Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ai o afacere online? Iata cum trebuie sa oferi garantie clientilor tai!

de
1765 0 03 Dec. 2014
Afaceri online


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Comercializati un produs prin posta? Atunci trebuie sa oferiti garantie. Adica trebuie sa il asigurati pe potentialul client ca ii va fi returnata contravaloarea achitata in cazul in care produsul prezinta anumite deficiente sau calitatea lui nu se incadreaza in parametrii declarati.

Aceasta garantare se face printr-un text scris care prevede exact acest lucru – ca banii vor fi returnati daca produsul nu corespunde parametrilor declarati sau daca nu functioneaza satisfacator o anumita perioada de timp.

In cazul comertului prin posta, prin definitie, clientul este pus in situatia de a comanda un articol bazandu-se doar pe informatiile furnizate de producator, fara sa aiba posibilitatea sa vada inainte cu exactitate despre ce este vorba. in aceasta situatie, acordarea garantiei devine aproape vitala.

Garantia determina o crestere evidenta a numarului de cumparatori, ca urmare ea in sine constituie o modalitate de marketing eficienta. Dar lucrurile nu se opresc aici: prin faptul ca reprezinta filozofia firmei in legatura cu servirea clientilor, ea aduce dupa sine beneficiile unei reclame indirecte.

Daca ati decis sa apelati la aceasta metoda de promotie si daca produsele sau serviciile oferite se preteaza la asa ceva (repetam, domeniul cel mai potrivit este cel al comertului prin posta), recomandarile de mai jos va vor fi de ajutor:

1. Redactati textul garantiei intr-un mod direct si simplu
Conditiile garantiei trebuie scoase clar in evidenta pentru a fi intelese de toata lumea. Desi vor exista intotdeauna persoane care vor incerca sa abuzeze de bunele dvs. intentii, cele mai multe situatii neplacute sunt provocate de lipsa de informare a consumatorilor. Dar acuratetea si detalierea termenilor nu trebuie sa dea impresia unei atitudini defensive, ci a unei dorinte sincere de a satisface pe deplin clientii.

2. Luati ca punct de plecare problemele din trecut
Daca, pana in prezent, ati primit reclamatii privind calitatea produselor sau serviciilor oferite, sunteti in avantaj. Asigurarea data clientilor ca problemele din trecut nu vor mai aparea sau ca, in caz contrar, marfa va schimbata pe loc sau banii vor fi returnati, le va recastiga increderea pierduta. Totusi, daca deficientele au fost grave, este bine ca acestea sa fie remediate inainte de declansarea actiunii.

3. Bazati-va pe experienta angajatilor
inainte de a trece la redactarea textului garantiei, consultati-va cu angajatii ce se afla permanent in contact cu clientii. Ei sunt cel mai bine informati asupra obiectiilor si pretentiilor consumatorilor.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





4. Faceti textul garantiei sa sune cat mai credibil
Este un lucru mai dificil decat pare. Chiar daca dvs. sunteti cat se poate de bine intentionat si toate lucrurile pe care le spuneti in garantie sunt perfect adevarate, e posibil sa pareti fals si nesincer. De cele mai multe ori, impresia aceasta se formeaza daca pierdeti din vedere prima regula mentionata ceva mai sus, anume simplitatea si concizia redactarii. Nu trebuie sa adoptati un stil pretios, alambicat si, mai ales, nu incercati sa-l convingeti pe cumparator cat de cinstit si parolist sunteti dvs. Credibilitatea vine din stilul simplu si direct al textului garantiei.

5. Atentie la durata garantiei
Garantia, bineinteles, nu poate fi pe termen nelimitat. Nu puteti promite ca veti returna banii pe un produs chiar si dupa un an de la data achizitionarii lui, dar practica a aratat urmatorul lucru: cu cat durata garantiei este mai lunga, cu atat creste numarul de comenzi.

6. Dati-i garantiei un aspect de lucru valoros
Garantia este, pana la urma, un text, dar foarte important este si aspectul formularului (actului) pe care este scris acest text. Nu e suficienta o simpla foaie de hartie.

Garantia poate fi tiparita pe un suport mai special, de exemplu pe o hartie sau un carton cu un design deosebit care imita, de exemplu, certificatele de valoare. In acest fel, ea este perceputa ca fiind ceva valoros si asta sporeste increderea potentialului cumparator.



Tags: afacereafacere onlineonlinegarantiecomert prin posta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ai o afacere online? Iata cum trebuie sa oferi garantie clientilor tai!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Magazinul online - cum sa pornesti propria afacere pe internet

de Alina Constantinescu
14 Sep 2017
Cand Bill Gates anunta, in urma cu doua decenii, ca viitorul economic al lumii sta in dezvoltarea comertului electronic, multi specialisti au zambit...

4 principii pentru un magazin online performant

de Idei De Afaceri
23 Aug 2017
Aproximativ 3 sferturi din magazinele online din Romania prelucreaza informatia manual, pe primul loc fiind procesarea comenzilor pentru a fi...

A pornit o afacere online de la zero iar acum are venituri de aproape 2,5 milioane de euro

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
La doar 20 de ani, cand multi tineri de varsta lui inca se gandeau pe ce drum o sa o apuce in viata, Daniel Henegariu punea bazele unei afaceri in...

De ce magazinul online este o afacere profitabila si de viitor

de Alina Constantinescu
08 Iun 2017
Afacerile online sunt printre cele mai profitabile atunci cand punem in balanta potentialul de profit si investitia initiala, te scutesc de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton