Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea

de
2036 0 18 Apr. 2014
Plan de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Ai lansat o mica afacere si te-ai descurcat. Oamenii intra in magazinele tale sau vizitatorii se intorc la site-ul tau. Poate nu ai fost activ avand in vedere marketingul micii tale afaceri (sau poate ai fost) dar intrebarea este, ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea?

Care e diferenta intre branding si marketing? 

Marketingul este usor de definit. Totul se bazeaza pe impresii, publicitate si un buget specific pe care cineva il plaseaza pe piata.
Brandingul este mai fluid si de departe mai dificil de indeplinit.
 
Branduirea afacerii tale inseamna ca iit creezi propria identitate  pentru compania care se bazeaza pe ofertele tale, nu pe achizitionarea unui radio. Poate esti cea mai potrivita alegere pentru cineva care doreste sa faca afaceri cu tine si e dificil sa lansezi o afacere daca nu ai un brand pe care sa-l promovezi.
 
Cum iti dai seama ca iti branduiesti afacerea?
 
In primul rand, tu si restul companiei aveti nevoie sa aveti o sedinta de brainstorming in ceea ce priveste alegerea brandului. Este placut sa stai jos langa potentialii clienti si sa le vorbesti despre afacerea ta…iti vor recunoaste logo-ul? Care este primul lucru la care se vor gandi cand vor auzi numele companiei tale? 
 
Brandul tau va fi present in feedback-ul pe care clientii ti-l vor da in legatura cu firma ta. Daca oamenii nu reactioneaza emotional cu privire la brandul tau, inseamna nu ai unul.
 
Ce poti sa faci ca sa-ti construiesti un brand?

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii



 
Pentru a-ti construi un brand este nevoie sa apelezi la “voce”. Ai nevoie sa-ti definesti brandul in minte inainte de a-l promova public, pentru ca el va vorbi prin tine si prin compania ta. Vocea ta ar trebui sa reprezinte modul in care inchei afaceri cu clientii, modul in care site-ul tau prezinta acestora informatii despre plasarea produselor tale online.
 
Daca nu-ti alegi brandul, clientii tai o vor face pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa rezultatele.
 
Si cum iti solidifici mesajul brandului?
 
 
Cheia pentru branduire este consistenta. Ai nevoie de o voce specifica a brandului ori de cate ori compania ta interactioneaza cu clientii. 
Acest lucru inseamna social media, publicitatea ta si chiar materialele tale de marketing printate ca pungi pentru shopping si calendare.
Cand cineva citeste un rand sau vede o culoare particulara fara numele companiei tale atasat, trebuie sa fie capabil sa se gandeasca automat la brandul tau. Acesta este scopul final.
 
Si cum iti dai seama ca eforturile branduirii functioneaza?
 
Brandingul si marketingul au legatura cu informatia. Brandingul este primul pas intr-o campanie de marketing si pentru a afla cum functioneaza cele doua impreuna este nevoie de colectarea informatiilor. Angajeaza un consultant in marketing digital pentru a se uita pe site-ul afacerii tale si pe retelele de socializare. Vei fi surprins cat de multe lucruri iti pot spune numerele.
 
Brandingul nu se petrece o singura data. Daca ai o mica afacere ai nevoie constant sa fii branduit. Daca nu iti poti construi propriul brand, poti paria ca alt competitor o va face pentru tine, si esti de departe mai bun sa le spui clientilor cum sa-ti asocieze afacerea decat sa incheie contracte cu altcineva. 
 
Sursa: www.dailybusinessdose.com
 
 
 


Tags: brandbrandingafacerimarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Micul dejun - o idee profitabila de afaceri

de Camelia Diaconu
24 Mai 2018
Nu de putine ori ni se intampla sa plecam de acasa grabiti, ocupati fiind sa ajungem cat mai repede catre birou. Pierdem micul dejun si la fel si...

Top 5 afaceri de succes pe care le poti incepe daca esti pasionat de sport

18 Mai 2018
Pasiunea pentru o activitate, un sport sau un obiect poate reprezenta o idee de succes de afacere, mai ales ca, orice munca facuta din placere si...

Ce afaceri mici poti incepe cu ajutorul fondurilor europene

11 Apr 2018
Deschiderea unei afaceri presupune o investitie si indiferent de suma care este pusa in joc, uneori nu este suficient. Tocmai din acest motiv, ideile...

De ce este necesara elaborarea unui plan de afaceri

de Idei De Afaceri
29 Mar 2018
Planificarea activitatii firmei se face prin intocmirea unui plan de afaceri. Utilitatea planului de afaceri este atat interna (ca instrument de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016