Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atunci cand atentia ta este indreptata mai mult spre clientii noi ....

de
569 0 29 Mai. 2015
Marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Una dintre greselile pe care le poti face in elaborarea strategiilor de marketing este aceea de a aloca fonduri mai mari pentru atragerea de clienti noi decat pentru mentinerea celor existenti.

Multi antreprenori se concentreaza pe cresterea vanzarilor prin atragerea clientilor noi. Din pacate, aceasta este poate una dintre greselile de marketing cu cele mai grave consecinte.

Atunci cand atentia este indreptata mai mult spre clientii noi, cei existenti pot avea de suferit: servicii post-vanzare de calitate redusa, lipsa ofertelor preferentiale etc.

Dupa cum stii deja, este mai costisitor sa atragi clienti noi decat sa ii pastrezi pe cei existenti. Este indicat sa faci mai intai eforturi pentru amentine un grad de satisfactie ridicat pentru clientii prezenti si apoi sa mergi mai departe pentru a castiga noi clienti.

Clientii existenti sunt o sursa sigura de venit care mentine o afacere pe piata si care o poate ajuta sa creasca. De multe ori, serviciile neadecvate oferite clientilor actuali sau comunicarea defectuoasa pot determina clientii sa caute conditii mai bune la concurenta.

Daca iti doresti ca afacerea ta sa prospere, este nevoie sa le acorzi atentie mai intai clientilor actuali si sa ii fidelizezi pentru cat mai mult timp. Abia dupa ce ai atins acest obiectiv, poti mege mai departe si sa atragi noi clienti.

Tine cont de acest sfat daca vrei sa obtii rezultate mai bune din investitiile pe care le faci in marketing.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: clienti noiclienti vechiafacereafacerimarketingclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Atunci cand atentia ta este indreptata mai mult spre clientii noi ....
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton