ar fi necesar ca, intr-adevar, absolut toata lumea sa cumpere produsul! Nu realizeaza cat de ilogica e aceasta strategie.

2. ...cumpara un spatiu publicitar sau demareaza o campanie de direct mailing, dar nici prin cap nu le trece sa calculeze cate comenzi ar trebui sa primeasca pentru a acoperi macar costurile acestor actiuni.

3. ...orgoliul propriu ii face sa considere ca produsul lor e unul de lux, cand acesta e, de fapt, o banalitate.

4. ...se incapataneaza sa cumpere echipamente IT de ultima ora, adevarate bijuterii tehnologice, cand pentru nevoile lor ar fi suficient ceva de 10 ori mai ieftin.

5. ...in scrisorile de vanzare vorbesc despre ei pe pagini intregi, dar neglijeaza ca trebuie sa-i faca o oferta clientului pentru ca acesta sa aiba la ce sa raspunda.

6. ...considera ca “Ceea ce vrem noi sa spunem...” este de o importanta capitala si ignora dorintele si nevoile clientului.

7. ...vor ca 100 de pagini de text sa fie inghesuite intr-un spatiu publicitar de marimea unui timbru.

8. ...invita oamenii sa ia legatura cu ei pentru a afla mai multe informatii, dar nu au aceste informatii.

9. ...au mai multe informatii, dar le expediaza potentialului client abia peste trei luni.

10. ...vor sa aiba vanzari foarte consistente si, daca cineva face o comanda mai modesta, se comporta atat de gretos incat cumparatorul respectiv nu mai apeleaza in viata lui la firma lor. Si le mai spune si altora ce a patit.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



11. ...propun servicii pe care nu le pot indeplini.

12. ...confunda vanzarile cu profitul.

13. ...presupun ca orice client are acelasi nivel de trai, aceeasi educatie si aceeasi viziune despre viata ca si ei.

14. ...produsul lor are o trasatura oarecare, pe care nimeni nu da doi bani, dar ei se indragostesc de trasatura respectiva si bat apa in piua desprea ea, ignorand principala functiune a produsului.

15. ...cand cumpara spatiu publicitar undeva, nu se gandesc ca, de fapt, cumpara rezultatele pe care le va avea respectiva reclama si nu 50 sau 100 de cmp de ziar. Se arunca la prima publicatie care are tarife mai mici, fara sa tina cont de tirajul ei si de pretul reclamei/cititor.

16. ...in campaniile de direct mailing trimit scrisori publicitare unor oameni care au deja produsul lor, intr-o forma sau alta, si care, logic, nu mai pot fi potentiali clienti.

17. ...refuza cu indarjire schimbarea modului lor de lucru, chiar daca avantajele pe care le-ar obtine sunt evidente. Le spui ca pot economisi 5.000 de lei la fiecare expediere sau ca stii un mijloc de promovare de trei ori mai ieftin si mai eficient - nu sunt interesati.

18. ...au convingerea stupida ca, din moment ce ei platesc o reclama intr-un ziar, oamenii sunt obligati sa o citeasca.

19. ...n-ar apela pentru nimic in lume la un profesionist al reclamei. Vor sa le faca ei pe toate.



Tags: afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Piata Marketing - Nu faceti aceste 19 greseli!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton