Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce invatam din vanzarile pierdute si care este importanta acestui proces neplacut?

de
2353 0 20 Sep. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vanzarile pierdute sunt teribil de frustrante. Am investit timp si energie si entuziasm si totusi nu am reusit sa ne convingem potentialii clienti sa ne achizitioneze produsele, serviciile, nici macar sa le incerce. Am gresit si ne dam seama ca trebuie sa identificam cu exactitate sursele problemelor pentru a stii ce elemente sa evitam pe viitor. Iata cateva elemente pe care trebuie sa le retineti din vanzarile pierdute:

1.    Stabiliti clar in ce punct ati pierdut clientul? S-a intamplat cand ati adus in discutie lista de caracteristici ale unui produs sau serviciu? Ar fi trebuit sa puneti accentul pe beneficii?

2.    Stabiliti ce ton al vocii ati folosit si daca acesta a fost cel potrivit. Clientul parea plictisit, enervat, supra-incarcat cu informatie?

3.    Ganditi-va si alcatuiti o lista cu toate obiectiile clientului dvs. Ati reusit sa le rezolvati pe toate? In ce maniera? V-ati balbait? Ati ezitat in oferirea solutiilor, raspunsurilor, lamuririlor? Cat de convins parea clientul de raspunsurile dvs? Mai este de munca la script-ul pe care il folositi in rezolvarea obiectilor clientilor dvs?

4.    Ce elemente s-au dovedit benefice, de succes in apropierea clientului de brandul pe care il reprezentati? L-au surprins anumite beneficii si atunci este cazul sa le folositi in pe viitor si cu o mai mare pregnanta, sa puneti mai mult accent pe ele. L-au impresionat anumite centre de originalitate si unicitate si atunci acesta poate deveni centrul de interes al viitorilor clienti.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Iata doar cateva intrebari la care trebuie sa veniti cu raspunsuri clara, oricat de neplacut ar fi procesul de a va evalua si re-evalua performanta si eficienta de care ati dat dovada in incercarea de a castiga un client. Este un proces asemanator cu evaluarea unui test picat si este frustrant, insa cu cat actionati mai rapid, mai prompt, imediat dupa esec, cu atat veti putea sa va oferiti raspunsuri mai clare si mai definitorii pentru situatia in care va aflati.

Nu ignorati caracteristicile si profilul de ansamblu al clientului cu care ati discutat si luati in calcul elementele de varsta, gen, nivel al educatiei, nivel al venitului, categorie sociala din care face parte si orice alte coordonate considerati importante pentru a va potrivi viitoarele tehnici de vanzare pentru rezultate perfecte.




Tags: vanzarevanzaritehnici de vanzarevanzari pierduteclienti pierduti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce invatam din vanzarile pierdute si care este importanta acestui proces neplacut?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016