Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media

de
1838 0 19 Ian. 2015
Afaceri online


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Consultantii in comunicare spun ca indicatorii de performanta pentru social media se stabilesc de la inceput, cand se face strategia in domeniu, in functie de obiectivele de comunicare si de cele de business ale firmei - notorietate, asocierile de brand, cifra de afaceri.

Iata o serie de indicatori pe care ii poti urmari atunci cand alegi platformele de social media pe care doresti sa fii prezent:
- calitativi: gradul de implicare a comunitatii, relevanta conversatiilor generate, calitatea continutului publicat;
- cantitativi: numarul de fani/followeri/membri, numarul de actiuni generate de acestia (like-uri, comentarii, tweet-uri, retweet-uri, share-uri, mentionari, referrals etc.), rata de interactiune si pe cea de conversie, daca este vorba si de e-commerce, feedback pozitiv sau negativ etc.

Care sunt costurile de promovare pe social media?

Investitia in social media este mai mare decat pare la prima vedere. Motivul este ca, desi costurile fizice sunt mai mici decat in cazul altor canale, cele de resurse umane sunt mari, pentru ca rezultate se obtin numai daca sunt implicati profesionistii.

Costurile variaza in functie de decizia de a avea unul sau mai multi dintre urmatorii indicatori: numar de campanii dedicate de Facebook Ads, periodicitatea acestora, amploarea si numarul de aplicatii adaptate canalelor de social media, numarul de campanii dedicate pe social media sau mixul de comunicare cu o importanta componenta de social media etc.

De exemplu, Procter&Gamble, cel mai mare advertiser din lume, investeste in jur de 30-35% din buget pentru promovarea pe Internet. Conform companiei de cercetare Kantar Media, producatorul de bunuri de larg consum ar fi avut un buget de marketing de 3 miliarde de dolari in 2011.

Philip Kotler, un guru in marketing, ii avertizeaza pe manageri si pe antreprenori sa nu cheltuie din prima jumatate din bugetul de promovare pentru Facebook sau Twitter. „Pentru inceput, este mai bine sa investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%.”

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: afaceripromovareonlinesocial mediapromovare social media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa incepi o afacere online in 2018: un business pornit din pasiune pentru sporturile de iarna

de Alina Constantinescu
22 Ian 2018
Lumea afacerilor online este foarte activa si evolueaza rapid iar pentru a avea succes trebuie sa fii la curent cu ultimele noutati in domeniu....

Idei de afaceri in mediul rural, cu fonduri europene: ferma agricola si zootehnica

de Alina Constantinescu
12 Dec 2017
Cererea tot mai mare de produse sanatoase face ca afacerile din agricultura sau zootehnie sa fie retete sigure de succes. Acest lucru nu ar fi...

Cum poti sa iti deschizi rapid un magazin online cu costuri minime

de Alina Constantinescu
27 Nov 2017
Internetul reprezinta o parte importanta din viata ta si cu siguranta te-ai gandit sa pornesti o afacere online. Daca vrei sa vorbim in cifre, atunci...

Cum sa incepi o afacere online: iata ghidul care iti asigura succesul!

de Alina Constantinescu
03 Nov 2017
Pentru majoritatea oamenilor fericirea inseamna libertatea de a face absolut orice isi doresc, pentru ca dispun de resursele necesare: timp si bani....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton