Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa creezi un headline pentru o reclama de succes?

de
1441 0 25 Feb. 2015
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Interviu cu Wanda Loskot, expert in marketing

Rep.: Cat de important este headline-ul in asigurarea succesului unei reclame?

Wanda Loskot: Extrem de important. Aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de headline – asta inseamna ca pentru fiecare dolar cheltuit, 90 de centi sunt investiti in headline. Culmea e ca oamenii pierd de obicei cel mai mult timp creand textul si design-ul reclamei, iar headline-ul il aleg la intamplare, in graba. Total GRESIT. Daca cititorul nu gaseste un headline interesant, incitant sau macar… enervant, controversat, el nu va mai citi si restul reclamei.

Rep.: Care este cea mai frecventa greseala pe care detinatorii unei mici afaceri o fac atunci cand aleg headline-ul reclamei lor?

Wanda Loskot: Cea mai frecventa greseala este aceea de a folosi in headline numele propriei companii si a te lauda cu afacerile tale. Reclame ca „ATB Enterprises – infiintata in 1992” ma fac sa rad, desi sunt de plans. Acesta e doar un exemplu. Un headline simplu, care sa reflecte exact obiectul de activitate al firmei respective ar fi mult mai indicat. O alta greseala este aceea de a apela la  headline-uri hazlii sau neobisnuite care ii fac pe oameni sa-si imagineze orice, inainte de a afla despre ce e vorba. Unul dintre cele mai proaste headline-uri pe care le-am vazut vreodata este: „Du-te la seful clasei!”, care facea reclama la o firma de inchirieri apartamente (!!!).

Oamenilor nu le place sa fie provocati atunci cand citesc reclame – au suficiente provocari in viata. Cu cat reclama e mai usoara de parcurs si de inteles, cu atat o vor placea mai mult si o vor parcurge in intregime.

Rep.: Cum stii ca ai ales un headline-dinamita?
Wanda Loskot: Aaa, aceasta este o intrebare cu adevarat dinamita! Cred ca un headline-dinamita este acela pe care cititorul vizat il vede si apoi arde de nerabdare sa citeasca restul reclamei. De cele mai multe ori aceste headline-uri sunt indraznete si surprinzatoare. Oferte extraordinare, stiri de ultima ora, afirmatii provocatoare… Headline-ul meu preferat este: „Sa dam negrilor ceea ce merita!”, de pe vremea cand zone intregi din Washington DC erau in ruina in urma scandalului provocat de asasinarea lui Martin Luther King Jr. Era o reclama la o banca ce oferea credite comunitatii negrilor. E inutil sa spun ca, dat fiind contextul in care a aparut, reclama a atras instantaneu interesul si a starnit o publicitate in serie atat bancii in cauza, cat si autorului reclamei, Stan Cotton.

Rep.: Unele headline-uri au un succes nebun, in timp ce altele trec neobservate…
Wanda Loskot: De aceea headline-urile ar trebui testate. Chiar si pentru un expert in publicitate e dificil sa spuna dinainte care dintre ele va avea un impact bun asupra cititorilor si care nu. Atunci cand un headline atrage atentia doar asupra persoanei care isi face reclama, el va fi sortit esecului. Reclamele ar trebui sa spuna: „Hei, tu, vreau sa-ti vorbesc! Citeste ceea ce am sa-ti spun.” Atentia trebuie sa cada asadar pe consumator.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Rep.: Ati putea recomanda cititorilor trei ponturi pentru a crea headline-uri mai eficiente?
Wanda Loskot: Trei ponturi.... 1. Nu te grabi! Aminteste-ti ca headline-ul este cheia intregii reclame. Ar trebui sa petreci MAREA MAJORITATE a timpului pentru a crea un headline puternic, care sa atraga atentia; 2. Concepe un headline incitant, indraznet, provocator, nou. Daca faci o oferta, atunci ea trebuie sa fie cu adevarat deosebita; 3. Concentreaza-te asupra sectorului de cititori vizat si intra in dialog cu ei. Spune-le pe nume, daca poti!





Tags: reclamapromovareheadline

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa creezi un headline pentru o reclama de succes?
Rating:
Nota: 4.83 din 3 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

FOKUS Jobs este cea mai noua platforma de recrutare din Romania. Ce avantaje aduce angajatorilor si candidatilor

de Idei De Afaceri
03 Apr 2017
Nu este deloc usor sa gasesti primul tau loc de munca, imediat dupa ce ai absolvit facultatea, in conditiile in care toti angajatorii cauta persoane...

Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare

de Idei De Afaceri
30 Mar 2017
Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton