Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?

de
2031 0 21 Mar. 2016
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiti ca firma dumneavoastra ar putea dezvolta un brand, dar ce inseamna acest lucru mai exact?

Cand creati o identitate de brand, veti dori sa stabiliti linii directoare care sa acopere toate elementele urmatoare (precum si altele care sunt relevante in domeniul dumneavoastra de activitate).

Iata cateva aspecte de luat in calcul – Logo (atat logoul de baza cat si cele secundare folosite de firma pentru linii de productie
individuale):

– Culorile brandului
– Etichete
– Fonturi si tiparire
– „Vocea” folosita in materiale
– Imaginile
– Mascotele si reprezentantii

Evident, aceasta lista nu este foarte cuprinzatoare. Daca simtiti ca exista alte caracteristici de branding necesare pentru a defini afacerea dumneavoastra, adaugati-le ca linii directoare.

Cel mai rau lucru pe care il puteti face este sa evitati sa creati aceste documente importante. Fara ele, eforturile dumneavoastra nu vor avea consistenta si directia necesare pentru succes.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Complicarea brandului. Priviti cum s-a schimbat logoul Coca-Cola de la prima utilizare din 1887. In vreme ce fonturile variaza foarte putin, aspectul original este aproape intact dupa mai bine de 127 de ani.

Afacerile mici pot invata o lectie de la acest gigant al bauturilor. Cand initiati procesul de branding, veti fi tentati sa adaugati mai multe variabile decat va este necesar.

Dar logoul dumneavoastra nu trebuie sa aiba sase culori diferite sau sase elemente grafice individuale care sa reprezinte departamentele firmei. Elementele simple si curate sunt mai usor de recunoscut si tinut minte de catre consumatori, deci feriti-va de complicarea elementelor de brand ale companiei.



Tags: brandbrandul afaceriilogoafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Cum se construieste brandul personal

de Idei De Afaceri
06 Feb 2018
Brandul personal contine setul de caracteristici care evidentiaza fiecare persoana si comunicarea acesteia. Insa optiunile care definesc in mod...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016