Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU

de
5696 0 23 Iun. 2011
Dosare de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi antreprenori nu inteleg pe deplin importanta pe care trebuie sa o acorde training-ului managerilor si angajatilor din departamentul de vanzari. Acestia sunt elementele cheie care va vor aduce mai mul profit si in functie de abilitatea lor, veti avea clienti mai multi, mai fideli si care sa achizitioneze cu o frecventa sporita.

Angajatii responsabili cu vanzarile trebuie sa inteleaga intreg procesul de vanzare ca fiind fundamentat pe decizia clientilor. Degeaba se vor angaja in discutii elaborate si bine gandite cu acestia, daca nu pot trece de decizia lor de a nu achizitiona un produs sau serviciu.

Un „nu” este cea mai scurta cale catre lipsa vanzarilor daca membrii  departamentului de vanzari nu isi cunosc atuurile care sa sa ii ajute sa castige clientii.

Factorii care duc la ezitarea sau refuzul de cumparare din partea clientilor sunt numerosi. Daca oferiti produse sau servicii de calitate slaba, cu o cantitate mica in raport cu pretul practicat samd, va aflati intr-o situatie foarte dificila. Acesti factori sunt cel mai greu de rasturnat in favoarea afacerilor care le promoveaza.

Nu uitati ca regulile de aur ale oricarui produs sau serviciu sunt cele de promovare a calitatii inalte si un raport avantajos calitate-cantitate-pret. Solutia este ca oferiti reduceri acolo unde se poate, promotii si oferte speciale.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Clientul poate ezita sau refuza sa achizitioneze un produs din cauza interactiunii cu un angajat nepregatit. Membrii echipei de vanzari care nu cunosc pe deplin produsele sau serviciile pe care le promoveaza nu fac nici un bine nimanui. Nu sunt capabili sa ajute clientul sa ia o decizie avantajoasa si nu isi reprezinta firma in mod favorabil.

Un client poate sa spuna „Nu” si din cauza faptului ca nu este convins in totalitate de beneficiile pe care le poate primi din partea unui produs sau serviciu, sau din cauza ca angajatul nu i-a oferit destule informatii relevante pentru a se decide. De multe ori, un refuz vine in locul unor intrebari sau ca rezultat natural al nelamuririlor. Multi clienti sunt reticenti in a pune intrebari mai multe si prefera sa asculte ce li se transmite de catre angajatii responsabili cu vanzarile.

De aceea, trebuie sa fiti sigur ca aveti pe linia de vanzari numai angajati pregatiti, entuziasti, cu orientare catre client, puternic motivati si gata sa anticipeze nevoile, dorintele si nelamuririle clientilor.




Tags: vanzaridepartamentul de vanzariechipa vanzariclientvanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se incheie o vanzare cand clientul ezita sau spune NU
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 pasi in alegerea culorilor potrivite pentru ambientul clientului tau

de Silviu Marian Banila
15 Dec 2015
Tocmai datorita faptului ca nuantele joaca un rol semnificativ in orice ambient si context este important sa nu le alegem in mod amatorist. Cum sa...

Vrei sa-ti atragi clientii? 2 idei de tipuri de restaurante tematice

de Anca Georgescu
30 Mar 2015
Va prezentam cateva exemple interesante, toate din statul american Florida, care ar putea sa dea de gandit proprietarilor de restaurante si baruri...

Transforma-ti clientii nefericiti in adevarati fani! Urmareste acesti 4 pasi!

de Catalin Chivu
12 Feb 2015
Atunci cand un client are o experienta neplacuta cu afacerea ta, nu este interesat sa afle a cui a fost vina. Pur si simplu vrea o solutie. Uneori...

2 cele mai mari calitati ale oamenilor de succes din vanzari

de Dan Iacobescu
10 Feb 2015
Oamenii de succes din vanzari invata in mod continuu. Sunt constienti de faptul ca paharul lor nu e niciodata plin, asa ca sunt avizi de cunoastere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016