Cum am reusit in afaceri
09 Iun 2011
Intrebari ilegale in timpul intervievarii candidatilor
de
Maria Nicutar
4418
Interviurile sunt momente decisive pentru firma dvs si trebuie sa detineti abilitatea de a le conduce in mod eficient. Detaliile legate de specializare, de abilitati si competente sunt esentiale si va dau informatii referitoare la potentialul unui candidat. Cu toate acestea, exista si anumite...
08 Iun 2011
Cum se administreaza activitatea intr-un salon de infrumusetare?
de
Ilinca Dobrescu
13152
Fie ca vorbim despre saloane de coafura, de manichiura sau de spa-uri, toate au la baza aceeasi ordine, aceleasi reguli de administrare a activitatilor pentru a se mentine ordinea si buna functionare. Ideea de baza pe care se merge, este ca orice se poate planifica si, ca atare, trebuie planificat!...
07 Iun 2011
Cum sa cresteti nivelul ROI-ului in afacerea dvs
de
Maria Nicutar
4610
ROI-ul(Return On Investment) reprezinta o unealta care va masoara eficienta investitiilor in afacerea dvs. Antreprenorii si managerii trebuie sa detina abilitatea de a mari nivelul ROI-ului pentru a-si amortiza cheltuielile de investitie si pentru a-si mari profitabilitatea proiectelor. ROI-ul se...
07 Iun 2011
Cum se mareste valoarea unei afaceri?
de
Maria Nicutar
3459
Antreprenorii si managerii trebuie sa aiba in minte cateva sfaturi practice atunci cand doresc sa sporeasca valoarea unei afaceri. Fie ca doriti sa va vindeti afacerea sau planuiti sa o dezvoltati in continuare, trebuie sa fiti constient de punctele care dau valoare unei afaceri si sa le optimizati....
06 Iun 2011
Ce tip de feedback oferiti angajatilor si cat de important este acesta?
de
Maria Nicutar
5916
Nu conteaza ce talie are afacerea dvs sau cat de complexa este, daca aveti angajati trebuie sa stapaniti arta de a le oferi feedback-ul potrivit. Acesta este important deoarece da personalului ocazia de a-si constientiza greselile si modalitatile prin care isi pot imbunatati calitatea serviciilor...
06 Iun 2011
Cand este cazul sa va dati in judecata partenerul de afaceri?
de
Maria Nicutar
3503
In nici un caz nu este o vesta buna pentru asociatul dvs, dar daca nu luati o hotarare atunci cand se cere, puteti sa va pierdeti afacerea. Exista multe motive de conflict si neintelegeri intre doi sau mai multi parteneri si acestea trebuie tratate cat mai rapid cu putinta pentru a nu afecta...
06 Iun 2011
Recunoasterea meritelor angajatilor - Cea mai buna investiei in afacerea dvs
de
Maria Nicutar
6617
Antreprenorii si managerii care isi respecta afacerea isi respecta si angajatii si stiu cum sa isi arate recunostinta fata de eforturile pe care acestia le depun. In prezent, ne lovim de bariere mentale care dicteaza multor oameni de afaceri si manageri sa pastreze ca factori motivatori pentru...
06 Iun 2011
Cum va alegeti avocatul perfect?
de
Maria Nicutar
4116
Majoritatea antreprenorilor mici nu necesita ajutorul permanent oferit de un avocat, dar au nevoie de o consultare regulata cu acesta pentru a mentine activitatea firmei in ordine. De foarte multe ori oamenii de afaceri apeleaza la ajutorul avocatilor in majoritatea proceselor de luare a deciziilor...
05 Iun 2011
Exit Interviurile sunt vitale pentru orice firma
de
Maria Nicutar
3632
Cei mai multi antreprenori nu inteleg pe deplin rolul si importanta acestuit tip de interviu si unii nici nu stiu de existenta sa. Majoritatea isi lasa angajatii sa plece din firma fara a afla toate motivele pentru care acestia nu mai doresc sa faca parte din echipa si au de pierdut din aceasta...
05 Iun 2011
Pasi esentiali in dezvoltarea strategiei de advertising
de
Maria Nicutar
3741
Prosperitatea unei afaceri se masoara in impactul pe care aceasta il are in ochii consumatorilor. Putem vorbi despre clienti fideli care ignora restul competitorilor dvs, clienti care va aleg produsele sau serviciile chiar si atunci cand practicati preturi de vanzare mai mari decat se intampla pe...
05 Iun 2011
Team-building - Cum se formeaza o echipa de lucru
de
Maria Nicutar
4582
Orice companie isi implementeaza proiectele cu ajutorul unei echipe de lucru. Activitatile necesare au nevoie de specialisti din diverse domenii. Dupa caz, avem marketeri, advertiservi, contabili, graficieni, web-designeri samd. O buna formare si organizare a echipei si activitatii sale este rampa...
04 Iun 2011
Manageri:Cum va angajati dupa ce ati fost concediati
de
Maria Nicutar
3491
Nici o concediere nu reprezinta o veste buna dar poate fi folosita in avantajul dvs daca urmati cateva reguli de baza. Trebuie sa detineti resursele necesare pentru a transforma orice contract incheiat intr-o viitoare sursa de profit si sa va educati sa priviti partea plina a a paharului in orice...
04 Iun 2011
De ce este necesara delegarea responsabilitatilor intr-o firma si cum se procedeaza
de
Maria Nicutar
4194
Multi antreprenori ar spune ca acesta este secretul pentru succesul unei firme profitabile. De modul in care iti organizezi activitatea si resursele umane depinde viitorul intregii afaceri. Banii se managerizeaza mai bine, investitiile vor fi mai mici iar timpul de lucru se poate injumatati. Atunci...
03 Iun 2011
Strategii utilizate in gestionarea conflictelor
de
Andreea Rada
6135
Teoria si practica managerilor au evidentiat aparitia unei serii de strategii care ne pot fi de folos in solutionarea situatiilor conflictuale. • Strategia orientata spre ocolire
Aceasta strategie se caracterizeaza prin faptul ca desi partile recunosc existenta conflictelor, nu doresc...
03 Iun 2011
De ce apare rezistenta la schimbare
de
Andreea Rada
4092
Majoritatea organizatiilor tind sa functioneze dupa o anumita rutina. Asta face ca atunci cand apare o schimbare sa intervina si rezistenta la aceasta. Aceasta dorinta de a se apara impotriva schimbarii apare din diverse cauze, cum ar fi: • Structura organizatorica
Daca aceasta...
02 Iun 2011
Cele mai proaspete idei de afaceri in asistenta virtuala
de
Maria Nicutar
4122
Asistentii virtuali scapa angajatorii de cheltuielile aferente spatiului de lucru, echipamentului necesar desfasurarii activitatilor si de absentele motivate de boala sau de cresterea copiilor. Domeniile in care pot activa asistentii virtuali sunt numeroase si pot fi transformate cu usurinta in...
02 Iun 2011
Marketing-ul pe mobil - Noi frontiere de explorat
de
Maria Nicutar
4003
Marketing-ul si publicitatea isi cauta in permanenta noi directii de actiune, noi surse de potentiali clienti, noi metode de a-si face produsul vizibil pe piata. In consecinta, se exploreaza toate modalitatile de a ajunge sub ochii clientilor:presa scrisa, online, fly-ere, postere, carti de vizita...
01 Iun 2011
Angajeaza un asistent virtual si ia-ti adio de la stres
de
Maria Nicutar
4153
Activeaza ca secretare, ca receptionisti, ca organizatori de agenda, asistenti de customer service si nu numai. Nu exista limite in ceea ce priveste activitatea unui sau unei asistente virtuale. Angajatorul beneficiaza de servicii complexe fara a pune la dispozitie spatiu de lucru, calculator sau...
01 Iun 2011
Imaginea managerului perfect in ochii angajatilor
de
Maria Nicutar
3399
In prezent, managerii au devenit entitati multifunctionale. Ii dorim ca leaderi de exceptie, agenti motivatori si mentori pentru personal, facilitatori si lista nu se opreste aici. Angajatii isi doresc manageri care sa ii inteleaga, sa comunice cu ei in mod eficient si mai presus de toate, sa ii...
31 Mai 2011
Cum sa fii productiv
de
Andreea Rada
4931
Toti ne dorim sa facem cat mai multe lucruri de-a lungul unei zile. Ar fi minunat daca am putea sa ne rezolvam sarcinile de la serviciu, sa stam cat mai mult cu familia sau cu prietenii. Productivitatea este reprezentata de eficienta cu care te folosesti de resursele tale pentru a obtine rezultate....
31 Mai 2011
Trainingul - investitie sau cheltuiala
de
Andreea Rada
3818
Voi cum priviti aceasta activitate? Considerati ca trainingul trebuie privit ca o investitie sau ca o cheltuiala? Foarte multi dintre managerii zilelor noastre sunt constienti ca isi vor rentabiliza investitia. Ei decid sa ofere traininguri convinsi ca isi vor obtine banii inapoi. Asa este si...
31 Mai 2011
Cum sa iti indeplinesti sarcinile intr-un mod organizat
de
Andreea Rada
4139
Cum reusesti, in ziua de azi, sa ramai concentrat la ceea ce ai de facut? Te atrage noul joc pe care tocmai l-ai instalat, e si pe telefon si pe calculator. Ai primit un "Buzz" pe messenger si ai vrea sa ii povestesti celuilalt cata treaba ai si cum nu mai reusesti sa o termini. De ce nu o termini?...
31 Mai 2011
Cum te poate ajuta o atitudine pozitiva la munca
de
Andreea Rada
4025
O atitudine pozitiva este necesara in orice mediu, fie ca esti angajat, fie ca iti conduci propria companie. Vei reusi sa lucrezi cu placere si sa obtii tot ceea ce ti-ai propus. Poate ca toti ati trecut prin astfel de situatii:
• Sedinte interminabile in care nu ajungeti la nici o...
30 Mai 2011
Aveti angajati dificili? Noi avem solutii!
de
Maria Nicutar
3522
Fie ca dam vina pe stress-ul din viata profesionala sau cel din viata personala, fie ca vorbim despre un comportament defectuos sau un caracter problematic, toti antreprenorii au avut si au de-a face cu angajati dificili. Care este solutia? Renuntam la ei, le toleram comportamentul si atitudinea...