Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de
1121 0 13 Ian. 2015
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona.


Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile clientului, oricat de puerile ar parea. „Daca dupa 30 de zile nu sunteti multumit de produs, il puteti returna in ambalajul original si primiti banii inapoi.” Iata doar unul din mesajele-cliseu care insotesc de regula produsele.

Iata 4 sfaturi pentru satisfactia clientului si pastrarea lui in beneficiul afacerii tale!

1. Vorbeste-i clientului despre garantia produselor sau serviciilor tale.

Clientul trebuie sa fie informat in legatura cu termenii garantiei produselorsi serviciilor achizitionate de la tine. „Sper ca produsele noastre functioneaza exact ca-n prima zi”, poti sublinia, sub forma de lobby. Denota increderea ta in propriile servicii, onestitatea businessuluisi, nu in ultimul rand, construieste o relatie de incredere cu clientul.

2. Mizeaza pe DA!

Nu folosi mesaje precum „Nu se accepta carduri”, „Nu primim marfa inapoi”, „Nu returnam banii pe produsele cumparate”. Mai potrivite sunt cele pozitive:
„Da, primim cecuri”, „Da, va returnam banii in termen de 90 de zile, daca nu sunteti multumit de produs”,
„Da, satisfactia dumneavoastra este garantata”.

3. Recompenseaza-ti clientii.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





Poate vrei ca ai tai clienti sa mearga la shopping in orele nepotrivite ale zilei sau sa plateasca prin anumite modalitati sau sa comande via fax. Oferind diverse stimulente, ii vei determina sa „joace” dupa cum le „canti”.

De exemplu, o banca a stabilit ca fiecare a 25-a masina ajunsa la ghiseul exterior al sucursalei sa primeasca un bon gratuit la o spalatorie auto. Traficul crescut de masini a micsorat numarul clientilor din interiorul bancii. Astfel, oamenii nu au mai asteptat ore
insir la ghiseul din interior si au fost serviti in timp util.

4. Informeaza-i pe clienti in legatura cu produsul tau, inainte si dupa achizitie.

De exemplu, daca vinzi acumulatori, ofera-le clientilor manuale de instructiuni cu modul optim de reincarcare a acestora. Orice informatie in plus este binevenita. Omul cat traieste invata, inclusiv despre produselesi serviciile pe caresi le procura.


Tags: clienticustomer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

FOKUS Jobs este cea mai noua platforma de recrutare din Romania. Ce avantaje aduce angajatorilor si candidatilor

de Idei De Afaceri
03 Apr 2017
Nu este deloc usor sa gasesti primul tau loc de munca, imediat dupa ce ai absolvit facultatea, in conditiile in care toti angajatorii cauta persoane...

Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare

de Idei De Afaceri
30 Mar 2017
Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton