Cum am reusit in afaceri
30 Mai 2011
Cum procedati cand aveti un partener de afaceri
de
Maria Nicutar
3022
Din nevoia de capital de investitii, din lipsa timpului pentru administrarea afacerii sau experientei in domeniul in care va situati, puteti recurge la cooptarea unui partener. Ce reguli trebuie sa urmati pentru a conlucra eficient si ce riscuri va asumati, va explicam noi. In primul rand trebuie...
27 Mai 2011
Stresul: bun sau rau?
de
Andreea Rada
3567
Hans Selye a fost printre parintii fondatori care au incercat sa dezvolte o teorie despre stres. Viziunea lui, in 1956, era urmatoarea : "Stresul nu este neaparat ceva rau, totul depinde de cum il privesti. Stresul provocat de o activitate creativa si productiva este benefic, pe cand cel creat de...
27 Mai 2011
Cum sa scrii corect o procedura
de
Andreea Rada
11107
Procedurile si surorile acestora - politicile, pot fi adeseori blestemul existentei noastre in cadrul unei companii. Fie sunt prea restrictive, fie nu sunt scrise pe intelesul celor care trebuie sa le puna in aplicare.
Daca sunt facute asa cum trebuie, procedurile pot ajuta organizatia sa se...
27 Mai 2011
Conferinte Web vs Conferinte Video
de
Andreea Rada
3613
Daca inainte pentru a putea discuta afaceri cu partenerii din alte orase, sau alte tari, trebuia sa iti alegi mijlocul de transport, acum trebuie doar sa iti alegi metoda cea mai rapida de a comunica cu acestia. Nu mai este nevoie sa pierdeti zile intregi pe drum sau sa fiti mai putin productivi...
27 Mai 2011
Cum se construieste o reputatie buna in afaceri
de
Maria Nicutar
4821
Imaginea firmei dvs. decide cati clienti vor apela la serviciile care le sunt puse la dispozitie, cu ce furnizori veti colabora, ce publicatii vor decide sa va promoveze si per total, ce succes veti avea ca antreprenor.
Reputatia in afaceri este cel mai important factor de reusita si are la baza...
26 Mai 2011
Factori motivationali pentru angajati
de
Maria Nicutar
7924
Procesul de recrutare si de instruire a angajatilor unei firme este o sursa importanta de cheltuieli. Antreprenorii se asteapta ca aceste costuri sa se amortizeze in timp si sa mentina o stare de stabilitate in randul personalului.
Pentru a va pastra angajatii multumiti trebuie sa identificati...
25 Mai 2011
Planificarea sedintelor de succes pentru manageri de top
de
Maria Nicutar
7923
Sedintele sunt activitati costisitoare pentru orice companie si trebuie planificate si organizate de catre manager in cele mai mici detalii. Ele trebuie tinute la intervale regulate de timp, avand rolul principal de a facilita comunicarea in cadrul firmei si de a rezolva problemele existente. Sunt...
24 Mai 2011
Idei despre cum sa organizezi o sedinta productiva
de
Andreea Rada
7819
Sedintele sunt o parte importanta in cadrul fiecarei companii, dar de multe ori acestea nu sunt organizate intr-un mod productiv.
Fie sunt puse la ore nepotrivite sau in momente nepotrivite, fie dureaza mult prea mult, desi nu se obtine nici o concluzie care sa ajute compania sa se dezvolte....
24 Mai 2011
Cum sa obtii valoare dintr-un training
de
Andreea Rada
4567
Se intampla adesea ca training-urile oferite angajatilor sa nu aduca rezultatele dorite pentru angajatori. Asta nu este deloc un lucru bun pentru ca scopul unei astfel de investitii este de a creste productivitatea angajatului, odata cu cea a companiei. Este foarte greu sa obtii valoarea pe care o...
24 Mai 2011
Cum sa atragi atentia audientei
de
Andreea Rada
6198
Modalitatea in care reusesti sa atragi atentia audientei este cel mai important lucru pentru o persoana care obisnuieste sa vorbeasca des in fata unui public. Conteaza mult mai multe lucruri pentru a avea succes in domeniu, dar daca audienta nu te asculta, atunci nu ai reusit sa faci ceea ce ti-ai...
23 Mai 2011
Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a II-a
de
Maria Nicutar
4641
In prima parte a acestui articol am vorbit despre importanta calitatii produselor si serviciilor, prospectarii nisei in cadrul careia va situati, necesitatii inovatiei si despre nevoia de oferte variate la preturi accesibile. Aflati in continuare ce alte strategii puteti folosi pentru a urca in...
23 Mai 2011
Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a I-a
de
Maria Nicutar
4324
Eliminarea competitorilor isi are fundatia in cunoasterea ei in cele mai mici detalii. Alcatuiti o lista cu firmele care concureaza cu a dvs. si studiati-le ofertele, preturile, strategiile de marketing. Cu toate acestea, dati mare atentie faptului ca nu trebuie sa lasati competitorii sa va...
23 Mai 2011
Un must al afacerilor de azi - grija pentru mediul inconjurator
de
Maria Nicutar
3740
Din ce in ce mai imperativa, nevoia de protectie pentru natura inconjuratoare urca rapid in lista de prioritati a firmelor romanesti. Poate ati observat deja preocuparea pentru reciclare, pentru utilizarea materialelor biodegradabile si alte masuri luate. Desi suntem inca la inceput in aceasta...
23 Mai 2011
Etica in afaceri - un concept in plina dezvoltare
de
Maria Nicutar
5920
Numeroasele scandaluri in care au fost implicate firme si companii celebre au adus in prim-plan pentru oamenii de afaceri necesitatea netagaduita de a manageriza etica si de a se plia pe conceptele ei in procesele de luare a deciziilor. Ca rezultat, antreprenorii sunt dispusi sa puna la bataie...
20 Mai 2011
Ce conditii de munca si ce drepturi acordam angajatelor insarcinate si mamelor
de
Maria Nicutar
4348
In primul rand, angajatorul nu are voie sa discrimineze aceasta categorie de femei. Impunerea conditiei sa nu fie insarcinate, in procesul de recrutare pentru un loc de munca este considerat ilegal, cu exceptia posturilor din domeniile de alimentatie publica sau sistemul militar. In aceasta...
19 Mai 2011
Esti un project manager bun?
de
Maria Nicutar
3923
Atunci inseamna ca esti un bun planificator si organizator, ai abilitati de comunicare eficienta, esti capabil sa conduci o echipa de angajati si sa ii ajuti sa se concentreze pe rezolvarea unui proiect ale carui probleme trebuie sa le rezolvi. Daca subordonatii te privesc ca pe un leader, te...
19 Mai 2011
Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client
de
Maria Nicutar
8831
Strategiile de marketing pe care antreprenorii sau managerii firmelor le adopta sunt menite sa castige clienti noi si sa ii pastreze pe cei deja existenti. Calitatea serviciilor si produselor oferite, promovarea continua si utilizarea tehnicilor de customer service sunt principalele chei catre...
18 Mai 2011
Top 7 greseli comise in interactiunea cu un client
de
Maria Nicutar
6286
Greselile comise cel mai des in interactiunea cu clientii. Cum ii tratam si de ce este atat de important sa asiguram satisfactia fiecaruia. Clientul este centrul oricarei afaceri, intrucat ne raportam la dorintele si nevoile sale in luarea deciziilor, schimbam politica de pret cand nu mai este...
18 Mai 2011
Customer service in cuvintele potrivite
de
Maria Nicutar
5251
Noile tendinte din sfera antreprenoriala si economica in general arata un interes din ce in ce mai mare pentru o interactiune perfecta cu clientul. Admiterea ca s-a comis o greseala in defavoarea sa, incercarea de a-i consolida increderea in firma dvs si alte situatii in care va trebui sa...
17 Mai 2011
Afacerile administrate de acasa - intre vis si realitate
de
Maria Nicutar
3598
Ideea detinerii unei afaceri profitabile si usor de administrat de acasa poate parea un vis frumos si cam atat. Ei bine, visul este transformat in realitate de numerosi antreprenori care isi urmeaza telul si care respecta regulile de aur in acest tip de afacere. Spatiu dedicat exclusiv...
16 Mai 2011
De ce afacerea ta are nevoie de o firma de Relatii Publice
de
Maria Nicutar
6027
O afacere mica sau medie poate fi propulsata foarte puternic in lumea afacerilor la nivel mare. O agentie de PR se ocupa de promovarea afacerii tale, te ajuta sa stabilesti o imagine potrivita pentru ea. De asemenea, este responsabila sa te sfatuiasca cum sa gasesti cele mai bune solutii cand se...
16 Mai 2011
Cum recrutati cei mai buni candidati
de
Maria Nicutar
3488
Greseala angajarii persoanei nepotrivite pentru job-ul cerut se poate resimti in intreaga firma si va costa pe dumneavoastra, ca antreprenor sau manager, bani, timp si energie. Expertii in lucrul cu resursele umane va sfatuiesc sa luati in calcul urmatoarele idei esentiale:
1. ...