Cum am reusit in afaceri
Miza strategica a marketingului prin continut
de
Marian Curelaru
Lumea Internetului evolueaza printr-un flux constant de informatii publicate, din care un numar in crestere sunt puse online sub forma de texte, de imagini, de clipuri video, dar si de aplicatii si alte formate mobile. In acest mediu in permanenta schimbare, din ce in ce mai multe firme se...
Marketingul micilor afaceri: cum sa-ti folosesti resursele limitate
de
Andrioae Ruxandra
Afacerile mici, de obicei, nu au suficienti bani pentru marketing si fiecare campanie trebuie sa fie eficienta. Acest lucru inseamna lucruri diferite pentru afaceri diferite si trebuie sa incepi pornind de jos si construind o clientela inainte de a incepe sa targetezi in perspectiva mare. Exista un...
Europenii si-au schimbat obiceiurile de cumparare
de
Marian Curelaru
Desi europenii nu intrezaresc inca sfarsitul crizei care dureaza de peste sase ani, ei s-au saturat sa tot stranga centura si sunt mai inclinati sa-si deschida portofelele. Acesta este paradoxul evidentiat de un studiu Boston Consulting Group (BCG) asupra comportamentelor de cumparare ale...
Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici
de
Alexandra Popescu
E-mailul a pierdut teren in fata avantului social media, iar marketingul prin intermediul acestuia a inceput sa fie considerat de moda veche. Cu toate astea, mailul continua sa fie un canal important pentru foarte multe afaceri mici, deoarece marketingul prin acest intermediu este considerat...
Cum sa-ti creezi site-ul business perfect
de
Andrioae Ruxandra
Site-ul tau web este reprezentativ pentru compania ta. N-ar trebui sa ai limite in a crea un site care sa incorporeze calitatea maxima. Acest lucru nu este un proces complicat. Atat timp cat ai perspectiva potrivita, schema, scopul functionarii si bunavointa prietenilor, atunci esti pe drumul cel...
Brand Publishing sau cum sa-ti transformi marca in media
de
Marian Curelaru
Brand Publishing ar putea fi viitorul marketingului? Pentru Benjamin Tolman, cofondator al grupului francez Cerise, raspunsul este sigur afirmativ. "Brand publishing inseamna sa produci business prin continut. Mai clar, marcile trebuie sa devina media si sa mentina o relatie stransa cu clientii...
Alege caile simple ca strategie de marketing
de
Andrioae Ruxandra
Nu ai nevoie de o publicitate imensa sau o campanie de marketing profesionista pentru a iti dezvolta afacerea. Strategia ideala depinde de afacerea ta, de atingerea scopurilor si de tinta de piata. Daca detii un magazin local cu inghetata, eforturile tale vor varia spre deosebire de cineva care...
Gaseste nisa afacerii tale si exploreaz-o
de
Andrioae Ruxandra
Nu oricine accepta ceea ce ai tu de oferit, indiferent cat incerci sa fii persuasiv. N-are niciun sens sa-ti pierzi timpul si efortul incercand sa captezi atentia celor care iti refuza oferta unei afaceri.
Nu fiecare client este fericit, indiferent ceea ce faci ca sa le oferi o situatie comoda,...
Cum sa-ti atragi clientii fara sa te coste
de
Andrioae Ruxandra
Poti face o multime de lucruri pentru a-ti scoate in evidenta mica afacere prin intermediul conturilor de Facebook sau Twitter ale vecinilor si prietenilor tai; le poti face gratuit chiar tu insuti. Folosesti marketingul pentru a transmite oamenilor informatii despre ceea ce ofera compania ta, ca...
Impartaseste ceea ce stii si oamenii vor cumpara
de
Alexandra Popescu
Cunoastem multi antreprenori care au stiut cum sa-si impuna viziunea si sa convinga oamenii sa cumpere o idee inedita, care a revolutionat lumea, facand exact ceea ce le place.
Alaturi de o necesitate, fiecare antreprenor este in vanzari. Acestia trebuie sa isi vanda ideea investitorilor,...
Greseli ale companiilor cand vine vorba de site
de
Alexandra Popescu
In afaceri si, mai ales, in zilele noastre, site-ul este o parte importanta si se poate numi fereastra catre lume. Este un mod de a-ti gasi clientii.
Insa, companiile pot face unele greseli care pot costa mult atunci cand deschid un site. Antreprenorii trebuie sa fie atenti la multe detalii, cum...
Cum sa te adresezi mass-media
de
Alexandra Popescu
Publicitatea este un important element in afaceri si in promovarea produselor. De foarte multa vreme, aceasta are un impact foarte mare asupra oamenilor, fiind cea care le intipareste in minte imaginea unui produs si calitatile acestuia. Pentru antreprenori, castigarea publicitatii si a expunerii...
4 tendinte americane in marketing
de
Marian Curelaru
Nu sunteti Coca Cola sau IBM, dar doriti sa adoptati cele mai bune instrumente de marketing pentru a va spori audienta? Pe blogul sau montersonbusiness, antreprenorul si webmarketerul francez Remy Bigot va prezinta cateva tendinte venite din Statele Unite si care pot fi integrate in strategia...
3 modalitati de a te bucura de economia pe care o cunosti
de
Alexandra Popescu
Antreprenorii de astazi functioneaza intr-o lume a afacerilor diferita de a parintilor lor. In urma cu multi ani, oamenii aveau un loc de munca care ii definea. In zilele noastre, putem spune ca ceea ce face o persoana si ceea ce spune public inseamna doua joburi full-time. Cu popularitatea si...
Cum sa-ti construiesti site-ul web de business
de
Andrioae Ruxandra
Site-ul tau web va fi punctul potrivit al planului tau de marketing, iar un site care are un web design profesionist poate fi un scop atins si de durata. Daca bugetul tau de infiintare scapa de sub control, totusi, exista o cale sa salvezi prin crearea propriului site web. Ai fi surprins cat de...
Cum sa creezi un plan de marketing
de
Andrioae Ruxandra
Trebuie sa stii ca acolo unde se afla "centrul" afacerii se afla si oportunitatea de a avea succes. Daca fiecare start-up in afacere ar trebui sa aiba un plan de afaceri, este o idee buna sa te asiguri ca al tau include o sectiune separata de marketing.
Un plan de marketing poate fi formal sau...
Un plan de marketing ca la carte: 5 aspecte esentiale pe care sa le urmaresti!
de
Ilinca Dobrescu
Planul de afaceri nu va sta niciodata in picioare in lipsa unui plan de marketing bine construit.
Delimitam mai jos cele 5 aspecte esentiale de care vom tine cont pentru consolidarea unui plan de marketing care sa se converteasca in rezultate concrete pentru afacerile noastre:
1. Experimentele...
Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli
de
Alexandra Popescu
Publicitatea este modul prin care firmele isi promoveaza produsele si incearca sa devina mai cunoscute si sa isi faca o imagine buna. Insa, publicitatea nu este tot timpul o modalitate foarte buna de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Multe companii spun ca nu exista un lucru...
Intrebari la care sa raspunzi pentru a-ti crea un brand puternic
de
Alexandra Popescu
"Un brand este o promisiune care, cand este pastrata, creeaza preferinte si, cateodata, iertare", spune Moses Foster, CEO al West Cary Group, o firma de comunicare in marketing si publicitate din Richmond, Virginia.
Foster are mare dreptate, pentru ca un brand puternic creeaza preferinte care...
Culoarea logo-ului, reprezentativa pentru afacerea ta
de
Alexandra Popescu
Sigur recunoasteti imediat semnele McDonald`s sau Facebook, insa toate acestea transmit un mesaj prin culoarea pe care o poarta. Cum verdele ne insufla energie, iar rosul pasiune si dragoste, asa si logo-ul firmei este plin de semnificatii.
Logo-ul unei firme este simbolul ei, insa cand vine vorba...
Ce faci pentru ca afacerea ta sa atraga clienti
de
Adrioaie Ruxandra
In momentul in care abia iti incepi mica afacere, este evident faptul ca n-o sa atingi succesul din prima. Este important cum te percep oamenii, de aceea imaginea ta trebuie sa fie impecabila in ochii clientilor, indiferent ca esti la inceput de drum. Este important sa demonstrezi ca afacerea este...
Povestile in afaceri sau cum iti vei vinde serviciile
de
Adrioaie Ruxandra
A spune povesti este o modalitate de a face legaturi intre noi si cei din jur. Incepand cu povestile care ne erau spuse la culcare pana la povestile din experienta de viata ale altora. Probabil ca ai auzit multe astfel de povesti si in domeniul antreprenoriatelor, pe la intalniri sau la cursuri de...