Cum am reusit in afaceri
28 Sep 2015
Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?
de
Marinache Horia Cristian
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul. Mai mult decat orice altceva, alegerea...
21 Sep 2015
5 cele mai eficiente mijloace ca sa-ti faci publicitate pentru afacerea ta?
de
Marinache Horia Cristian
Pentru a va promova afacerea puteti folosi in scopuri publicitare cateva mijloace de comunicare clasice. Sa vedem care sunt cele mai importante si cum se utilizeaza ele:
1. Prin clienti
Fara indoiala este una dintre metodele cele mai eficace pentru orice tip de afacere. Fiecare client, multumit...
01 Sep 2015
Cum te poti pozitiona favorabil fata de concurenta?
de
Teo Manole
Dupa ce ti-ai identificat concurentii este important sa afli cat mai multe lucruri despre ei si sa utilizezi aceste informatii in beneficiul afacerii tale.
Asadar, in faza urmatoare trebuie sa organizezi aceste informatii si sa identifici modul in care te poti pozitiona favorabil fata de...
31 Aug 2015
Stii care sunt stakeholderii afacerii tale? Dar, criteriile de segmentare?
de
Teo Manole
Fiecare antreprenor interactioneaza zilnic cu grupuri de persoane care au o legatura mai puternica sau mai slaba cu afacerea sa. Aceste grupuri sunt cunoscute sub numele de factori interesati sau stakeholderi, iar cunoasterea lor este foarte importanta in conducerea unei afaceri.
Cine sunt...
19 Aug 2015
Oportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor
de
Marinache Horia Cristian
S-a a dat startul constituirii primei retele nationale de mestesugari rurali! “Invitam mesterii populari din intreaga tara, asociatiile si grupurile de initiativa locala si autoritatile guvernamentale responsabile sa se alature initiativei noastre.
Impreuna putem contribui la dezvoltarea...
07 Aug 2015
3 legi pe care sa le respecti ca sa ai vanzari de top
de
Marinache Horia Cristian
Exista cateva legi cand vine vorba despre vanzare. Daca le vei urma, vei vedea ca o sa cresti imediat. Nu conteaza daca vinzi online sau offline, aceste legi sunt cheile de la usa cresterii masive a afacerii tale.
1. Legea valorii.
Consumatorii cumpara doar produse si servicii care le aduc...
05 Aug 2015
Cum sa-ti dezvolti strategia de marketing pentru afacerea ta?
de
Teo Manole
Dupa ce ai analizat piata si detii informatii cu privire la mediul intern si extern al business-ului tau este timpul sa-ti conturezi propria strategie de marketing. Asadar, reuneste prioritatile alese pentru a stabili care este punctul in care iti doresti sa ajungi prin implementarea strategiei...
28 Iul 2015
In Romania, publicitatea prin viu grai a fost si este cea mai eficienta!
de
Ilinca Dobrescu
In prezent, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de companii si se orienteaza catre recomandari de la prieteni si familie pentru folosirea anumitor produse sau servicii. Un client satisfacut poate convinge un altul sa incerce produsul sau serviciul respectiv mai...
22 Iul 2015
7 sfaturi pentru a concepe cele mai relevante sondaje pentru afaceri
de
Marinache Horia Cristian
La baza sondajelor pot sta multe ratiuni. Prin formularea intrebarilor si structurarea raspunsurilor, sondajele pot fi folosite in numeroase feluri si pentru o multitudine de scopuri. Porniti de la scopul sondajului? Urmatoarele 7 sfaturi va vor ajuta sa asigurati relevanta propriilor dumneavoastra...
15 Iul 2015
Tu cum iti promovezi afacerea? Iata 7 sfaturi pentru o pomovare de top!
de
Marinache Horia Cristian
In general, in actiunile de marketing firmele isi fac plublicitate. Totusi, nu totdeauna, publicitatea este modalitatea potrivita de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Asa ca, trebuie sa aflam si alte modalitati de a ne promova afacerea sau sa invatam cum sa o folosim in...
13 Iul 2015
Care sunt stakeholderii afacerii tale?
de
Teo Manole
Clientii sunt cei care asigura succesul unei afaceri, iar antreprenorii aflati la inceput trebuie sa se concentreze in primul rand pe atragerea si mentinerea lor. Orice afacere exista atata timp cat exista clienti. Este indicat ca satisfacerea clientilor in mod profitabil sa fie unul dintre...
10 Iul 2015
Determina-ti clintii sa-ti spuna ce-si doresc
de
Marinache Horia Cristian
Nu exista un mod mai eficient de a imbunatati calitatea informatiilor provenite de la un potential client decat prin a-i adresa intrebari scurte si la obiect. Toti ne amintim de momentul in care am stat la masa cu un client pe care incercam sa-l ajutam, constienti fiind de faptul ca puteam sa facem...
29 Iun 2015
Cum iti promovezi afacerea? Iata 7 idei care vor pune concurenta cu botul pe labe!
de
Marinache Horia Cristian
Modalitatatile de a promova o afacere sunt neliminate. Daca esti in pana de idei sau ai nevoie de sugestii, iata 7 propuneri care te vor ajuta sa pui concurenta cu botul pe labe.
1. Inainte de orice eveniment, stabileste-ti niste targeturi clare, pe care vrei sa le acoperi.
Poti demara...
23 Iun 2015
10 recomandari formidabile ca sa aveti succes cu un magazin
de
Marinache Horia Cristian
Un magazin se poate transforma in scurt timp intr-o importanta sursa de profit, daca veti reusi sa dezvoltati si aplicati sugestiile pe care vi le oferim in acest articol, un concept viabil si, in cele din urma, o afacere solida. Iata cele 10 recomandari ca sa aveti succes cu un magazin!
1....
11 Iun 2015
De ce nu vinzi? Mesajele tale rezoneaza cu dorintele clientului?
de
Catalin Chivu
In fiecare zi suntem inconjurati de mesaje de marketing care ne solicita atentia. Totusi, doar unele dintre mesajele de marketing ajung la noi pentru ca rezoneaza cu dorintele noastre. Pentru un antreprenor este foarte important sa transmita mesaje relevante pentru consumatori.
Transmiterea unui...
09 Iun 2015
Cum sa faci vanzari bune prin retele de socializare
de
Marinache Horia Cristian
Fie ca este vorba despre marketing, vanzari, servicii clienti, realizari sau alte scopuri ale companiei, cand social media face parte din ceea ce presupune o afacere, trebuie manageriata prin planning si follow-up.
Avand aceste lucruri in minte, iata care este planul de bataie!
Cum iti vei da...
04 Iun 2015
Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur
de
Marinache Horia Cristian
Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata. Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu:...
26 Mai 2015
2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?
de
Marinache Horia Cristian
Pentru a evita situatiile nefericite in care pierzi bani prin investitiile de marketing, iata 2 tipuri de greseli pe care trebuie sa le eviti. 1. Lipsa unui plan de marketing
Cei mai multi antreprenori sunt nerabdatori sa inceapa o afacere pe care sa o dezvolte, fara insa sa stabilieasca...
21 Mai 2015
5 moduri ieftine si eficiente de promovare a afacerii
de
Marinache Horia Cristian
1. Ajutor reciproc
Spre exemplu, un reprezentant auto Mercedes Benz le-a trimis clientilor sai invitatii la o sala de fitness. Cei de la sala de fitness le-au oferit clienților invitații pentru un test drive cu noile modele Mercedes. Ajutorul reciproc nu costa nimic! 2. Ofera continut...
18 Mai 2015
Ce tip de reclama pentru afaceri are cel mai mult succes
de
Marinache Horia Cristian
O reclama mai stridenta si mai mare are intodeauna mai mult succes decat una discreta ... Este corect sau gresit? Alegeti orice ziar sau revista si veti vedea reclama dupa reclama, una mai mare si mai stridenta decat alta, incercand in acest fel sa atraga atentia cititorilor. Cum poti face fata...
12 Mai 2015
Cele mai bune cai de a atrage atentia asupra produsului sau serviciului tau
de
Marinache Horia Cristian
Cand o firma doreste sa lanseze o noua marca sau sa creasca vanzarile uneia deja existente, trebuie sa gaseasca cele mai bune cai de a atrage atentia acelei categorii de consumatori potential interesati de produsul respectiv. Acest lucru nu este atat de usor pe cat ar putea parea. Evident,...