Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 capcane de marketing: Evita-le!

de
1400 0 24 Iun. 2012
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
5 capcane de marketing: Evita-le!

Demaram afaceri in incercarea de a obtine profit, faima, recunoastere, respect, libertate de exprimare, in gandire si in actiune, in efectuarea de viitoare investitii si nu numai. Si trebuie sa recunoastem faptul ca demararea si dezvoltarea unei afaceri sunt procese dificile, care cer investitii serioase de timp, bani, energie, motivatie, pasiune si entuziasm. Asa ca ne orientam catre cele mai bune strategii pentru a o face sa creasca in directia dorita.

Iata cateva capcane de marketing care nu va vor permite sa va cresteti afacerile in maniera dorita, cinci capcane care va vor pune bete in roata, conform About.com:

1. Lipsa cercetarii si a testarilor.
O afacere condusa fara existenta unui plan de afaceri reprezinta imaginea unui joc de noroc care ne decide soarta in mediul business si nu exageram deloc. Un plan de afaceri trebuie sa detina un plan de marketing si conform acestuia trebuie sa efectuam cercetarile, analizele, studiile si testarile necesare. Rezultatele acestora ne spun ce produse sa lansam, ce beneficii sa ofere, ce audiente tintim, cum sa ne invingem competitorii, ce preturi sa impunem, cum sa ne promovam produsele si serviciile si o lista continua de alte aspecte esentiale.

2. Lipsa concentrarii si a pozitionarii. Este esential sa stim pe ce punem accent in promovarea unui produs, a unui serviciu. Este vital sa stim care este audienta noastra tinta, ce nisa sau sub-nisa ocupam, ce caracteristici detin ele si nu numai.

3. Promovarea fara un USP. Unique Selling Proposition reprezinta acea fraza care spune totul despre afacerea dvs, de ce clientii ar trebui sa se afilieze brandului dvs si nu celui al competitorilor dvs. USP-ul trebuie sa se regaseasca in orice mesaj de promovare a brandului, a produselor si serviciilor existente in portofoliu.

4. Esec in retinerea clientilor. Profiturile apar in momentul in care un client devine loializat brandului tau. Este esential sa realizati faptul ca un client care nu revine pentru a cumpara din nou sau pentru a va utiliza serviciile nu reprezinta niciun beneficiu important pentru afacerile dvs. Gasiti strategiile care va vor ajuta sa retineti clientii cat mai mult timp.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





5. Lipsa concentrarii pe nevoile consumatorilor potentiali. Potentialii clienti sunt extrem de importanti pentru orice afacere. Niciodata nu avem destui clienti si este normal sa identificam strategiile care ne vor ajuta sa castigam o pondere cat mai mare din audienta noastra tinta. Identificati nevoile potentialilor clienti si indepliniti-le. Astfel, va asigurati ca intotdeauna veti reusi sa va mariti baza de clienti aducatori de profit.


Tags: afacericapcane afacerimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 capcane de marketing: Evita-le!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton