Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala

de
1186 0 05 Aug. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Criza din 2008 a adus decaderea multor industrii, de la cele bancare la imobiliare, automobile si retail. Insa una dintre acestea s-a pus pe roate, impotriva tuturor asteptarilor.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii



 
Chiar daca s-a numit si inca se numeste criza financiara, se pare ca bunurile de lux nu au vazut niciodata zile gri pe durata acesteia, multumita transformarii lente, dar constante care a fost prezenta pe aceasta piata.
 
1. Schimbarea clientilor
Clientii tipici ai bunurilor de lux sunt cei "old-money", de varsta mijlocie si burghezii. Insa astazi, clientii bunurilor de lux s-au schimbat.
Se pare ca, in ultimii 20 de ani, clientii de lux s-au triplat si au ajuns la 330 de milioane in 2013. Dintre acestia, o treime provin din economiile dezvoltate, 50 de milioane fiind din China. Pana in 2015, China va deveni cel mai mare consumator la nivel mondial de bunuri de lux. Clientul de lux de astazi este savvy, bine informat. 
 
2. Schimbarea modelelor de consum media
Marketingul traditional al brandurilor de lux aduce raspandirea fashionului glossy in reviste, evenimente de lux sau giranti celebri platiti pentru a imbunatati factorul de dezirabilitate al brandului cu carisma lor. 
Piata a fost mult timp dominata de print, publicitate in-store si event marketing, insa consumatorii de brand de lux s-au indreptat catre digital. Se pare ca 20% din toate vanzarile de lux sunt influentate in prezent de mass-media digitale. 70% dintre clientii care dispun de un smartphone deschid platformele noi ale brandurilor pentru a ajunge la ele. 
 
3. Brandurile de lux au luat notite pentru acest lucru
Brandurile de lux din top 5 au cheltuit 22 de milioane de dolari pe marketingul search prin Google Adwords in 2013. Spre deosebire de trecut, astazi 55 de procente din toate oportunitatile si noutatile din jurul achizitiei de lux provin dintr-o retea de clienti formata din prieteni si cunostinte social media.
 
4. Concurenta noua
Pana acum cativa ani existau cateva branduri europene definite ca fiind de lux, cum ar fi Armani, Prada, Chanel sau Louis Vitton. Insa brandurile de nisa ofera exclusivitate, stil si, uneori, un pret mai mic. Acestea doua vin in doua categorii distincte. In prima categorie sunt brandurile mici, vanzatorii de bunuri de lux existenti, cu un low-key marketing, insa ofera acelasi patrimoniu, stil si opulenta. A doua categorie ar fi brandurile de lux locale.
 
5. Calea urmata
Un brand bun merge acolo unde sunt consumatorii lui. Daca asta inseamna transformarea lui in online, in social media sau pe mobil, trebuie realizata. Un element cheie in marketingul de lux este pastrarea brandului aspirational si exclusiv. Asta inseamna sa comunici cand retargetezi ad-uri ale consumatorilor care te urmaresc pe internet. Platformele potrivite in digital includ email marketing, un site bine conceput, social media pe baza de invitatie, consumatori unu la unu si multe altele.
 
Sursa:entrepreneur.com
 


Tags: afacerimarketingbranduri de luxpromovare afacerisocial mediapromovare brand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketingul brandurilor de lux cunoaste o transformare digitala
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton