Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media

de
1807 0 19 Ian. 2015
Afaceri online


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Consultantii in comunicare spun ca indicatorii de performanta pentru social media se stabilesc de la inceput, cand se face strategia in domeniu, in functie de obiectivele de comunicare si de cele de business ale firmei - notorietate, asocierile de brand, cifra de afaceri.

Iata o serie de indicatori pe care ii poti urmari atunci cand alegi platformele de social media pe care doresti sa fii prezent:
- calitativi: gradul de implicare a comunitatii, relevanta conversatiilor generate, calitatea continutului publicat;
- cantitativi: numarul de fani/followeri/membri, numarul de actiuni generate de acestia (like-uri, comentarii, tweet-uri, retweet-uri, share-uri, mentionari, referrals etc.), rata de interactiune si pe cea de conversie, daca este vorba si de e-commerce, feedback pozitiv sau negativ etc.

Care sunt costurile de promovare pe social media?

Investitia in social media este mai mare decat pare la prima vedere. Motivul este ca, desi costurile fizice sunt mai mici decat in cazul altor canale, cele de resurse umane sunt mari, pentru ca rezultate se obtin numai daca sunt implicati profesionistii.

Costurile variaza in functie de decizia de a avea unul sau mai multi dintre urmatorii indicatori: numar de campanii dedicate de Facebook Ads, periodicitatea acestora, amploarea si numarul de aplicatii adaptate canalelor de social media, numarul de campanii dedicate pe social media sau mixul de comunicare cu o importanta componenta de social media etc.

De exemplu, Procter&Gamble, cel mai mare advertiser din lume, investeste in jur de 30-35% din buget pentru promovarea pe Internet. Conform companiei de cercetare Kantar Media, producatorul de bunuri de larg consum ar fi avut un buget de marketing de 3 miliarde de dolari in 2011.

Philip Kotler, un guru in marketing, ii avertizeaza pe manageri si pe antreprenori sa nu cheltuie din prima jumatate din bugetul de promovare pentru Facebook sau Twitter. „Pentru inceput, este mai bine sa investiti 5% si, daca functioneaza, mai investiti 5%.”

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: afaceripromovareonlinesocial mediapromovare social media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa incepi o afacere online: iata ghidul care iti asigura succesul!

de Alina Constantinescu
03 Nov 2017
Pentru majoritatea oamenilor fericirea inseamna libertatea de a face absolut orice isi doresc, pentru ca dispun de resursele necesare: timp si bani....

Magazinul online - cum sa pornesti propria afacere pe internet

de Alina Constantinescu
14 Sep 2017
Cand Bill Gates anunta, in urma cu doua decenii, ca viitorul economic al lumii sta in dezvoltarea comertului electronic, multi specialisti au zambit...

4 principii pentru un magazin online performant

de Idei De Afaceri
23 Aug 2017
Aproximativ 3 sferturi din magazinele online din Romania prelucreaza informatia manual, pe primul loc fiind procesarea comenzilor pentru a fi...

A pornit o afacere online de la zero iar acum are venituri de aproape 2,5 milioane de euro

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
La doar 20 de ani, cand multi tineri de varsta lui inca se gandeau pe ce drum o sa o apuce in viata, Daniel Henegariu punea bazele unei afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton