Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa obtii o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor?

de
5430 0 11 Mar. 2016
Coaching


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Politicile privind echilibrul dintre viata profesionala si viata privata aduc beneficii prin mai multe mecanisme. Un mecanism este cel al reducerii stresului datorat conflictului cariera - viata privata care influenteaza performanta in munca. Un alt mecanism este cel al resurselor transferabile.

Orice manager isi doreste o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor. Cum se pot obtine acestea? Cititi urmatoarele sfaturi, luati initiativa si faceti o schimbare majora in viata dumneavoastra!

Atat munca cat si viata privata ofera individului resurse care pot fi utilizate atat pentru imbunatatirea performantelor profesionale, cat si pentru cresterea calitatii vietii in toate celelalte domenii.

Studiile asupra interferentei muncii cu viata privata atrag atentia asupra unui aspect foarte important, si anume ca abilitatile si competentele sunt transferabile.

O abilitate exersata in mediul muncii cum ar fi, de exemplu, managementul conflictelor este o buna resursa in familie sau in viata privata, si invers. Abilitatile exersate si invatate in viata privata sunt resurse pentru cresterea performantei in munca.

Capacitatea de luare a deciziilor, relationare interpersonala,managementul propriului comportament,autocontrolul emotional, managementul situatiilor de criza sunt abilitati care, exersate si aplicate in mai multe contexte, faciliteaza dezvoltarea lor optima.

Sentimentul de autoeficacitate, increderea in propriile abilitati dintr-un domeniu, familie sau munca,are consecinte pozitive asupra celuilalt domeniu.

Mai mult, exersarea asumarii de riscuri in mediul privat influenteaza in mod pozitiv asumarea de riscuri in mediul profesional. Cu cat un manager isi asuma mai multe riscuri in viata privata cu atat va manifesta acest comportament si in mediul profesional.

Companiile care ofera training pentru dezvoltarea unor abilitati cum ar fi managementul comportamental sau autocontrolul emotional are un castig dublu prin faptul ca dezvoltarea acestor abilitati imbunatatesc semnificativ probabilitatea cresterii performantei in munca si in acelasi timp ajuta angajatul sa isi gestioneze mai eficient viata privata.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Toate acestea duc la reducerea semnificativa a unor surse de stres si conflict, care ar putea influenta negativ performanta in munca.
in implementarea strategiilor de imbunatatire a echilibrului dintre viata personala si cea profesionala a angajatiilor, companiile trebuie sa parcurga urmatoa rele etape:

- identificarea nevoilor si motivelor pentru care un astfel de program ar fi util pentru companie;

- examinarea practicilor de echilibru munca –viata de familie/privata, curente in companie;

- crearea unei viziuni si a unor valori ale companiei asociate cu aceste politici;

- identificarea posibilelor bariere prin discutiile cu anagajatii;

- comunicarea politicilor prin intranet, newsletter,pliante sau alte forme de comunicare;

- monitorizarea implementarii si feedback.

La noi, companiile care ofera conditii favorabile pentru atingerea echilibrului intre viata de familie si cariera sunt din pacate rare. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne conformam cu aceasta situatie. O propunere de flexibilizare a programului de munca bine pusa la punct si sustinuta de angajati ar putea convinge sefii.

Un manager istet va intelege ca este o situatie castig - castig prin care va obtine o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor. Asa ca luati initiativa si faceti o schimbare majora in viata dumneavoastra!



Tags: managermanagementreducere stresproductivitateangajatiperformante angajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa obtii o productivitate mai mare si mai multa loialitate din partea angajatilor?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Pregateste-te pentru plecarea angajatilor talentati. Iata cum!

de Alexandra Popescu
02 Sep 2014
Fiecare proprietar de afaceri cunoaste neplacerea de a pierde un angajat talentat. In loc sa privesti plecarile ca pe o sageata in inima culturii...

5AM Coaching, cel mai avansat program pentru productivitate si echilibru

de Adela Simonescu
07 Apr 2014
Dan Luca este initiatorul Revolutiei "5AM" si Productivity Coach de aproape 4 ani, in cadrul programului creat de el insusi. Din 2 octombrie 2010,...

Ce se intampla cand companiile noastre castiga increderea clientilor si angajatilor?

de Matei Antonescu
25 Mar 2014
Increderea este cel mai de pret bun al unei companii si se construieste greu, in timp, putand fi pierduta imediat, cu sanse mici de a fi recastigata...

Citate celebre despre afaceri, management si succes!

de Matei Antonescu
07 Nov 2013
Iata o colectie impresionanta de citate celebre care ne ofera lectii valoroase despre afaceri, management si succes veritabil! "Este mult mai...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc intr-o afacere

Intrebare: Investesc pana la 10 000 euro intr-o afacere profitabila in derulare agricultura, pensiuni, crestere animale, fast-food, productie, comert, camping, etc. Va rog detaliile la valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Vin in atentia dumnevoastra VA PROPUNEM O AFACERE FARA CONCURANTA. Castig lunar 4500 Euro. Afacerea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016