Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai puternice replici inspirationale pentru un 2013 de succes!

de Ilinca Dobrescu 03 Ian. 2013 2666
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Conducerea unei companii este ca un SimCity exceptional. Pui fundatia potrivita, angajezi oameni exceptionali si te muti dintr-un birou in altul mai mare si cresti beneficiile si facilitatile." - James Park, CEO Fitbit

"Am descoperit faptul ca o companie in care aduceam mai multa distractie devenea din ce in ce mai creativa si inovatia. Acesta a fost jackpot-ul." - Barbara Corcoran, Fondatoare The Corcoran Group

"Ceea ce face lauda la final este ca ofera angajatilor o oglinda. Reuseste sa le spuna oamenilor exact ce cred ei despre propriile lor persoane. Reusesti sa faci oamenii fericiti si impliniti si mai entuziasmati sa lucreze cu tine. Si totul se intampla cu aproape niciun efort." - Ross McCammon, Esquire

"Imi place sa cred ca suntem increzatori in mod justificat. Dar sa ne gandim sincer, cine vrea sa lucreze cu numarul 2? Daca nu te crezi numarul 1 si nu crezi ca poti construi cele mai bune produse si servicii, atunci cine ar vrea sa lucreze cu tine?" - Ben Lamm, CEO Chaotic Moon

"Antreprenorul trebuie sa plece de la stadiul de obsedat de control la stadiul de manager care are incredere in cei din jurul sau si apoi la stadiul de coach si mentor dotat cu inteligenta emotionala." - Ed Hess, profesor la Universitatea Virginia'sDarden School of Business.

"Lumea crede ca daca ai curaj inseamna ca nu ai temeri. Curajul te face sa actionezi in pofida temerilor." - Linda Sapadin, psiholog

"Numerosi afaceristi se indragostesc de propriile lor produse si uita ca ceilalti oameni au nevoie sa fie purtati de o poveste. Un brand ar trebui sa te faca sa simti ceva atunci cand ii pronunti numele. Fara context, totul este fara semnificatie." - Mike Bisceglia, presedinte Stauer


sursa replici: Entrepreneur.com

sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afacerireplici inspirationalereplici inspirationale afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

De la afaceri mici la afaceri mari si invers

de Idei de afaceri
09 Feb 2023
Antreprenoriatul este actul de a fi antreprenor sau “cineva care profita de inovatie, finante si afaceri, intr-un efort de a transforma ideile si...

Promovarea afacerii pe Amazon. Nume si slogan

de Idei de afaceri
05 Apr 2024
Numele marcii este probabil printre putinele detalii la care e greu sa aduci alte schimbari mai tarziu. De aceea este esential sa alegi bine de la...

Productia si serviciile. Procesele de productie in afacerile agricole

de Idei de afaceri
11 Mar 2024
Procesul de productie reprezinta ansamblul operatiunilor care vizeaza activitati economice organizate social ce consta in obtinerea de bunuri...

Planificarea afacerii. Strategia de marketing

de Idei de afaceri
29 Mar 2024
Din punctul de vedere al planificarii de afaceri, strategia este ansamblul de operatii realizate in vederea atingerii unui obiectiv. Strategia de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]