Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Customer service de calitate pentru afaceri cu preturi piperate

de Victor Oancea 28 Iul. 2011 3423
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile care vin cu produse si servicii cu preturi mai mari, piperate de-a dreptul si se zbat sa castige noi clienti in paralel cu eforturile de a-si mentine vechii clienti, trebuie sa fie constienti de importanta customer service-ului de calitate. Mai ales, in perioadele economice precare, in care clientii se orienteaza catre variante si solutii mai ieftine, afacerile cu produse mai scumpe sau de lux au nevoie de un departament de customer service care sa lucreze pentru bunul mers al afacerii.

Numeroase studii au fost efectuate de-a lungul timpului si s-a relevat urmatoarea situatie:clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult, chiar si pentru acelasi produs, in locatia in care vor beneficia de customer service de calitate mai inalta. Cu alte cuvinte, suntem pregatiti sa scoatem bani in plus din buzunare, pentru un produs pe care l-am gasi mai ieftin si identic in alta locatie, cu simpla conditie de a fi tratati mai bine.

Adevarul este ca orice client doreste sa se simta respectat, important intr-o anumita masura, valoros, ca ii este ascultata opinia si ca beneficiaza de atentia angajatilor companiei respective.

Un alt rezultat pe care studiile l-au relevat a fost faptul ca cea mai importata valenta si cea care face o detasare clara intre doua companii este customer service-ul. Iata noile unelte de lupta pe care marile si micile companii le folosesc in eforturile de a-si constitui baze de clienti stabili si fideli.

Un departament de customer service este esential si vital pentru majoritatea companiilor, indiferent de marimea lor. Este bine sa va angajati macar un asistent virtual care sa stea la dispozitia clientilor pentru intrebari si nelamuriri, nemultumiri si plangeri, sugestii samd.

Promptitudinea cu care reusiti sa veniti in intampinarea problemelor clientilor dvs va decide ce calitate a customer service-ului etalati, cum sunteti perceput in mediul afacerilor si cum este perceputa afacerea pe care o detineti ca tot unitar.

Cheia succesului in afacerile cu preturi mai mari sta, cu adevarat in customer service si se cade sa investiti capital pentru a va valorifica resursele cu la o performanta maxima pentru profituri optime.




Tags: customer serviceafacericlientiafaceri de lux

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Plan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii

de Bianca Tila
08 Mar 2024
Nebunia berii artizanala era in plina desfasurare in 2010, iar pasionatii de bere se inghesuiau la berariile locale pentru a le degusta. In Romania,...

INS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere

de Bianca Tila
22 Nov 2023
In primele noua luni ale acestui an, afacerile din comertul cu ridicata s-au majorat cu 1,4%, ca serie bruta fata de intervalul similar din 2022,...

Planul de afaceri pentru o pizzerie. Ce NU trebuie sa lipseasca dintr-un plan de afaceri eficient

de Bianca Tila
14 Nov 2023
Succesul unei afaceri este determinat de eficienta planului de afaceri. O schita de inceput ghideaza pasii si strategiile necesare pentru o pizzerie...

Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere

de Bianca Tila
12 Feb 2024
Afacerile handmade aduc in fata potentialilor clienti unicitate si valoare. Aceasta nisa este in continua crestere, avand in vedere ideile noi si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]