Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Transforma-ti afacerea intr-un magnet pentru clienti: afla cele 3 strategii de marketing

de
2271 0 01 Sep. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Cand vine vorba despre aplicarea strategiilor de marketing si de advertising afacerii tale, trebuie sa te concentrezi pe captarea interesului clientilor. De fapt, este cea mai costisitoare si mai dificila cale de a creste afacerea. Incearca sa folosesti o combinatie intre aceste 3 tipuri de tactici de marketing pentru a atrage clientii, astfel incat sa devina fideli afacerii tale.

 
Daca esti unul dintre antreprenorii care se concentreaza pe atragerea clientilor pe baza marketingului si advertisingului, trebuie sa te promovezi foarte mult in online sau sa plasezi reclame in spatii publicitare. Aceste tactici atrag clienti si consumatori si sunt foarte eficiente.
 
Antreprenorii au tendinta sa utilizeze o multime de tactici care sunt deja cunoscute. Fie la TV sau la radio, sub forma afiselor pe autobuze, cladiri, in magazine sau ziare, suntem "bombardati" cu reclame care nu sunt altceva decat imagini catchy cu sloganuri si adrese web. Atractie pura. 
 
Daca toate companiile de succes investesc sume mari de bani in aceste strategii, poti incerca si tu, insa exista 2 tactici puternice de captare a atentiei care trebuie utilizate in cadrul afacerii tale. Aceste strategii de atragere a clientilor pot fi parte dintr-un plan de marketing, in sensul ca iti vei face cunoscut brandul, vei crea o relatie intre tine si client si poate ca afacerea ta va fi usor de retinut. Problema este ca aceste tactici sunt si cele mai costisitoare, avand rezultate care de multe ori apar dupa o perioada lunga de timp.
 
In medie, este nevoie de pana la de 7 ori mai multi bani investiti pentru a atrage un client nou decat sa pastrezi unul vechi. Vei avea nevoie sa investesti de inca 7 ori sau chiar mai mult inainte ca ei sa cumpere sau sa comande produsul tau, iar asta inseamna ca vei ajunge in fata audientei potrivite.
 
Nu vei sti niciodata cate produse au fost comandate dupa ce oamenii au vazut reclamele tale, dar iti poti permite sa cheltuiesti o multime de bani pentru a mentine celebritatea brandului? Majoritatea antreprenorilor care au afaceri mici nu isi permit. 
 
Nu este indicat sa investesti in aceste tactici directe de atragere a clientilor, pentru ca celelalte doua strategii, conversia si retentia, necesita si mai multi bani. 
 
Exista 3 tipuri de strategii de marketing care trebuie utilizate in orice afacere si va trebui sa le combini: 
 

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



1. Strategii de atragere a clientilor – te vor ajuta sa iesi in evidenta, sa dezvolti brandul si relatia de familiaritate;
 
2. Strategii de conversie – vor determina clientii sa sune, sa comande, sa isi faca conturi si sa cumpere;
 
3. Strategii de retentie – vor contribui la mentinerea contactului cu clientii fideli, transformandu-i in surse de referinta pentru afacerea ta.
 
Despre strategiile de retentie afla ca antreprenorii esueaza lamentabil. Este simplu sa irosesti timp concentrat fiind sa aduci clienti noi, in acelasi timp uitand de cei care iti sunt deja fideli. Daca nu pastrezi legatura, iti vei pierde clientii. Strategiile de retentie sunt cele mai simple si mai putin costisitoare strategii pe care le poti implementa. Pana la urma, nu trebuie sa le mai dai socoteala clientilor vechi, acestia stiu deja cine esti. Daca au fost incantati sa faca afaceri cu tine de prima data, sunt sanse sa se reintoarca.
 
Trebuie sa iti dezvolti un sistem pentru a-ti pastra clientii. O poti face prin trimiterea noilor oferte, a scrisorilor de multumire, a invitatiilor la evenimente speciale sau chiar contactandu-i personal. Ideea este ca afacerea ta nu va functiona doar sperand ca oamenii vor suna sau te vor vizita. Daca vrei ca afacerea ta sa creasca intr-un mod exploziv, va trebui sa combini aceste trei strategii de marketing pentru a facilita un profit mai mare.
 
Sursa: www.businessknowhow.com
 


Tags: afacerimarketingstrategii marketingstrategii advertisingmarketing afacericlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Transforma-ti afacerea intr-un magnet pentru clienti: afla cele 3 strategii de marketing
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna ziua. Avem plan de afacere si cautam investitori. Gamele de produse actuale cuprind sucuri...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton