Cum am reusit in afaceri
16 Nov 2011
Teambuilding pentru afaceri mai productive cu Rentrop & Straton
de
Adela Simonescu
3333
Teambuilding-ul a fost un concept neluat in serios multa vreme. In prezent se pune mare accent pe teambuilding pentru a ne creste afacerile catre succes si profitabilitate. Rentrop & Straton, grup de editura si consultanta organizeaza periodic cursuri de teambuilding pentru echipe mai motivate si...
15 Nov 2011
Curs Marketing Direct cu Rentrop & Straton
de
Victor Oancea
3666
Singurul curs de Marketing Direct din Romania este organizat de grupul de editura si consultanta in afaceri, Rentrop & Straton. Marketing-ul direct reprezinta o suma de instrumente vitale pentru succesul afacerilor in prezent si in el ar trebui sa investim resurse importante de timp, energie si...
14 Nov 2011
Curs de Negociere in Afaceri cu Rentrop & Straton
de
Maria Nicutar
4050
Negocierile au devenit din ce in ce mai dificile, procese complexe care impun masuri mai aspre, mai competitive. Ne confruntam cu negocierile in orice aspect al afacerilor noastre si se cere sa adaugam profesionalism procesului care ne va decide profitabilitatea si succesul in mediul business....
13 Nov 2011
Cursuri de Comunicare Eficienta cu Rentrop & Straton
de
Adela Simonescu
3439
Comunicarea a devenit un concept pe care ne bazam extrem de mult pentru a ne ajuta sa ne crestem profitabilitatea in afacerile pe care le detinem si conducem. Investim multe resurse de timp, energie si bani in comunicare si asteptam cele mai bune rezultate. Rentrop & Straton, grup de editura si...
12 Nov 2011
Cursuri Telesales de top cu Rentrop & Straton
de
Victor Oancea
3858
Vanzarile prin telefon inca se bucura de un succes considerabil pentru cresterea afacerilor profitabile. Rentrop &
Straton organizeaza cursul Telesales, curs ce se concentreaza pe concepte precum: Ascultare activa, Tehnici de vanzare,
Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de...
12 Nov 2011
Top 3 tactici de razboi cu supra-aglomerarea in afacerile profitabile
de
Maria Nicutar
2640
De prea multe ori ne trezim in mijlocul activitatii profesionale cu o droaie de hartii, cu o droaie de telefoane care ne suna, cu multi angajati care ne cer prezenta, cu doua sedinte si doua laptop-uri pe care lucram simultan. Cum facem fata supra-aglomerarii in pozitia noastra de antreprenori sau...
12 Nov 2011
Managementul timpului in 3 sfaturi utile pentru afaceri mai profitabile
de
Maria Nicutar
2829
Managementul timpului a fost mult timp un concept neluat in serios si acum a devenit unul de care atarna nivelul productivitatii in afacerile noastre profitabile. Nu stim cum sa facem sa lungim cele 24 de ore ale unei zile, cum sa procedam pentru a depune mai mult efort, pentru a rezolva mai multe...
12 Nov 2011
4 metode strategice de crestere a productivitatii in afaceri de succes
de
Maria Nicutar
4212
Afacerile nu se vor transforma niciodata in succes daca nu sunt sustinute corect si daca nu investim timp si energie in cresterea lor. Toti tindem catre niveluri cat mai mari de productivitate si eficienta si, cu toate acestea, putini reusesc sa ajunga la finalul listei de activitati de indeplinit....
10 Nov 2011
Cursuri de Customer Care de calitate
de
Adela Simonescu
3343
Abilitatile de a trata cu clientii, de a ajunge la ei in maniera potrivita pentru a se realiza efectivul de vanzari si profitabilitate sunt abilitati esentiale in ziua de astazi.
Rentrop & Straton ne pune la dispozitie training-ul de Customer Care. Acesta este dedicat in mod special celor care...
09 Nov 2011
Proiectarea unei structuri organizatorice eficiente pentru manageri inteligenti
de
Ilinca Dobrescu
5022
Procesul de analiza, proiectare, evaluare si imbunatatire a structurii organizatorice prespune respectarea unor cerinte, cum sunt: 1. Asigurarea unui evantai optim al subordonarilor.
Un sef poate avea un numar limitat de subordonati directi, atatia cat poate efectiv sa coordoneze si sa controleze....
09 Nov 2011
Regulile succesului pentru eficienta si eficacitate in munca manageriala
de
Matei Antonescu
5489
Cele doua viziuni, eficienta si eficacitate, ne dau imaginea muncii manageriale, Fayol oferind o vedere de ansamblu asupra meseriei de manageri, iar Mintzberg spunand ce face managerul cand actioneaza ca manager.
Deci, pentru a fi eficace, managerul trebuie sa faca ceea ce spun cele doua viziuni,...
09 Nov 2011
Cele trei ipostaze ale oamenilor de afaceri
de
Victor Oancea
3082
Unul dintre aspectele neglijate de multi potentiali antreprenori este faptul ca exista trei ipostaze diferite pentru imaginea unui om de afaceri. Acestea sunt: intreprinzatorul, managerul si specialistul. Ele intra in functiune simultan sau pe rand. Succesul afacerii va depinde tocmai de echilibrul...
06 Nov 2011
Technical Management in Software Engineering, 18-20 noiembrie 2011
de
Ilinca Dobrescu
2512
In intervalul 18-20 noiembrie 2011, ProgSquad organizeaza cursul Technical Management in Software Engineering, curs dedicat in mod special inginerilor software, managerilor de proiecte software si tuturor specialistilor IT interesati de managementul tehnic al proiectelor software. Tematica acestui...
06 Nov 2011
Influentare si persuasiune cu Extreme Training, 12-13 noiembrie 2011
de
Adela Simonescu
3285
In intervalul 12-13 noiembrie, Extreme Training organizeaza cursul de Influentare si persuasiune. Cursul este dedicat in mod special celor care doresc sa foloseasca cu eficienta instrumentul negocierii in domeniul de activitate si celor care doresc sa isi ridice nivelul abilitatilor de persuasiune....
06 Nov 2011
Construirea si mentinerea satisfactiei clientilor cu ProgSquad
de
Victor Oancea
2780
Pe parcursul a doua zile, 10 si 11 noiembrie, se va desfasura cursul de Construire si mentinere a satisfactiei clientilor. Cursul este organizat de ProgSquad si se adreseaza specialistilor de suport, inginerilor help desk, specialistilor IT care lucreaza direct cu clientul si nu numai. Iata si...
05 Nov 2011
Happy Projects'11 - Proiecte si schimbari
de
Ilinca Dobrescu
3153
Roland Gareis Consulting SRL da startul la cea de-a cincea editie a evenimentelor happy projects la Bucuresti. Aceasta editie va avea ca tema: Proiecte si Schimbari si va avea loc in data de 25 si de 26 noiembrie 2011, la Bucuresti. Conferinta happy projects'11 va avea loc in data de 25...
04 Nov 2011
Public Speaking, nivelul 2, 5-6 noiembrie 2011
de
Victor Oancea
2806
Cursul de Public Speaking, nivelul 1 s-a axat pe solutiile destinate celor nesiguri pe ei, persoanelor care au dorit sa isi sporeasca eficienta in acest domeniu. Nivelul 2 vine in completarea acestuia si incearca sa extinda sfera de cunoastere pentru cei care doresc sa devina speakeri de top....
03 Nov 2011
Principiile in functie de care ne conducem afacerile catre succes
de
Adela Simonescu
3019
Afacerile devin proiecte din ce in ce mai dificil de adus catre succes. Muncim din greu sa le aducem in pragul de breakeven, in pragul rentabilitatii si apoi privim cu speranta nesfarsita catre momentul in care ne vom vedea afacerile in stadiul in care nu vom mai fi nevoiti sa le sustinem noi, ca...
03 Nov 2011
Mic dictionar al negocierii
de
Ideideafaceri.ro
2935
Negocierile reprezinta procese extrem de dificile pentru multi dintre noi si prea putini reusesc sa obtina rezultatele pe care si le-ar fi dorit. Problema poate veni din cauza necunoasterii aspectelor fundamentale ale actului negocierilor. Iata un mic dictionar al negocierii, suma de informatii pe...
03 Nov 2011
Evolutiv Consultants Network lanseaza cursul deschis Managementul Performantei
de
Maria Nicutar
2771
In zilele de 11 si 12 noiembrie 2011, in cadrul Hotel Best Western Mari Vila, Bucuresti, se va tine cursul deschis de Managementul Performantei. Termenul de inscriere este data de 4 noiembrie. Cursul Managementul Performantei are ca obiectiv explicarea conceptelor de performanta si management al...
02 Nov 2011
Motivarea angajatilor in 15 intrebari cheie
de
Ilinca Dobrescu
6169
In cartea sa, “Cum sa motivezi”, Kate Keenan rezume in mod genial arta motivarii si maniera in care trebuie sa actionam pentru a se obtine rezultatele asteptate, nivelurile de performanta dorite din partea angajatilor. Iata doar 15 intrebari la care trebuie sa raspundeti pentru a va motiva mai...
01 Nov 2011
Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri
de
Maria Nicutar
2818
Schimbarea este de foarte multe ori mai mult decat necesara unei companii, firme samd. Incercam sa ne imbunatatim serviciile, produsele, imaginea samd si recurgem la schimbare. Cu toate acestea clientii au de multe ori de suferit de pe urma schimbarilor implementate in mod defectuos.
De cele...
31 Oct 2011
Delegare ireprosabila pentru afaceri mai profitabile
de
Maria Nicutar
2768
Delegarea este unul dintre cele mai mari secrete in arta sustinerii unei afaceri super-profitabile timp indelungat. Este nevoie de abilitati de bun leader pentru a putea delega sarcinile potrivite, la momentul potrivi, catre angajatii adecvati, care isi pot lua rolul cu toata seriozitatea si...