Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari

de
932 0 21 Iul. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Milenarii (millennials, eng.), adica persoanele care au varste cuprinse intre 18 si 36 de ani si sunt cunoscute drept exponentii Generatiei Y, reprezinta tinta de top a marketerilor, insa impresionarea lor cu produsele, continutul sau mesajele tale de brand nu este o sarcina simpla. Cu atat mai greu este atunci cand te bazezi pe metodele traditionale de livrare, cum sunt anunturile prin e-mailuri de marketing si afisare.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Cum social media este, in prezent, cea mai populara metoda de marketing, si milenarii prefera aceste canale pentru a distribui continut. Cu alte cuvinte, retelele sociale reprezinta calea spre inima unui milenar. Insa este nevoie si de cateva modalitati de a crea continut captivant, pe care le vei afla in cele ce urmeaza.
 
1. Afla care 10 procente din continutul tau face 90% din treaba
De obicei, doar o mica parte din materialele de marketing realizeaza munca grea a unei companii. Asa ca trebuie identificate acele 10 procente care lucreaza bine si sa le urci pe canalele social media. Nu trebuie trecute cu vederea nici site-urile sociale care permit utilizatorului sa personalizeze fluxurile de muzica sau stiri. Un studiu realizat de SDL arata ca 71% dintre respondenti asculta serviciile de muzica streaming, cum ar fi Pandora sau Spotify, peste notiunile non-target cum sunt programele de radio locale.
Indiferent de canalele pe care le alegi, asigura-te ca exista posibilitatea distribuirii continutului tau. Pentru a stabili formula de succes a unui continut, este important sa utilizezi datele tale de client ca sursa de informatii pentru a crea mesaje targetate care aduc o mai mare valoare clientilor. 
 
2. Renunta la controlul metodelor de livrare
Elimina tehnicile de marketing cum sunt mesajele text si e-mailurile in favoarea continutului care ofera controlul consumatorului asupra profunzimii implicarii. Pentru a furniza continut ce rezoneaza cu milenarii, obiectivul brandului ar trebui sa fie cel de a face clientii sa se simta prezenti cu un continut interesant si relevant si sa faca o alegere activa pentru a se implica.
De exemplu, Urban Outfitters incurajeaza fanii sa posteze poze cu ei insisi purtand imbracamintea retailerilor pentru oportunitatea prezentei pe site-ul lor. Compania ofera fanilor un stimulent pentru a se implica fara sa ii dea peste cap cu mesaje de vanzari puternice.
 
3. Continutul croit pentru unde si cand va fi vizualizat
Nu ai nevoie sa creezi multe anunturi micro-specifice care sunt bune pentru 20 de minute inainte de a deveni irelevante. Asa ca trebuie sa fii atent sa nu arunci o mare parte a bugetului pe care il detii pentru publicitate pe campanii care creeaza cantitati uriase de continut aproape identic. Companiile trebuie sa se concentreze sa obtina continut de la clientul potrivit la momentul potrivit. Daca faci acest lucru, este important sa intelegi conditiile sub care consumatorii tai vor vizualiza continutul, asta insemnand vremea, timpul si dispozitivele. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimilenarigeneratia ymarketingsocial mediapromovare afaceresfaturi promovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton