Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de
1283 0 28 Apr. 2015
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari.

Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in aceasta perioada.

In realitate, consumatorii nu isi doresc sa alerge dupa produse ieftine, ci sunt fortati sa o faca. Satisfactia primita in urma achizitionarii produselor si serviciilor este doar cea a economiilor realizate si a posibilitatii cumpararii mai multor produse si servicii cu aceeasi suma de bani.

Putine persoane sunt satisfacute de achizitia in sine a produsului. Cei mai multi oameni ar reveni la comportamentul de consum anterior crizei daca ar dispune de resursele financiare. Consumatorii nu vor sa cumpere mereu produse la reduceri, ci sa achizitioneze luxul pe care si-l pot permite.

In aceasta tensiune a clientilor sta cheia succesului ofertei de produse si servicii. Castigatorii sunt firmele care reusesc sa ofere produse cu valoare mare pentru clienti, dar la preturile pe care acestia si le pot permite.

Cu alte cuvinte, consumatorii cauta sa obtina eficienta maxima de la produsele cumparate. De exemplu, consumatorii evita sa cumpere produse „no-name” pentru ca diferenta de pret intre acestea si cele originale nu acopera riscul de pierdere a eficientei. Acest lucru se intampla si datorita reducerii generale a preturilor la multe produse de baza: unele alimente, imbracaminte si servicii.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




Cum sa valorificati comportamentul de consum al clientilor in timpul crizei?


Tags: consumatoricomportament consumatoriclientivanzaricriza

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton