Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?

de
1305 0 20 Iun. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?

De foarte multe ori, obiectiile potentialilor clienti si ale celor deja existenti sunt legate de preturile prea mari. In mod normal, orice obiectie poate fi confruntata si rezolvata intr-o maniera mai simpla sau mai dificila, cu uneltele necesare, cu rabdare si bune abilitati de customer service.

Haideti sa vedem cum reusim sa rezolvam obiectiile clientilor cand preturile sunt "de vina", conform INC:

1. Stabilim clar daca preturile sunt cu adevarat de vina sau exista alte obiectii pe care clientii nu doresc sa le aduca in discutie.
Se poate ca pretul sa fie mai mult decat acceptabil insa produsul sa nu detina nivelul dorit de calitate. Exista numeroase alte obiectii care ar putea fi rezolvate iar timpul nostru trebuie valorificat pentru a obtine cel mai bun rezultat. Este inutil sa accentuam faptul ca am putea sa foram catre Sud cand "comoara" se afla in Nord.

2. Stabilim fata de ce anume este pretul nostru prea ridicat. Este mai mare decat cel al competitorilor ("Dincolo era mai ieftin, dom'le!"), decat bugetul pe care clientul il are la dispozitie, decat nivelul acceptabil pentru un produs apartinand unei anume game ("Cum sa dau atatia bani pentru un parfum? Cu banii acestia imi pot lua trei perechi de pantofi").

3. In functie de rezultatele culese la primele doua puncte, incercam sa rezolvam obiectiile reale ale potentialului nostru client. Punem accent considerabil pe valoarea produsului sau serviciului in cauza, valoare care va acapara intreaga imagine. Astfel, pretul devine un element impins la coada, devine mult mai putin important. Incercam, de asemenea, sa rezolvam si temerile referitoare la competitorii nostri si la posibilele preturi mai reduse pentru aceleasi produse sau servicii. Putem nota modul in care produsele si serviciile noastre se diferentiaza, impactul pe care il aduc in vietile consumatorilor.

Esential de notat este faptul ca orice produs sau serviciu trebuie vazut si prezentat prin prisma beneficiilor aduse in randul consumatorilor. Nu uitati ca un parfum nu doar ofera un miros superb, ci poate intineri o persoana, ii poate da increderea de care are nevoie, o poate face sa se simta mai fericita samd.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





Orice produs si orice serviciu pot fi privite in acest mod, pentru rezultate optime in procesul de vanzare.


Tags: obiectii referitoare la pretpret prea marevanzariobiectii vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian
28 Sep 2015
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton