Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

De ce sa fii precaut cu afacerea ta atunci cand folosesti social media

de
893 0 17 Mai. 2014
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Evolutia social media a surprins multi antreprenori, incepand cu pierderea timpului de catre adolescenti la dreptul de a activa intr-o strategie de business. Oamenii de afaceri inteleg ca a te afla in mediul online este o actiune necesara pentru a face bani in lumea de azi a antreprenoriatului. Cei sinceri vad online-ul ca pe ceva necesar pentru reusita oricarei afaceri in epoca moderna.

Oricum, chiar daca profilul tau social ofera o adresa de email si o arhiva veche de poze, acest lucru reprezinta un avantaj pentru tine. 
Desi folosesc social media cu usurinta, a dezvolta strategii pentru uzul efectiv poate deveni o sarcina mai dificila pentru antreprenori. Nu face vreo greseala: social media devine cruciala pentru inceputul unui plan precum site-urile micilor afaceri. Este nevoie de multa munca pentru a castiga atentia oamenilor, vei avea de-a face cu scepticii si va trebui sa-ti mentii pozitia. 
Marketingul micilor afaceri de azi se afla la o distanta de ani lumina de telemarketing si de mail-ul direct - este timpul sa inveti cum sa scoti venituri din social media pentru a avea profit din eforturile de marketing.
 
Interactiunea conduce catre following
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h
Social media poate fi comparat cu antreprenoriatul la un nivel de baza. Cand esti antreprenor, incepi prin folosirea resurselor minime si de dragul ambitiei de a construi ceva din nimic. In social media, circumstantele sunt aproape identice. Intorcandu-se in urma cu cinci ani, cand MySpace era popular si userii noi isi pot aminti cand Tom era singurul prieten din lista. Aceia care s-au ocupat de MySpace au avut ceva de munca pentru a-si construi cercul de conexiuni.
 
In ambele cazuri, depinde de tine cum vei castiga bani: printr-o afacere de succes si o lista lunga de followers. 
Primul pas pe care il poti face este sa interactionezi cu alti useri. Cuvintele "social network" se formeaza pentru tine; antreprenorii au nevoie sa socializeze cu ceilalti useri, ca apoi sa dezvolte o retea cu followers. 
Modalitatile variaza: prin like-urile sau raspunsurile cu privire la statusurile tale de pe Facebook , retweet-ul pe Twitter, prin Pinterest, adaugare pe Google+ si conectarea pe LinkedIn.
Alt efect de tactica pe care il poti folosi este construirea unei retele de followers sincronizata cu propriul cont de social media, care iti permite sa primesti mai multi useri care poate nu se afla in raza retelei tale. Platformele sociale se auto-activeaza in inter-distribuirea dintre retele. Poti posta ceva pe Facebook si poti recomanda utlizatorilor sa te urmeze pe Twitter sau sa includa link-uri altor conturi pe profilul tau de LinkedIn.
 
Nu-ti pierde calmul
 
In multe aspecte, folosind social media pentru afaceri reprezinta o sabie cu doua taisuri. Poate aduce antreprenorii pe calea afirmarii, dar poate provoca esecul altora. Solutia este sa mentii protocolul social media care incurajeaza utilizarea responsabila si nu postarile sau tweet-urile daunatoare. 
 
Limbajul liber reprezinta un lucru minunat, dar uneori poate fi scapat de sub controlul social media. Oricine va detecta cel putin un user care sa arunce cu mesaje urate in directia lor. Pentru antreprenori, acest lucru se poate intampla cand un client este nemultumit de un produs sau serviciu, pentru ca, in loc sa incerce sa isi rezolve problema, isi manifesta plangerile pe internet.
Primul pas este sa faci un screenshot la mesajul in cauza. Apoi, ar trebui sa-i raspunzi userului la mesajul injurios printr-un mesaj privat pentru a rezolva chestiunea. Poti trimite mesaj cuiva pe Twitter sau un mesaj personal pe Facebook.
Raspunde intotdeauna intr-o maniera potrivita, intrucat trebuie sa aplanezi conflictul, nu sa pui paie pe foc. 
 
Inclinarea balantei intre comunicarea reala si marketingul promotional
 
Principalul motiv pentru care utilizezi social media este sa-ti promovezi produsele si serviciile unei baze de consum mai largi si tehnologizate. Este important sa nu-ti pierzi din vedere obiectivul si sa-ti amintesti ca social media nu este spatiul tau personal de reclama pentru a te juca cu marketingul dupa bunul plac.
Antreprenorii au nevoie sa mentina o balanta intre interactiunea autentica si eforturile de marketing. Este acceptabil sa faci reclama produselor prin posturi, dar nu exagera. Postand prea des risti sa iti pierzi credibilitatea. Asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la promovarea produselor pe social media. Incearca reclamele targetate. 
 
Social media este o strategie vitala parcursa de antreprenori. Te pot ridica sau te pot dobori, iar antreprenorii trebuie sa inteleaga ca postand des nu vor ajunge nicaieri. Trateaza social media ca si cum ai trata orice component pentru mica ta afacere, nu te amagi ca nu conteaza ceea ce spui.
 
Sursa: income.com
 


Tags: afacerisocial mediaantreprenorisitemarketingsfaturi social media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

De ce sa fii precaut cu afacerea ta atunci cand folosesti social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Social media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti

de Camelia Diaconu
11 Iul 2018
Deschiderea unei noi afaceri inseamna si promovare, iar tinerii antreprenori trebuie sa se asigure ca stapanesc cu biro si acest domeniu inainte de...

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016