Cum am reusit in afaceri
A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!
de
Cosmin Enescu
Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990.
Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original...
Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?
de
Teo Manole
Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti.
Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in...
Cum sa-ti analizezi concurenta in afaceri inainte de a intra pe o piata
de
Dan Iacobescu
In analiza concurentei intra si analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de activitate. Aceasta analiza poate oferi indicii importante. Astfel:
1. Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici.
In acest caz, veniturile sunt stabile, dar...
Analiza concurentei inainte de a intra pe o piata
de
Octavian Dinu
Analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de afaceri poate oferi indicii importante. Astfel:
a) Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar mici, pentru ca firmele intra si parasesc usor, fara...
Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?
de
Dragos Craciun
Una este sa furnizati mesaje de genul "Extraordinar! Nemaipomenit! Este cel mai bun produs cu putinta!" si alta este sa se poata intelege de ce produsul cu pricina este atat de bun. Iata un exemplu de marturie reusita din acest punct de vedere, inclusa in pliantul unei firme care comercializeaza...
Care sunt cerintele pietei si noile oportunitati de afaceri?
de
Teo Manole
Consumatorul este, pe zi ce trece, tot mai pretentios: el pretinde calitate desavarsita, servire rapida, preturi mici si mereu ceva nou ori macar diferit fata de ceea ce i se ofera in mod cotidian. Este evident ca afacerile deschise in domeniul gastronomiei rapide au o ascensiune puternica...
Top cele mai bune jocuri lansate in 2014
de
Idei de afaceri
2014 a fost un an generos la capitolul jocuri. Au aparut atat continuari ale unor serii, dar si titluri noi si-au gasit locul in colectia de gaming din anul acesta. Astfel, am putut asista la lansarile catorva jocuri extrem de interesante din toate genurile. Fie ca este vorba despre shooter-e,...
De ce este necesar marketing-ul in afaceri?
de
Anca Georgescu
Deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie, inseamna un singur...
5 moduri de promovare a afacerii
de
Cosmin Enescu
Este important sa va promovati produsele sau serviciile in randul grupului-tinta pentru a cuceri piata pas cu pas. Promovarea este critica mai ales daca sunteti la inceputul drumului in afaceri si va creati o reputatie.
Dupa ce publicul incepe sa va cunoasca si sa aprecieze expertiza...
Cum trebuie sa sune o marturie benefica pentru promovarea afacerii tale?
de
Anca Georgescu
In primul rand, marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 115 milioane de lei!" va aduce...
Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?
de
Anca Georgescu
4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%.
Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente:
1. Clientii.
Marturiile clientilor multumiti...
Fii cu ochii pe concurenta!
de
Teo Manole
Concurenta pe piata in cazul unor afaceri este uriasa, sufocanta. Spre exemplu, in cazul unei firme care ofera servicii de organizare evenimente, daca se mizeaza pe piata corporate, atunci concurenta va fi formata din alti antreprenori care organizeaza evenimente, dar si din planificatorii interni,...
Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?
de
Anca Georgescu
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti? Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa...
Clientii unei afaceri din sfera organizarii de evenimente
de
Teo Manole
Exista trei mari categorii de clienti. Iata care sunt acestea si care sunt evenimentele ce se pot organiza: 1. Piata sociala
Aniversari, zile de nastere, petreceri ale copiilor, reuniuni, promovari, nunti, evenimente de ospitalitate, evenimente civice. Piata are un potential urias. Iti vei folosi...
Competitia, mereu pe baricade
de
Silviu Marian Banila
Ca si noi, competitia vrea sa scoata bani. Ca urmare, trebuie sa fim mereu pe faza, pe baricade.
Sa aflam intai care sunt trendurile pietei-tinta
1. Cel mai important – cresterea rapida prin prisma tehnologiei, nevoia continua de upgrade-uri in aria de afaceri
2. Important –...
O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit
de
Anca Georgescu
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata.
A avea un marketing de...
Stiinta vanzarii - o afacere in sine
de
Silviu Marian Banila
Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta!
Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing....
Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!
de
Dragos Craciun
Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala. Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul...
Strategia de promovare a unei afaceri in franciza
de
Cosmin Enescu
Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare...
Cum faci analiza de piata - Studiu de caz
de
Teo Manole
Una din misiunile tale esentiale este aceea de a determina limitele pietei sau ale zonei comerciale din business-ul tau. Aceste limite variaza in functie de evenimentele pe care le organizezi. De exemplu, daca doresti sa planifici petreceri, te poti limita la piata din orasul tau. Pe de alta parte,...
Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile
de
Teo Manole
Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care...