Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 reguli esentiale in marketing pentru afaceri mici!

de
2094 0 31 Iul. 2012
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
4 reguli esentiale in marketing pentru afaceri mici!

Se spune ca orice produs, cat de slab calitativ ar fi, daca beneficiaza de strategiile potrivite de marketing poate fi promovat cu succes catre audiente masificate si poate returna un nivel inalt de incasari. Si adevarul este ca si noi cunoastem numeroase produse de o calitate extrem de slaba insa care se bucura de succes deplin. Sa fie departamentul de marketing responsabil?

O regula esentiala in marketing pentru afaceri mici este sa nu renuntam la ... marketing. Multi antreprenori considera ca daca ai pus pe picioare o mica afacerea ea ar trebui, in cele mai multe cazuri, sa functioneze singura, sa mearga de la sine. Ideea de baza este ca nu doar afacerile mari si complexe au nevoie de instrumente, unelte, strategii, departamente de lucru si alte elemente esentiale.

O alta regula pe care trebuie sa o avem in vedere cand discutam despre marketing pentru afaceri mici estea cea de a tria clientii. De foarte multe ori avem de-a face cu numerosi clienti care ne mananca timpul si energia si nu returneaza sume banesti importante pentru intregirea nivelului de incasari. Si toti micii antreprenori au parte de astfel de clienti. Solutia ramane cea de a ne concentra pe clientii importanti, cei care ne aduc rezultatele de care avem nevoie cu cele mai reduse eforturi.

De asemenea, micii antreprenori nu trebuie sa piarda din vedere cele trei linii principale in ceea ce priveste audienta-tinta. Este esential sa ne concentram pe strategiile de cooptare de noi clienti si, in paralel, sa nu scapam din vedere necesitatea de a avea grija de clientii deja existenti si de a-i recastiga pe cei care au ales sa nu ne mai foloseasca produsele sau serviciile.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





Nu in ultimul rand, micii antreprenori au nevoie de un plan de marketing cat se poate de bine pus la punct, plan de marketing care sa fie inclus in planul de afaceri. Lucrati conform unui plan gandit si proiectat de specialisti in marketing. Luati decizii bine cantarite si investiti buget in flux treptat.


Tags: marketingplan de marketingstrategii marketingafaceri miciafacerimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 reguli esentiale in marketing pentru afaceri mici!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton