Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate

de
2685 0 17 Aug. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le detinem. Customer service-ul are nevoie de o strategie bine definita pe marginea careia sa ne bazam metodele de a ne multumi intotdeauna clientii, de a le rezolva problemele cu promptitudine si de a le arata respect, indiferent care ar fi conditiile din discutie. Iata regulile de aur ale customer service-ului de calitate:

1.    Tineti minte fraza aceea folosita de multi operatori ai departamentului de customer service in care vi se multumeste ca ati contactat suportul de customer service: „Va multumim ca ati sunat la departamentul...”? Ei bine, cu aceasta fraza castigatoare deja v-ati creat o imagine favorabila in randul clientilor dvs si deja le-ati proiectat o stare mai pregnanata de calm si o atitudine mai putin agresiva cand acestia vin cu nemultumiri si plangeri.

2.    Cereti intotdeauna toate detaliile de care aveti nevoie pentru a le rezolva problemele si nemultumirile. Nu incercati sa ghiciti care este problema si sa o rezolvati in propriul dvs mod. Intrebati clar ce anume ii deranjeaza si daca aveti mai multe solutii la indemana, nu ezitati sa ii consultati prin oferirea solutiilor si lasarea rezolvarii problemei la latitudinea lor. Toti clientii vor fi foarte multumiti sa afle ca problema lor are o solutie si mai mult, au la indemna si diferite variante de rezolvare.

3.    Oferiti promptitudine in oferirea solutiilor. Nu este recomandat sa lasati mai mult de 24 de ore sa treaca pana sa raspundeti la un e-mail din partea unui client, oricare ar fi problema cu care acesta se confrunta.

4.    Folositi un ton calm si mult respect, oricare ar fi tonul clientului si atitudinea pe care acesta o arata fata de dvs, fata de companie sau fata de produse si servicii. De cele mai multe ori, clientii nu realizeaza ce ton folosesc la telefon sau in e-mail-uri si intotdeauna vor considera ca un tipat intr-o intrevedere fata-in-fata nu isi are acelasi echivalent intr-o discutie prin e-mail sau telefon.

5.    Nu tratati problemele clientilor cu minimalism sau ignoranta. Incercati sa folositi empatia in rezolvarea problemelor, oricare ar fi acestea.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: customer serviceclientinemultumiri clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Ce putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!

de Silviu Marian Banila
17 Apr 2015
Este acerba si permanenta lupta pentru a ne atrage clientii. Ce putem face mai mult pentru a-i pastra si inmulti? In primul rand sa ne folosim...

Promovarea afacerii: Recomandarea clientilor este cea mai buna reclama

de Silvia Bucsan
09 Apr 2015
Pe langa produse, firma dumneavoastra poate oferi si servicii (instalare sau , de ce nu, consultanta). Trebuie sa-i convingeti pe oamenii ca sunteti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton