Cum am reusit in afaceri
02 Ian 2012
Top 3 greseli fatale in networking!
de
Maria Nicutar
2789
Networking-ul devine un instrument din ce in ce mai puternic in mainile profesionistilor care inteleg conceptul din spatele acestei idei. Networking-ul ne ajuta atunci cand stim cum sa valorificam oportunitatile de afaceri pe care aceasta unealta ni le pune la dispozitie. Iata greselile majore...
28 Dec 2011
5 angajati de care aveti nevoie mare in 2012!
de
Maria Nicutar
2696
Angajatii sunt umerii pe care apasa cele mai mari greutati dintr-o companie? Uneori acest lucru este adevarat. Uneori sefii sunt cei care duc cele mai mari greutati si acelea sunt cazurile in care angajatii nepotriviti ocupa pozitiile destinate unor persoane mai abile, mai capabile sa usureze...
26 Dec 2011
3 aspecte vitale pentru negocieri de succes!
de
Maria Nicutar
2533
Negocierile reprezinta dificultati majore pentru multi dintre noi. Realizam faptul ca de maniera in care vom negocia, depind numeroase aspecte referitoare la starea afacerilor noastre. De negocierile noastre depind angajatii nostri, furnizorii, profitabilitatea sau rentabilitatea afacerilor. Avem...
20 Dec 2011
Negocieri de succes in 5 legi de aur
de
Maria Nicutar
2554
Negocierile sunt aspecte vitale in afaceri. Ele ne ajuta sa facem diferenta dintre faliment si supravietuire, dintre supravietuire si prosperitate si nu numai. Negociatorii cu bune abilitati in acest sector ne pot ajuta sa ne aducem afacerile cu un pas mai aproape de succes si negocierile trebuie...
19 Dec 2011
Cand devenim adevarati rezolvatori de probleme...
de
Adela Simonescu
2587
Multi se considera persoane cu un grad inalt de control si putere de decizie. Chiar si asa, cei care sunt in control si detin responsabilitati si sarcini majore se vor lovi de probleme si dificultati care cer rezolvare rapida. Nu avem intotdeauna uneltele potrivite pentru a fi rezolvatori adevarati...
15 Dec 2011
Management de top in 6 sfaturi de urmat
de
Maria Nicutar
2708
Managerii sunt profesionisti pe umerii carora atarna foarte multa greutate. Sunt profesionisti care detin responsabilitati si sarcini extrem de importante, profesionisti care detin in subordine angajati de-al caror curs sunt responsabili si pe care trebuie sa ii directioneze catre cai corecte,...
15 Dec 2011
Calitatile angajatilor pe care sefii le pretuiesc cel mai mult
de
Maria Nicutar
4141
Suntem inca angajati si ne lasam putin deoparte visul de a deveni antreprenori. Inca nu suntem pregatiti, inca nu detinem capitalul necesar, inca nu detinem nivelul de expertiza care sa ne ajute sa pornim si sa conducem afaceri catre succes. Avem grija de carierele noastre si investim in ele...
12 Dec 2011
Top 3 greseli ale unei sedinte!
de
Maria Nicutar
3148
Sedintele sunt vitale pentru orice fel de afacere, pentru firme si agentii, companii si organizatii, asociatii si echipe de lucru de sine statatoare. Avem nevoie de sedinte pentru a comunica noi reguli, pentru a aplana conflicte, pentru a aduce noi solutii pe masa de discutii si cu referire la...
11 Dec 2011
Top 4 motive sa dam drumul unui parteneriat de afaceri
de
Maria Nicutar
3271
Uneori suntem posesorii unei idei de afaceri foarte profitabile si care detine mare potential de succes. In asemenea conditii, se intampla foarte des sa nu detinem banii necesari pentru a o pune in aplicare, pentru a o sustine, abilitatile, specializare, competentele si calitatile care ne trebuie...
11 Dec 2011
Cand un parteneriat de afaceri devine o necesitate reala
de
Maria Nicutar
2941
Afacerile se cresc in timp si cu resurse numeroase de timp, de bani, de efort, de specializare in diverse sectoare. Investim echipe de lucru, experti si consultanti, profesionisti si specialisti care sa ne ajute sa dam un start corect unei idei de afaceri ce pare sa devina un succes. Drumul este...
08 Dec 2011
3 greseli majore ale managerilor
de
Maria Nicutar
4202
Managerii sunt profesionisti care detin abilitatea de a coordona echipe de lucru, departamente, de a aduce un plus de eficienta, de performanta, de profitabilitate pentru afacerile pe care le reprezinta. Managerii sunt de multe ori si potentiali leaderi si sunt responsabili de mersul...
07 Dec 2011
4 lucruri pe care nu poti niciodata sa le impartasesti cu cei de la resurse umane
de
Victor Oancea
2763
Departamentul de resurse umane trebuie intotdeauna sa fie privit asa cum si functioneaza, ca si mediator intre angajati si conducere. Nu ii putem privi ca pe prietenii nostri, ca pe vecini cu care putem sta la o cafea si o barfa mica. CBS News a alcatuit un top al lucrurilor interzis de impartasit...
06 Dec 2011
3 secrete majore in customer service
de
Maria Nicutar
7022
Customer service-ul este instrumentul pe care ne laudam ca il folosim in fiecare zi. Nu este total adevarat si este total neadevarat pentru anumite companii. In fapt, multi nu stiu ce inseamna customer service si nici macar nu detin un departament, cat de mic, care sa se ocupe ce activitatile...
05 Dec 2011
3 sefi pe care i-am concedia imediat, daca am putea!
de
Maria Nicutar
2995
Sefii nu sunt intotdeauna acei leaderi de succes, acei oameni care sa ne inteleaga, sa ne cladeasca o viziune in fata ochilor, acei oameni care sa stie sa comunice, sa stie sa inspire, sa motiveze si sa ne trezeasca pasiunea pentru ceea ce facem. Sunt unii sefi pe care i-am concedia de indata ce ni...
04 Dec 2011
Cand si cum cerem o marire de salariu?
de
Maria Nicutar
2704
Multi am mai citit astfel de articole cu acest titlu de cateva zeci de ori. Nu e de mirare, intrucat toti suntem interesati sa aflam cum putem face rost de mai multi bani si angajatorii vor sa stie cum intentioneaza angajatii lor sa ii stoarca de mai multe zero-uri. Schema este mai mult sau mai...
04 Dec 2011
4 pasi catre productivitatea personala sporita
de
Maria Nicutar
2505
Nu suntem toti productivi si acest lucru ne imprima stari de stres si tensiune. Ne simtim vlaguiti, lipsiti de sens, inutili, lenti si lista continua cu alte adjective mai putin magulitoare. Ne dam seama ca trebuie sa fim productivi si in afaceri, si in cariera, si in viata personala....
04 Dec 2011
4 lucruri pe care angajatii le gandesc si nu le spun
de
Maria Nicutar
2909
Angajatii nostri sunt cele mai mari valori pe care le putem utiliza pentru bunul mers al afacerilor noastre. Ii recrutam pe cei mai buni dintre cei buni, ii selectam, in integram, investim in ei si incercam sa ii trainuim ca la carte pentru a-si depasi nivelul de specializare sau de expertiza in...
28 Nov 2011
3 capcane de evitat in angajarea unui agent de vanzari
de
Maria Nicutar
4222
Agentii de vanzari ne ajuta foarte mult in afaceri. Multe afaceri se bazeaza in mod exclusiv pe abilitatile acestora de a vinde si este indiscutabil necesar sa ii recrutam pe cei mai buni dintre cei mai buni si sa ii motivam ca la carte. Le oferim bonusuri, cadouri, ii promovam. Dar cati ajung in...
18 Nov 2011
Cel mai intalnit caz de concurenta neloiala - Conferinta Mediafax
de
Maria Nicutar
4317
Conform Camerei de Comert Romano-Germana (CCRG), cel mai intalnit caz de concurenta neloiala cu care se confrunta companiile germane din Romania este cel al furtului bazei de date de catre angajatii care pleaca dintr-o companie, urmand vanzarea acesteia catre alte firme. In cazul acestei probleme...
18 Nov 2011
Curs Project Management cu Rentrop & Straton
de
Ilinca Dobrescu
3452
Managementul de proiect reprezinta una dintre directiile in care se cer numeroase investitii in prezent. Afacerile devin profitabile doar cand alocam timp si energie unor aspecte care ne decid profitabilitatea si succesul. Rentrop & Straton, grup de editura si consultanta in afaceri organizeaza...
17 Nov 2011
Managementul Conflictelor pentru afaceri de succes cu Rentrop & Straton
de
Victor Oancea
3315
Grupul de editura si consultanta in afaceri, Rentrop & Straton ne pune la dispozitie cursul de Management al Conflictelor pentru sanse sporite de a ne aduce afacerile mai aproape de succes. Managementul conflictelor reprezinta o paleta larga de instrumente de care ne putem folosi pentru a evita...