Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul

de
1079 0 16 Iul. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, modalitatile de marketing au cunoscut o schimbare radicala, fiind indreptate catre mediul digital. Din aceasta cauza, platformele traditionale de marketing au cunoscut o scadere. Bugetele acestora au fost micsorate, online-ul castigand teren in ceea ce priveste platformele de marketing.

 
E-commerce-ul este in plina expansiune, brandurile apar tot mai mult pe Facebook, comertul social fiind in crestere, iar comertul mobil devine mai fierbinte. Noua revolutie digitala pare a fi pregatita sa acapareze totul.
 
Un studiu realizat de ThinkVine arata ca 25% din nivelul de marketing senior raporteaza ca digitalul a depasit deja media traditionale in ceea ce priveste bugetele de marketing. Aproximativ 55% dintre ei cred ca aceasta tranzitie va avea loc in aproximativ 2 pana la 5 ani.
 
Multi se gandesc ca ar putea fi inceputul sfarsitului promovarii prin canalele traditionale, dar se pare ca unele platforme nu au fost depasite inca. Studii si cercetari ale diferitelor organizatii aproba in mod repetat longevitatea si eficienta marketingului traditional. In continuare sunt prezentate cateva dintre instrumentele media care continua sa faca diferenta.
 
Televiziunea
Televiziunea continua sa se mentina pe primul loc in ceea ce priveste platformele de marketing, comandand aproximativ o treime din toate bugetele de marketing. Conform celor de la Experian Marketing/Simmons Connect, americanii petrec aproximativ 27 de ore pe saptamana in fata televizorului, ceea ce inseamna circa 4 ore pe zi. 
 
Panouri publicitare si evenimente
Chiar daca sunt mici, aceste platforme au reusit sa isi mentina propriile nise in bugetele de marketing. Ele ajung acolo unde TV-ul, internetul sau radioul nu o fac si lucreaza uneori mai ieftin decat aceste platforme. In plus, este si mai usor sa lucrezi cu ele.
 
Relatii publice
Iti amintesti selfie-ul pe care Ellen DeGeneres l-a facut cu un Samsung Galaxy Note 3 in timpul Oscarurilor din acest an? Asta inseamna PR, iar exemplele pot continua. Acest exemplu demonsteaza puterea PR-ului. Nu trebuie sa faci nimic iesit din comun, trebuie doar sa te gandesti la ceva scandalos, nu negativ, care poate conecta brandul cu publicul fara sa platesti ceva.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



 
Specialistii in PR construiesc o relatie autentica cu jurnalistii locali si nationali. Poti lansa produsele si serviciile in asa fel incat brandul tau sa apara in stiri, fara sa fii nevoit sa platesti pentru acest tip de promovare.
 
Radio
Radioul inca tine conectati oamenii din fiecare tara a lumii. Intelegerea acestuia a crescut in ultimii ani. Atinge acest vechi favorit si obtine atentia publicului cu un cost mult mai mic.
 
Sponsor evenimente si cluburi locale
Sa fii sponsorul unor evenimente te poate tine in legatura cu publicul tinta. Sponsorizeaza evenimente scolare, un eveniment de Craciun etc. si atrage atentia.
 
Imbina platformele de marketing
Fiecare platforma de marketing are propriile sale forte unice. Ziarele pot fi citite oriunde, oricand, televiziunea tipareste imaginile in minte, insa nu exista o singura platforma care sa le faca pe toate. De aceea, este bine sa le combini pentru o eficienta mai mare. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingafaceri marketingplatforme marketingmix marketingpromovare afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Platformele traditionale de marketing inca mai concureaza cu digitalul
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016