Cum am reusit in afaceri
28 Oct 2016
4 motive pentru care afacerea ta poate da gres
de
Alina Constantinescu
Multe dintre afacerile cu potential esueaza in cursul primului an de lansare. Nu toti antreprenorii castiga in lumea afacerilor. Unele au mai multe sanse sa reziste pe piata daca sunt stabilite inainte obiectivele, misiunea si scopul si exista un plan de afaceri. Nu cercetezi piata
Acesta este...
28 Sep 2016
Cine este castigatorul titlului EY World Entrepreneur Of The Year 2016
de
Idei de afaceri
Manny Stul, Presedinte al Consiliului de Administratie si Co-CEO al companiei australiene Moose Enterprise, este marele castigator al titlului EY World Entrepreneur Of The Year 2016. Romania a fost reprezentata in competitie de antreprenorul Levente Hugo Bara, Director General Supremia Grup, cel...
22 Sep 2016
Masuri de simplificare si facilitati fiscale in sprijinul mediului de afaceri
de
Alina Constantinescu
Ministerul Finantelor Publice vine cu al doilea pachet de masuri concrete de simplificare si cu facilitati acordate atat mediului de afaceri, cat si anumitor categorii de persoane fizice. Propunerile MFP sunt in consultare pe site-ul institutiei, la rubrica 'Prioritati strategice si planuri de...
20 Sep 2016
Guvernul elimina facilitatile IMM-urilor la achizitii publice
de
Alina Constantinescu
Executivul a adoptat o ordonanta de urgenta care aduce modificari Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ordonanta de urgenta abroga, din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii,...
08 Sep 2016
Afaceri in apicultura: productia de miere este redusa cu 50% in acest an
de
Alina Constantinescu
Ploile excesive si vremea nefavorabila au afectat familiile de albine iar productia de miere din 2016 a scazut la mai putin de jumatate fata de media ultimilor ani. Cu toate aceastea, mierea nu va lipsi de pe piata si nici preturile nu se vor majora deoarece exista stocuri.
"Productia de...
31 Aug 2016
Orasele cu cele mai multe afaceri la domiciliu
de
Alina Constantinescu
Potrivit unei analize KeysFin, peste 100.000 de firme din totalul de 550.000 de companii active din Romania isi au sediul social la aceeasi adresa cu a administratorului sau a unuia dintre actionari.
Din totalul de 108.363 societati cuprinse in analiza Keysfin, cele mai multe sunt in Bucuresti....
22 Aug 2016
Noi criterii referitoare la etichetele ecologice
de
Alina Constantinescu
Comisia Europeana a adoptat un nou set de criterii ecologice in ce priveste etichetarea calculatoarelor (personale, portabile si tablete), articolelor de mobilier si de incaltaminte. Producatorii interesati sa beneficieze de aceasta eticheta ecologica (Eco-Label) trebuie sa respecte cerinte stricte...
19 Aug 2016
Principalii factori care influenteaza negativ activitatea IMM-urilor
de
Alina Constantinescu
In "Carta Alba a IMM-urilor din Romania 2016”, editia a XIV-a, editata de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) se abordeaza 5 categorii de probleme actuale: - perceperea ultimelor evolutii economico-sociale de catre intreprinzatorii din Romania in...
27 Iul 2016
Cum afecteaza noul formular 088 mediul de afaceri din Romania
de
Alina Constantinescu
Consiliul IMM-urilor a propus in mod constant ca Formularul 088 - "Declaratie pe propria raspundere pentru evaluarea intentiei si a capacitatii de a desfasura activitati economice care implica operatiuni din sfera TVA" in format fizic, sa fie inlocuit cu o "Declaratie pe propria raspundere privind...
15 Iul 2016
Numarul insolventelor a scazut considerabil in 2015
de
Alina Constantinescu
Un studiu realizat de Coface Romania arata ca firmele din Romania au beneficiat de un mediu economic avantajos in 2015, inregistrandu-se astfel cea mai mare scadere a numarului insolvente din Europa Centrala si de Est (ECE). "Analizand economiile din ECE, am observat ca dinamica insolventelor...
05 Iul 2016
Camera Deputatilor a adoptat impozitul specific in turism si alimentatie publica
de
Alina Constantinescu
Aveti o afacere in turism sau alimentatie publica? Este important sa stiti ca plenul Camerei Deputatilor a adoptat saptamana trecuta un proiect de lege prin care impozitul pe profit este inlocuit cu un impozit specific in industria turismului, la hoteluri si unitati de alimentatie publica. Potrivit...
16 Iun 2016
Cum faci fata concurentei
de
Vasile Coman
Daca va bazati pe atragerea cat mai multor clienti, cu siguranta ca veti practica preturi cat mai mici, sperand in compensarea veniturilor prin numarul mare de vanzari. Atentie insa si la psihologia cumparatorilor. Un pret sensibil mai mic decat al pietei naste imediat suspiciuni. Pe de alta...
08 Iun 2016
Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de
Teo Manole
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt. Aceasta diferenta devine evidenta imediat ce priviti produsele din perspectiva clientilor dumneavoastra. De exemplu, multe companii de mobila si...
20 Mai 2016
Care este audienta target a afacerii dumneavoastra
de
Teo Manole
Pentru atragerea clientilor este important sa definiti care sunt persoanele la care doriti sa ajunga mesajul legat de produse, servicii, oferte sau brand. Este important sa determinati care este audienta target a afacerii dumneavoastra. Pentru a realiza investitiile corecte, este necesar sa...
16 Mai 2016
Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient
de
Teo Manole
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client.
Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de...
11 Mai 2016
Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes
de
Teo Manole
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba...
09 Mai 2016
Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii
de
Teo Manole
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2 pasi.
1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra
Brandul va asigura...
18 Apr 2016
Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de
Cosmin Enescu
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o constituie reprezentantii sexului tare. In timp ce femeile se decid mai ales pentru produse cosmetice naturale de la producatori, barbatii aleg mai...
15 Apr 2016
Iti lansezi afacerea? Cum dai sfoara-n tara?
de
Silviu-marian Banila
Poate cel mai important lucru, pe langa pricepere si furnizori buni de materie prima, este sa te promovezi, pentru a avea clienti. Si, pentru asta, trebuie sa faci cateva lucruri simple. In primul rand, este necesar sa existi pe internet, altfel nu existi deloc. Asadar, trebuie sa faci un website...
06 Apr 2016
Cum arata brandul eficient al afacerii
de
Anca Raileanu
Cand te gandesti la branding eficient, iti vin in minte litere albe si rosul distinctiv al Coca-Cola,bifa de la Nike sau cele trei dungi de la Adidas.
Dar daca ai o afacere mica, numai cand iti imaginezi nivelul investitiei care a intrat in aceste imagini emblematice, gandul de a lua initiativa...
04 Apr 2016
Care este cea mai buna si ieftina modalitate de a-ti promova afacerea?
de
Mihaela Pascu
A promova o afacere reprezinta o provocare permanenta pentru afacerile mici. Indiferent daca abia acum te lansezi in afaceri sau detii deja o afacere de mai multi ani de zile, strategiile de mai jos au demonstrat ca ajuta la dezvoltarea oricarui business si ii ajuta pe antreprenori sa castige...
29 Mar 2016
Cum arata oare mesajul care vinde?
de
Magdalena Popa
Am scris deseori despre faptul ca mesajul de promovare trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura clientii daca apeleaza la serviciile tale. Cum trebuie sa arate un astfel de mesaj, ca aspect? Iata indrumarile!
Foloseste titluri si grafica atractive pentru...
23 Mar 2016
5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici
de
Mihaela Pascu
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor tale de promovare inseamna sa le directionezi numai catre acei oameni care sunt interesati de produsele sau serviciile tale.
Indiferent de forma de...