Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Intrebarea pe care sa i-o adresezi oricarui client pentru vanzari de top!

de
1672 0 04 Iun. 2013
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Intrebarea pe care sa i-o adresezi oricarui client pentru vanzari de top!

Vanzarile nu sunt punctul forte al tuturor. Nu toti vindem cu usurinta maxima si in cantitati mari, cu consecventa de top si catre un numar mare de clienti. Adevarul este ca uneori ne cam chinuim sa vindem si dramatic este ca nici nu stim de unde aceasta dificultate, care se transforma in imposibilitate pentru unii!

In urma cu cateva zile, am recitit cartea scrisa de Frank Bettger, "Cum am devenit expert in vanzari". Desi stiam deja ca omul este un profesionist si un autor incredibil de carismatic, un om cu idei de milioane, a doua oara intotdeauna ai parte de anumite detalii care ti se dezvaluie in trepte.

Este, daca doriti sa priviti lucrurile astfel, ca atunci cand vezi un film bun de mai multe ori. Pe masura ce il revezi, numeroase detalii ti se dezvaluie, treptat, usor, cu toata usurinta. Trebuie doar sa asimilezi o parte din informatii si apoi, cand revezi filmul, observi si informatiile din profunzime.

Pe masura ce am recitit cartea, mi-am amintit de acea intrebare pe care Frank Bettger ne spune sa nu uitam sa o adresam unui client care nu pare sa cumpere (nu pare!). Intrebare este "De ce?"! Buna intrebare, pe buna dreptate! De ce nu cumperi? De ce nu ai vrea chiar acum sa ai acces deplin la un serviciu de care ai nevoie? De ce sa nu semnezi acum un contract cu firma de asigurari care iti ofera solutia de care ai nevoie, la momentul potrivit?

In cartea sa, Frank Bettger ne arata care este puterea intrebarii "De ce?" si care este motivul pentru care trebuie sa o adresam unui potential client pe care dorim sa il transformam in client activ. Motivul este simplu: Orice potential client are motivele sale pentru care nu va deveni client activ. Si aici distingem clar intre motivul care suna bine si motivul real!

Asta este tot, oameni buni. Este un moment de revelatie pentru numerosi agenti de vanzari. Nu vom canta in cor "Aleluia", insa trebuie sa intelegem faptul ca toti, potentiali clienti, potentiali investitori, potentiali parteneri de afaceri samd, au motive reale si motivele paravan. Trebuie doar sa trecem de primele pentru a ajunge la miezul problemei. Si cand aflam care este problema adevarata, care este obiectia reala, care este motivul real, care este acel obstacol in calea unei vanzari/colaborari/ angajari perfecte, atunci ajungem sa devenim experti in ceea ce facem cel mai bine!

Sa aveti succes, afaceri prospere si nu uitati sa ne lasati sugestii, recomandari si intrebari in casuta de comentarii!

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu


Tags: vanzariputerea intrebariiputerea unei intrebariintrebari in vanzarifrank bettgervanzator excelentexpert in vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Intrebarea pe care sa i-o adresezi oricarui client pentru vanzari de top!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

de Marinache Horia Cristian
28 Sep 2015
Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton