Piata marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
08 Ian 2015

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!

de Cosmin Enescu
2196 0
Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990. Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original...
07 Ian 2015

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de Teo Manole
3902 0
Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti. Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in...
05 Ian 2015

Cum sa-ti analizezi concurenta in afaceri inainte de a intra pe o piata

de Dan Iacobescu
3358 0
In analiza concurentei intra si analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de activitate. Aceasta analiza poate oferi indicii importante. Astfel: 1. Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar...
23 Dec 2014

Analiza concurentei inainte de a intra pe o piata

de Octavian Dinu
4279 0
Analiza barierelor de intrare si iesire intr-un sector de afaceri poate oferi indicii importante. Astfel: a) Nu se recomanda intrarea intr-un sector daca barierele de intrare si de iesire sunt mici. In acest caz, veniturile sunt stabile, dar mici, pentru ca firmele intra si parasesc usor, fara...
22 Dec 2014

Cum trebuie sa sune o marturie convingatoare?

de Dragos Craciun
2622 0
Una este sa furnizati mesaje de genul "Extraordinar! Nemaipomenit! Este cel mai bun produs cu putinta!" si alta este sa se poata intelege de ce produsul cu pricina este atat de bun. Iata un exemplu de marturie reusita din acest punct de vedere, inclusa in pliantul unei firme care comercializeaza...
18 Dec 2014

Care sunt cerintele pietei si noile oportunitati de afaceri?

de Teo Manole
4315 0
Consumatorul este, pe zi ce trece, tot mai pretentios: el pretinde calitate desavarsita, servire rapida, preturi mici si mereu ceva nou ori macar diferit fata de ceea ce i se ofera in mod cotidian. Este evident ca afacerile deschise in domeniul gastronomiei rapide au o ascensiune puternica...
16 Dec 2014

Top cele mai bune jocuri lansate in 2014

de Idei De Afaceri
2610 0
2014 a fost un an generos la capitolul jocuri. Au aparut atat continuari ale unor serii, dar si titluri noi si-au gasit locul in colectia de gaming din anul acesta. Astfel, am putut asista la lansarile catorva jocuri extrem de interesante din toate genurile. Fie ca este vorba despre shooter-e,...
12 Dec 2014

De ce este necesar marketing-ul in afaceri?

de Anca Georgescu
2107 0
Deoarece creeaza sfera de influenta a unei companii, oferindu-i controlul asupra propriei imagini, stabileste relatii de lunga durata cu clientii, ajuta la cresterea vanzarilor, permite unei afaceri sa se dezvolte si lista continua. Toate acestea, sintetizate intr-o propozitie, inseamna un singur...
10 Dec 2014

5 moduri de promovare a afacerii

de Cosmin Enescu
2347 0
Este important sa va promovati produsele sau serviciile in randul grupului-tinta pentru a cuceri piata pas cu pas. Promovarea este critica mai ales daca sunteti la inceputul drumului in afaceri si va creati o reputatie. Dupa ce publicul incepe sa va cunoasca si sa aprecieze expertiza...
09 Dec 2014

Biblia Agentilor de Vanzari, ghidul practic pentru a intelege arta vanzarilor de succes

de Ilinca Dobrescu
2535 0
Biblia Agentilor de Vanzari a devenit unul dintre cele mai ravnite ghiduri din domeniu. Motivul este simplu: Cu totii vrem sa vindem si vrem sa o facem bine. Din pacate, multi cred ca stiu sa vanda. In fapt, nu fac decat sa isi incerce norocul. Se lasa peste cateva saptamani si realizeaza ca nu...
05 Dec 2014

Cum trebuie sa sune o marturie benefica pentru promovarea afacerii tale?

de Anca Georgescu
2164 0
In primul rand, marturia trebuie sa contina elemente cat mai concrete si cat mai putine generalitati. De exemplu: "Am modificat caseta de reclama pe care o publicam in ziarul local, asa cum mi-ati recomandat. in numai doua saptamani, vanzarile firmei au crescut cu 115 milioane de lei!" va aduce...
04 Dec 2014

Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?

de Anca Georgescu
2638 0
4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%. Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente: 1. Clientii. Marturiile clientilor multumiti...
28 Nov 2014

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de Antoaneta Paraschiv
2815 0
Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic. Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va...
27 Nov 2014

Fii cu ochii pe concurenta!

de Teo Manole
2233 0
Concurenta pe piata in cazul unor afaceri este uriasa, sufocanta. Spre exemplu, in cazul unei firme care ofera servicii de organizare evenimente, daca se mizeaza pe piata corporate, atunci concurenta va fi formata din alti antreprenori care organizeaza evenimente, dar si din planificatorii interni,...
25 Nov 2014

Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?

de Anca Georgescu
2493 0
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti?  Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa...
18 Nov 2014

Clientii unei afaceri din sfera organizarii de evenimente

de Teo Manole
2400 0
Exista trei mari categorii de clienti. Iata care sunt acestea si care sunt evenimentele ce se pot organiza: 1. Piata sociala Aniversari, zile de nastere, petreceri ale copiilor, reuniuni, promovari, nunti, evenimente de ospitalitate, evenimente civice. Piata are un potential urias. Iti vei folosi...
07 Nov 2014

Competitia, mereu pe baricade

de Silviu Marian Banila
1907 0
Ca si noi, competitia vrea sa scoata bani. Ca urmare, trebuie sa fim mereu pe faza, pe baricade. Sa aflam intai care sunt trendurile pietei-tinta 1. Cel mai important – cresterea rapida prin prisma tehnologiei, nevoia continua de upgrade-uri in aria de afaceri 2. Important –...
05 Nov 2014

O planificare de marketing menita sa-ti aduca garantat profit

de Anca Georgescu
2272 0
Acesta este un capitol deosebit de important din planul de afaceri, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei (sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata. A avea un marketing de...
03 Nov 2014

Stiinta vanzarii - o afacere in sine

de Silviu Marian Banila
2357 0
Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta! Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing....
28 Oct 2014

Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!

de Dragos Craciun
3021 0
Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala. Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul...
24 Oct 2014

Strategia de promovare a unei afaceri in franciza

de Cosmin Enescu
2399 0
Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare...
22 Oct 2014

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?

de Anca Georgescu
2089 0
De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un...
21 Oct 2014

Cum faci analiza de piata - Studiu de caz

de Teo Manole
4661 0
Una din misiunile tale esentiale este aceea de a determina limitele pietei sau ale zonei comerciale din business-ul tau. Aceste limite variaza in functie de evenimentele pe care le organizezi. De exemplu, daca doresti sa planifici petreceri, te poti limita la piata din orasul tau. Pe de alta parte,...
20 Oct 2014

Planul tau de marketing te ajuta iti cresti vanzarile

de Teo Manole
2311 0
Ai o afacere cu trandafiri si/sau produse derivate? Cu siguranta ai nevoie de un plan de marketing specific care sa te ajute sa-ti cresti vanzarile! Pentru a-ti vinde trandafirii sau produsele rezultate din acestea unde si cum trebuie, trebuie in primul rand sa te pui in situatia clientilor pe care...
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2021







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"5 Idei de Afaceri cu investitie MINIMA si profit MAXIM + Model de Plan de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]