Piata marketing

Acceseaza Piata marketing pe ideideafaceri.manager.ro si afla cele mai noi strategii de marketing folosite de marile businessuri pentru cresterea cifrei de afaceri. Chiar daca esti la inceput de drum sau nu, cunostiintele de marketing aduc astazi produsele in fata clientilor mult mai organic si efic

17 intrebari esentiale despre criptomonede!
Cum am reusit in afaceri

Noutate! Crearea unei piete unice digitale - 28 de piete UE in una singura

de Idei de afaceri
Comisia Europeana a prezentat recent planurile detaliate privind crearea unei piete unice digitale. Proiectul prevede 16 actiuni esentiale, grupate in 3 piloni, pe care Comisia le va intreprinde pana la sfarsitul anului 2016. Obiectivul pietei unice digitale consta in eliminarea 'zidurilor'...

Avem TVA de 9%. Ce facem cu el?

de Idei de afaceri
Vestea buna este ca, incepand din iunie se reduce TVA-ul la produsele alimentare, la 9%. Vestea rea, care a prins deja contur, este aceea ca unele supermarket-uri au marit preturile, pentru a avea apoi de unde sa le reduca. Exista perspective ca fermierii dar si procesatorii sa aiba o productie...

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de Marinache Horia Cristian
Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii. Sunt multe feluri in care poate...

Cum afli daca vor cumpara oamenii produsul sau serviciul tau?

de Silvia Bucsan
E complicat sa aflati pretentiile unui client, potential sau deja existent? Nici pomeneala! Nu trebuie decat sa ... il intrebati ce pretentii are. Ca sa va puteti face o idee generala, nu trebuie sa discutati cu mai mult de 30 de clienti (chiar mai putini daca aveti o afacere...

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de Teo Manole
Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari. Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in...

4 moduri de calibrare a ofertei pe piata actuala

de Teo Manole
1. Actualizati modalitatile de distributie. Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale. Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea...

Ce putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!

de Silviu Marian Banila
Este acerba si permanenta lupta pentru a ne atrage clientii. Ce putem face mai mult pentru a-i pastra si inmulti? In primul rand sa ne folosim calitatile noastre, adica sa fim onesti, deschisi, empatici, responsabili, dinamici. Apoi, incearca aceste idei: 1. Fii receptiv la nevoile lor. Sa...

Cum sa captezi atentia unui investitor pentru a-ti finanta afacerea?

de Teo Manole
Ca sa ai sanse sa captezi atentia unui investitor, in primul rand, trebuie sa-ti conturezi o viziune pe termen lung. Pentru un om de afaceri, banii cheltuiti pe o afacere noua reprezinta o investitie pe termen lung. Ei stiu ca banii nu se vor multiplica intr-un an si ca trebuie sa astepte ca...

Promovarea afacerii: Recomandarea clientilor este cea mai buna reclama

de Silvia Bucsan
Pe langa produse, firma dumneavoastra poate oferi si servicii (instalare sau , de ce nu, consultanta). Trebuie sa-i convingeti pe oamenii ca sunteti cei mai buni si in produse si in servicii. Aceasta se vede prin seriozitatea cu care onorati comanda si prin calitatea lucrului facut. Daca ati reusit...

Pont: clientii speciali ai unei afaceri handmade

de Anca Georgescu
Daca, spre exemplu, realizati felicitari sau diverse ornamente puteti sa va alegeti si alte canale de vanzare a acestor obiecte handmade. O categorie mai putin evidenta de clienti pentru aceste obiecte handmade o constituie hotelurile si restaurantele. Ideea este urmatoarea: patronul unui hotel ar...

3 idei legate de Internet prin care sa economisesti bani in afaceri

de Mircea Dragnea
Cand ai un buget restrans (si care este acel antreprenor care sa nu aiba asa ceva?), este neaparat necesar sa economisesti si sa calculezi cu atentie fiecare banut. Iata 3 idei legate de Internet, idei prin care sa economistesti bani pentru afacerea ta: 1. Porneste-ti motoarele de...

Nu evita schimbarea!

de Teo Manole
Uneori brandurile au nevoie de un suflu nou pentru a le aminti clientilor ca produsele nu stagneaza. Schimbarea culorii este unul dintre cele mai intalnite moduri prin care o companie poate atrage atentia asupra schimbarilor pe care le face: un nou target de clienti, un mod nou de comunicare sau...

Vrei sa ai vanzari de 10 ori mai mari?

de Silvia Bucsan
Reusita unei reclame depinde de cat de bine atrage segmentul de cititori tintit. Reclame identice, dar cu headline-uri diferite au impact diferit asupra vanzarilor. Nu e ceva neobisnuit ca schimbarea headline-ului unei reclame sa atraga vanzari de 5-10 ori mai mari. Un creator bun de reclame ar...

Stii cui se adreseaza reclama ta?

de Silvia Bucsan
Oamenii sunt mereu in criza de timp. Persoanele cu o educatie medie citesc aproximativ trei patrimi din mesajele pe care le primesc sau din revistele pe care l-au cumparat. Asadar, aceste persoane nu vor da atentie reclamei tale decat daca headline-ul le convinge ca merita. Daca in viata sociala...

Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?

de Julian Manescu
Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa. Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori.  Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea...

Cum sa creezi un headline pentru o reclama de succes?

de Camelia Ghenes
Interviu cu Wanda Loskot, expert in marketing Rep.: Cat de important este headline-ul in asigurarea succesului unei reclame? Wanda Loskot: Extrem de important. Aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de headline – asta inseamna ca pentru fiecare dolar cheltuit, 90 de centi sunt...

Cunosti instrumentele de marketing si profilul consumatorului?

de Julian Manescu
Pentru a intelege mai bine ce sunt aceste instrumente de marketing si cum le poti utiliza eficient o sa folosim ca exemplificare o afacere des intalnita - magazin de haine. La ce trebuie sa fii atent?  Fii atent la datele demografice din zona in care iti vei deschide magazinul, tine cont de...

Culorile sunt importante in afaceri. Cei 3 NU despre folosirea culorilor in afaceri

de Teo Manole
La alegerea culorilor potrivite pentru afaceri si campaniile in marketing te sfatuim sa nu te limitezi la teoriile traditionale care se axeaza pe impactul emotional al culorilor. Ce culori sa folosesti si ce sa eviti? Numeroase studii de marketing arata ca oamenii asociaza culorile cu anumite...

Abilitatea de a vinde este numarul unu in afacere!

de Dan Iacobescu
Oamenii de succes din vanzari comunica excelent si sunt niste artisti in ceea ce priveste persuasiunea. Sunt speakeri elocventi, fini ascultatori si stiu cum sa se foloseasca de limbajul trupului. Uita-te la companiile care au vanzari de miliarde de dolari si vei descoperi ca antreprenorii de top...

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

de Teo Manole
Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului. Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu...

12 moduri in care poti sa ajungi la client

de Teo Manole
Desigur, nu este tocmai usor sa ajungi la client si sa afli lucrurile de care acesta are nevoie sau pe care si le doreste. In marketing si vanzari este o permanenta competitie, redescoperire si munca. Pentru a obtine datele ca sa ajungi la client, poti aplica unul sau mai multe dintre urmatoarele...

2 metode simple ca sa afli ce isi doresc clientii tai?

de Teo Manole
Cum definesti valoarea produselor si a serviciilor tale? Se poate masura? Cat valoreaza in realitate produsele si serviciile tale? In mod surprinzator, putini antreprenori sunt capabili sa raspunda la aceste intrebari. Si totusi, abilitatea de a evidentia valoarea unui produs nu a fost niciodata...

Afla care este portretul clientului in 2015?

de Idei de afaceri
In 2015, preferintele consumatorilor se modifica fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut. "Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru...

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de Silviu Marian Banila
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona. Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile...
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]