Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum pot gasi noi clienti pentru mica mea intreprindere?

de
1254 0 07 Feb. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pe o piata dominata de marile companii, intreprinderile foarte mici mici, indiferent de regimul juridic, au dezavantajul unei vizibilitati mult mai reduse, iar acest lucru se repercuteaza intr-o oarecare masura si asupra posibilitatilor de atragere a unor noi clienti. Pentru ele este insa la fel de importanta rentabilitatea, pentru a-si asigura supravietuirea. De aceea, cautarea de noi clienti va fi o misiune esentiala, pentru a pastra dinamismul comercial al afacerii si a acoperi posibilele pierderi din clientii actuali.

Cautarea de noi clienti este o activitate de zi cu zi, solicitanta, dar care nu poate fi facuta la intamplare. Cateva sfaturi va pot fi de folos in aceasta activitate permanenta:

Identificati-va clientii potentiali
Produsul sau serviciul dumneavoastra nu poate oferi o valoare reala pentru toata lumea. Aveti fara indoiala o anumita tinta care a fost pusa in evidenta prin studiul de piata. Aceasta nu va impiedica sa evoluati catre o tinta mai larga sau, pur si simplu, sa schimbati complet tinta. Unde si cine sunt potentialii clienti? Realizati o estimare cantitativa, apoi o estimare calitativa a prospectilor… Prima etapa a prospectarii va fi deci sa analizati si sa faceti profilul clientilor potentiali. Faceti acest lucru in mod cat mai exhaustiv posibil. Ganditi-va la toate sursele de informatii: anuare profesionale, targuri si saloane, concurenti...

Pregatiti minutios planul de actiune
O pregatire prealabila va va permite sa reusiti in campania dumneavoastra de prospectare. Incercati sa stabiliti un plan clar, cu obiective precise. Nu va limitati campul de prospectare, diversificati-va suporturile pentru a tinti maximum de clienti potentiali. Printre suporturile ce pot fi utilizate se numara trimiterile postale, mailing-ul sau prospectarea telefonica…

Trimiteri postale
Chiar daca noile tehnologii au ocupat prim planul in vietile noastre, trimiterile prin posta raman un suport care nu poate fi neglijat. Este cazul mai ales atunci cand va adresati unei populatii in varsta, pentru care publicitatea in cutia postala are inca un adevarat impact.
In aceasta privinta v-ar putea fi util serviciul "Postraspuns" al Postei Romane, care permite prospectarea pietei sau primirea de comenzi prin scutirea celor contactati de plata timbrului, plata fiind facuta de dumneavoastra, ca beneficiar al serviciului, in functie de numarul raspunsurilor.

Mailing
Mailingul ofera posibilitatea de a atinge maximum de persoane intr-un minimum de timp, la un cost relativ scazut. Unele companii specializate va pun la dispozitie liste de prospecti, care corespund tintei dumneavoastra. Nu este totusi suficient sa aveti o lista potrivita pentru a face rentabila aceasta actiune. Mesajul este, de asemenea, foarte important. El trebuie sa fie clar si sa permita o lectura rapida.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Prospectare telefonica
Pornind de la un discurs construit, prospectarea telefonica devine un suport castigator pentru politicile dumneavoastra de cautare a noilor clienti. Aceasta implica argumente solide si raspunsuri clare la obiectii. Este simplu la telefon, unde nu va confruntati cu presiunea discutiei fata in fata, asa ca n-aveti voie sa ezitati! Obiectivul este de a stabili o intalnire pentru a va prezenta ofertele de servicii si produsele, nu sa le prezentati prin telefon. Fiti deci relaxat, dar faceti totul pentru ca si corespondentul dumneavoastra sa fie la fel: evitati ora pranzului, lunea dimineata sau perioada revenirii din vacante.


Tags: intreprinderi foarte miciclienti potentialiprospectarea pieteimailingpostatelefon

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum pot gasi noi clienti pentru mica mea intreprindere?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton