Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

de
1811 0 31 Ian. 2014
Editorial


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga

De regula, intr-un astfel de spatiu sunteti obisnuit sa gasiti sfaturi, recomandari sau exemple de bune practici. In acest caz, ar trebui sa cititi despre caile de pastrare a clientilor si de convingere a lor sa revina la compania dumneavoastra, la produsele sau serviciile pe care le oferiti. Fidelizarea clientilor, despre care ne-am propus sa vorbim, are insa si o alternativa inversa, din pacate mult mai bine cunoscuta de fiecare din proprie experienta.

Am ales sa vorbesc despre aceste contra-calitati, dupa modelul "ce tie nu-ti place…", cu convingerea ca, uneori, incercarea de a gandi "invers" poate fi mai percutanta.

Fiti distant! Puteti fi distant inca de la primele contacte. Aceasta atitudine ar fi sinonima cu aroganta, cu nasul pe sus sau chiar cu dispretul pentru acei clienti care dovedesc destula slabiciune incat sa va asculte…

Dar puteti de asemenea sa fiti distant si in relatia post-vanzare. In aceasta situatie puteti fi la propriu indepartati, cat mai greu de gasit de client, mai ales de indata ce comanda atat de asteptata a fost, in sfarsit, semnata. Sa fiti greu de gasit la telefon sau la birou, mai ales atunci cand clientul este nerabdator sa vada cum va respectati promisiunile.

In plus, avantajul distantei este ca scuzele pe care le puteti oferi in loc de explicatii si de argumente sunt mai la indemana… Un pic de imaginatie este indeajuns pentru a gasi o vasta colectie de justificari penibile.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


Fiti trist! Nu ezitati niciodata sa va incepeti discutiile cu o doza buna de unde negative. Sprijiniti-va pe actualitate, fiscalitatea, dificultatile de acces la finantare, scaderea puterii de cumparare, codul meteo colorat (preferabil rosu), orice subiect de acest gen este bun pentru a incepe asa cum trebuie o discutie.

Si daca asta nu-i suficient, in mod evident, va puteti dovedi maiestria de a face apropouri si arta de comite gafe. De exemplu, vorbind despre relatiile dumneavoastra cu inamicul declarat al interlocutorului, evocand deceptiile predecesorului sau emitand opinii extrem de transante cu privire la strategia clientului dumneavoastra, chiar daca nimeni nu v-a cerut parerea…

Fiti insistent! Sa zicem ca clientul dumneavoastra tocmai a cumparat o frumoasa pereche de pantofi… E tocmai bun momentul sa-i explicati ca are neaparata nevoie de vreo 12 perechi de sosete, de o solutie pentru lustruit pantofii, un set de perii pe masura, de branturi siliconate si de nelipsitul  spray odorizant pentru picioare. Nu va sfiiti sa-l asaltati trecand pragul vanzarilor aditionale. Doar nu sunteti niste incepatori... Tintiti cat mai sus, cat mai mult, vizati vanzarea obsesiva, vanzarea prin hartuire, vanzarea multipuncte… Pe scurt, o data ce clientul dumneavoastra v-a acceptat prima oferta, culpabilizati-l cat mai mult posibil daca nu mai cumpara imediat cel putin 10 alte produse sau servicii.

Fiti ingrat! Cum sunteti singurul din lume care-i puteti oferi ceea ce i-ati vandut clientului, nu va pierdeti niciodata timpul ca sa-i marturisiti recunostinta. Nu profitati nicicand de satisfactia sa pentru a dezvolta legaturi mai stranse… Atat ar mai lipsi, ca din simplu client sa va devina prieten… Stiti foarte bine ca orice legaturi intre prietenie si business sunt imposibile. Lasati treaba asta pentru cei naivi…

Acestea fiind spuse, sper ca sunteti destul de pregatit pentru a face tot ce-i mai rau cu putinta… Lasati-i pe chinezi cu proverbul lor dupa care "cine nu stie sa zambeasca sa nu-si deschida pravalie"!

Sau, mai bine, fiti neascultatori de data asta si incercati sa faceti totul pe dos!



Tags: trucuriclientirecomandarisfaturibune practiciproduseservicii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 trucuri infailibile pentru a va pune clientii pe fuga
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

3 trucuri pentru a organiza mintea unui antreprenor foarte ocupat

de Andrioae Ruxandra
18 Oct 2014
Un antreprenor trebuie sa isi puna gandurile in ordine, astfel incat afacerea sa functioneze in mod adecvat. David Levitin, autorul cartii ”The...

Top 5 sfaturi pentru managementul afacerii tale!

de Ilinca Dobrescu
25 Aug 2014
Afacerile nu se conduc simplu si nu se conduc de la sine. Nu se conduc nici de catre angajatii nostri, fara aport de valoare din partea noastra, fie...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016