Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului

de
1234 0 13 Ian. 2015
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona.


Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile clientului, oricat de puerile ar parea. „Daca dupa 30 de zile nu sunteti multumit de produs, il puteti returna in ambalajul original si primiti banii inapoi.” Iata doar unul din mesajele-cliseu care insotesc de regula produsele.

Iata 4 sfaturi pentru satisfactia clientului si pastrarea lui in beneficiul afacerii tale!

1. Vorbeste-i clientului despre garantia produselor sau serviciilor tale.

Clientul trebuie sa fie informat in legatura cu termenii garantiei produselorsi serviciilor achizitionate de la tine. „Sper ca produsele noastre functioneaza exact ca-n prima zi”, poti sublinia, sub forma de lobby. Denota increderea ta in propriile servicii, onestitatea businessuluisi, nu in ultimul rand, construieste o relatie de incredere cu clientul.

2. Mizeaza pe DA!

Nu folosi mesaje precum „Nu se accepta carduri”, „Nu primim marfa inapoi”, „Nu returnam banii pe produsele cumparate”. Mai potrivite sunt cele pozitive:
„Da, primim cecuri”, „Da, va returnam banii in termen de 90 de zile, daca nu sunteti multumit de produs”,
„Da, satisfactia dumneavoastra este garantata”.

3. Recompenseaza-ti clientii.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii





Poate vrei ca ai tai clienti sa mearga la shopping in orele nepotrivite ale zilei sau sa plateasca prin anumite modalitati sau sa comande via fax. Oferind diverse stimulente, ii vei determina sa „joace” dupa cum le „canti”.

De exemplu, o banca a stabilit ca fiecare a 25-a masina ajunsa la ghiseul exterior al sucursalei sa primeasca un bon gratuit la o spalatorie auto. Traficul crescut de masini a micsorat numarul clientilor din interiorul bancii. Astfel, oamenii nu au mai asteptat ore
insir la ghiseul din interior si au fost serviti in timp util.

4. Informeaza-i pe clienti in legatura cu produsul tau, inainte si dupa achizitie.

De exemplu, daca vinzi acumulatori, ofera-le clientilor manuale de instructiuni cu modul optim de reincarcare a acestora. Orice informatie in plus este binevenita. Omul cat traieste invata, inclusiv despre produselesi serviciile pe caresi le procura.


Tags: clienticustomer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Piata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani

de Idei De Afaceri
12 Feb 2018
Ne apropiem cu pasi repezi de o perioda aglomerata din punct de vedere al cadourilor. Valentine`s Day, Dragobetele, 1 Martie si 8 Martie sau Pastele...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton