Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Trendurile consumatorilor si pietricelele sclipitoare

de
1559 0 27 Aug. 2011
Editorial


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Una dintre cele mai grave miscari in prezent si nu numai este cea a afacerilor de a porni pe drumul pe care o parte a consumatorilor de pe piata pornesc. Se pun in miscare trenduri, apar dorinte noi, apar afaceri originale si care au priza la audiente mari de consumatori si restul afacerilor se uita cu jind la succesul lor, la profiturile pe care le incaseaza, la popularitatea pe care o castiga. Unele afaceri vand doar pietricele sclipitoare si succesul lor este unul temporar pana cand vor aparea pietricele mai sclipitoare si succesul lor va pali in mod inevitabil.

Aceasta este cea mai grava miscare cand pornesti in urmarea altor afaceri care nu detin o fundatie solida, un nivel de gandire bine planificat in conducere si administrare. Apar produse care starnesc atata verva si in dorinta de a coopta un set nou de clienti facem miscari gresite si ii pierdem pe cei existenti.

Nu toate schimbarile sunt bune si toate implica riscuri imense. Clientii doresc schimbare in sensul de imbunatatire, insa doresc, mai presus de orice, respectarea unei linii drepte in oferirea produselor si serviciilor existente in portofoliul companiilor.

Sa ne gandim ce impact ar avea brandul DOVE care de maine ar incepe sa comercializeze produse total neobisnuite pentru traditia lor, produse populare in cadrul altor piete. Respectarea misiunii si a drumului stabilit de la bun inceput este o masura pe care nu avem voie sa o discutam si este o regula de sine statatoare si neconditionata in afaceri.

Oricare ar fi trendurile consumatorilor, schimbarile aduse produselor si serviciilor noastre trebuie sa fie minime, sa nu deranjeze si sa nu dea impresia instabilitatii afacerilor pe care le conducem. Oricat de sclipitoare ar fi o pietricica, ea nu se poate bucura de succesul de lunga durata de care se bucura un produs cu traditie pe piata, un produs sustinut de echipe de profesionisti, experti, doctori chiar samd.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


Solutia viabila in aceasta problema este nevoia constientizarii antreprenorilor ca afacerile nu trebuie sa creasca niciodata foarte rapid. Cresterile rapide vin cu riscuri mari si ne pun in pericol intregul mers in afaceri. Cresterile constante si sigure sunt cele care ne vor asigura succes de lunga durata si un set de consumatori loiali, fideli, care isi duc deciziile de achizitie intr-un mod logic, rational, bine motivat.




Tags: afaceribrandafaceri succestrend consumatoritrend

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Trendurile consumatorilor si pietricelele sclipitoare
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016