Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Do si Dont privind marketingul vanzarii fructelor si legumelor

de
1328 0 25 Iul. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Recoltele incep sa fie culese, timpul pentru comercializarea lor este inca prezent, iar aspectul fructelor si legumelor de pe tarabele din piata conteaza mai mult decat ti-ai imagina. Clientii sunt atrasi de culori, de cum arata si de cat de gustoase par fructele si legumele. Putem spune ca marketingul pune in legatura valoarea unui produs cu nevoile consumatorului.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



 
Marketingul este o forma a artei, care necesita intimitate cu clientul si o intelegere a comunitatii acestuia. Exista cateva strategii care pot imbunatati semnificativ profilul de vanzari, iar in continuare sunt prezentate cateva "do" (actiuni recomandate) si "don`t" (actiuni nerecomandate) in aceasta privinta.
 
DO
Fa din numele fermei tale o piesa centrala. Numele unei ferme este important, asa ca aminteste-ti asta si asigura-te ca numele este bine prezentat. Fa un banner indraznet, profesional sau picteaza o panza groasa a unui sac, de dimensiuni mari. Poate parea rustic, frumos si va atrage privirile.
 
Prezinta clar pe eticheta produselor tale numele culturii si pretul. Poti fi prea ocupat dimineata sa te ocupi de aceste detalii vizuale pentru ca intervine sosirea marfii, depozitarea si aranjarea acesteia, insa iti poti lua un ajutor care te va ajuta. Acorda atentie prezentarii numelor soiurilor si preturilor, astfel incat acestea sa fie vizibile. Aceste detalii mici, dar importante, pot aduce o crestere a vanzarilor.
 
Elimina produsele similar colorate cu niste culturi contrastante. Contrastul este un principiu de baza in arta, care organizeaza elementele opuse pentru a crea interes si drama. Contrastul incita la pauza si te atrage, elementele necunoscute ale mintii tale fiind astfel manipulate.
 
Evoca un sens al locului. Afiseaza fructele si legumele cu frunze, tulpini si ramuri inca atasate. Acest detaliu atrage atentia potentialilor cumparatori.
 
DON’T
Nu utiliza corturi multicolore. Fotografii iubesc lumina pala, aceasta difuzand umbrele si transformandu-le in tonuri subtile care invaluie subiectul. Un cort pop-up alb este ca un softbox gigant, care inmoaie lumina prea puternica a soarelui intr-o camera deja luminata. Corturile colorate pot schimba complet starea de spirit. Acestea pot fi folosite in cazul unor produse precum piersici, capsuni sau rosii, care pot beneficia de o stralucire rosie.
 
Nu te zgarci la formarea personalului. Raspunsul "nu stiu" adresat clientilor care iti solicita informatii despre marfa ta ii va determina pe acestia sa nu iti cumpere produsele si sa te evite pe viitor. Trebuie sa cunosti, atat tu, cat si ceilalti lucratori, informatii despre produsele pe care le comercializati, de unde provin acestea etc. Daca nu esti sigur de informatiile care iti sunt solicitate, intereseaza-te si comunica-le ulterior. 
 
Nu uita numele unui client. Construieste o comunitate pentru loialitatea clientilor. Este usor de realizat, insa numai daca demonstrezi o atentie sporita. Invata, utilizeaza si aminteste-ti numele clientilor. Vezi care sunt marfurile lor preferate si cererile speciale. Aceste date genereaza devotament. 
 
Sursa: modernfarmer.com
 


Tags: afacerimarketinglegumefructemarketing afaceriafaceri agricole

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Do si Dont privind marketingul vanzarii fructelor si legumelor
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton