Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Femeile - Cel mai important segment de pe piata

de
1597 0 02 Iun. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Intr-adevar, studiile arata ca majoritatea deciziilor de achizitie apartin "sexului slab". Barbatii detin un procent mic si nu necesita strategii de marketing si de advertising la fel de complexe si de consistente. Dar ce inseamna cu adevarat pentru companii sa adopte si sa implementeze strategii de marketing si de advertising indreptate catre segmentul feminin?

In primul rand vor si impun respect! Vor sa fie tratate in mod egal cu segmentul masculin si sa li se adreseze produse din categoria “one size fits all”. Acest lucru inseamna ca nu isi doresc variante feminizate ale produselor ci vor feature-uri care sa se plieze in mod fidel pe preferintele si nevoile lor speciale. Sa luam de exemplu cazul masinilor de teren. Putini sunt cei care considera ca acest mijloc de transport ar putea sa prezinte interes pentru o femeie. Gresit!

Femeile cauta produse asemanatoare cu cele dorite de barbati, insa cei care le proiecteaza trebuie sa tina cont de anumite diferente dintre o categorie si cealalta a consumatorilor.

In cazul nostru, cei care proiecteaza o masina de teren care sa fie preferata de femei nu trebuie sa ii adauge fundite roz la volan sau  tapiterie de catifea.
Trebuie sa aiba in vedere sistemele care usureaza viata femeilor, spre exemplu prin sisteme de incarcare a portbagajelor cu mai putina dificultate.

Reprezentantele sexului frumos isi doresc egalitate in fata barbatilor, acest lucru nefiind inca unul concret. Serviciile financiare, sectorul imobiliarelor si tehnologia sunt doar 3 domenii in care femeile au prea putin de zis, care se concentreaza prea putin pe captarea atentiei lor si care pierd multi bani din cauza aceasta.

Deciziile de achizitionare din aceste categorii sunt cel mai des lasate in mainile barbatilor iar marketerii responsabili cu vanzarile din aceste domenii nu creeaza o strategie potrivita pentru a atrage segmentul feminin.

In al doilea rand, femeile vor raspunsuri pentru toate intrebarile lor. Vor sa se asigure ca toate detaliile sunt bine puse la punct, ca ii comercializati un produs de incredere, care sa ii afecteze intreaga viata in bine.

Cu alte cuvinte, femeile vor un pachet complet care sa include:calitate, eficienta si viabilitate la pret convenabil. In decizia de cumparare, femeile iau in calcul tot ce se poate lua:imaginea pe care le-o confera, siguranta pentru copiii lor, impactul asupra reputatiei, impactul asupra familiei samd.

Ca sa va adresati cu succes acestei categorii de consumatori, in cele mai multe cazuri trebuie sa puneti la bataie produse si servicii foarte profund gandite si proiectate.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii









Tags: marketingafaceridecizii de achizitiisegmentul feminin

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Femeile - Cel mai important segment de pe piata
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton