Cum am reusit in afaceri
09 Oct 2014
Un vanzator inteligent poate transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita!
de
Violeta Carutasu
Intr-o afacere nu trebuie ascuns punctul slab, ci - anticipand toate obiectiile clientului - el poate fi prezentat ca un punct de atractie.
Iata un exemplu concludent de a transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita si a incheia o afacere super-profitabila. Prin anii 70, Tom...
07 Oct 2014
In marketing informatia este cel mai important lucru! Cum si de unde o obtii?
de
Dragos Craciun
Cele mai dificile obstacole intalnite de cei care lucreaza in domeniu sunt legate de obtinerea de informatii specifice. Cei care cer chiar si cele mai banale informatii (inclusiv de la cei care sunt obligati, conform legii sa ofere aceste informatii) sunt priviti cu multa suspiciune.
De aceea,...
28 Sep 2014
Tehnici de marketing ideale pentru afacerile cu capitaluri mici
de
Andrioae Ruxandra
Economia inca intampina probleme, asadar inceperea unei afaceri cu un capital mic a devenit o tema de discutie comuna. O veste buna ar fi ca nu este nevoie sa fii dator 10 ani la banca pentru a incepe o afacere. De fapt, este posibil nu numai sa incepi o afacere de la zero, dar sa o si dezvolti...
25 Sep 2014
Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet
de
Daniela Zugravescu
Un sfat pe care profesionistii vanzarilor il dau tuturor intreprinzatorilor, dar mai ales celor care actioneaza in sfera serviciilor, suna cam asa: atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze acestora impresia ca problema lor a fost deja...
23 Sep 2014
De ce este necesar marketing-ul in afaceri?
de
Anca Georgescu
Este necesar deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie,...
20 Sep 2014
Cum sa creezi un plan de marketing pas cu pas
de
Andrioae Ruxandra
Inainte sa iti dezvolti planul de marketing, trebuie sa ai foarte clar in minte care este scopul pe care vrei sa-l atingi. Aceasta este strategia ta de marketing si are legatura directa cu scopurile si obiectivele afacerii. Strategia ta de marketing iti arata practic ceea ce ai de facut, incluzand...
16 Sep 2014
Limitele limbajului in reclame
de
Cosmin Enescu
Reclama facuta de clienti nu este solutia pentru orice problema de marketing. Viteza reprezinta probabil cea mai mare frana. Prin comparatie cu alte unelte de promovare, acest tip de marketing are nevoie de un timp indelungat pentru a ajunge sa dea rezultate.
Daca doriti sa...
15 Sep 2014
Cea mai ieftina si mai usoara forma de reclama - vorba din gura in gura
de
Cosmin Enescu
Roabe, greble si jardiniere. Acestea sunt instrumentele folosite de Fred Anderson pentru derularea afacerii sale: amenajarea spatiilor verzi si gradinilor. Dar cand vine vorba de promovarea afacerii, singura sa unealta este gura umana.
Cand clientii vorbesc… oamenii asculta. Si...
12 Sep 2014
Cuvinte speciale in afaceri. Le poti utiliza gratis!
de
Cosmin Enescu
Marketingul prin cuvantul vorbit este cel mai adesea relevant in cazul firmelor care nu-si pot permite decat bugete de publicitate mici. De fapt, aceasta este una dintre putinele forme de reclama care pot fi utilizate fara a fi nevoie sa scrii un cec catre altcineva.
Chiar si in...
09 Sep 2014
Cat de mare este cererea pentru produsul meu?
de
Dragos Enescu
Exista cazuri in care, de-a lungul unui sezon sau al unui an, se vand sute de mii sau chiar milioane de exemplare dintr-un produs pentru care s-ar parea ca nu exista cerere. Este cazul diferitelor gadgeturi, a caror moda se extinde rapid, producatorii realizand vanzari uriase in perioade extrem de...
06 Sep 2014
Iata cum iti promovezi afacerea in mod gratuit, daca stii unde sa cauti
de
Andrioae Ruxandra
In cazul in care vrei sa iti promovezi site-ul, afla ca o poti face si in mod gratuit. Unele dintre cele mai bune metode de advertising nu te vor costa altceva decat timp. Se spune ca cele mai bune lucruri din viata sunt gratuite: dragostea, prietenia, intelectul, dar in realitate acestea se obtin...
04 Sep 2014
Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
de
Andrioae Ruxandra
Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.
Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale...
03 Sep 2014
Cum introduci mesajul brandului tau in clipul video Instagram de 15 secunde?
de
Alexandra Popescu
Cel mai recent studiu al Forrester Research a demonstrat ca Instagram reprezinta cea mai buna platforma de marketing pentru a interactiona cu consumatorii. Brandurile au inceput sa inteleaga ca prezenta pe platforma este necesara, insa multi antreprenori nu inteleg toate caracteristicile pe care le...
31 Aug 2014
Esti gata pentru o firma de PR?
de
Alexandra Popescu
Orice proprietar al unei firme de PR isi doreste clienti care sa beneficieze de serviciile pe care le ofera. Forta vitala a oricarei afaceri mici depinde de retentia clientilor. Cresterea unei firme de PR, in schimb, nu consta in achizitie.
De-a lungul timpului te vei confrunta cu diverse...
29 Aug 2014
6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge
de
Alexandra Popescu
Toate platformele social media sunt pline de videoclipuri ale celebritatilor, directorilor, oamenilor simpli, sportivilor, politicienilor etc. care iau parte la cea mai recenta senzatie virala: Ice Bucket Challenge.
Postarile sunt tot mai multe pe zi ce trece, iar Bill Gates sau Oprah...
05 Aug 2014
Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala
de
Alexandra Popescu
Criza din 2008 a adus decaderea multor industrii, de la cele bancare la imobiliare, automobile si retail. Insa una dintre acestea s-a pus pe roate, impotriva tuturor asteptarilor.
Chiar daca s-a numit si inca se numeste criza financiara, se pare ca bunurile de lux nu au vazut...
04 Aug 2014
4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media
de
Alexandra Popescu
Mass-media poate ridica destul de mult o companie, atentia jurnalistilor fiind importanta pentru companii. Antreprenorii trebuie sa poarte mai multe palarii, care inseamna, uneori, sa uite putin de dezvoltarea produselor pentru a curta media pentru o plasare. Sa fii preluat de o institutie...
31 Iul 2014
Secretele clipurilor video de tip explainer
de
Alexandra Popescu
Clipurile video de tip explainer sunt peste tot, ele devenind un trend in marketingul online. Totusi, exista si exceptii privind aceste clipuri. Dar ce face pana la urma un clip explainer bun?
In continuare sunt prezentate cateva sfaturi utile in privinta acestor clipuri...
26 Iul 2014
7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere
de
Alexandra Popescu
Ai mai auzit cu siguranta de termenul care se refera la branduri, si anume "trademark". Deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de trademark si de reputatia brandurilor. Chiar daca nu iti dai seama, toata lumea le utilizeaza in fiecare zi.
Multe persoane nu inteleg...