Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

9 greseli care-l scot din sarite pe orice client

de
1043 0 07 Apr. 2015
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Aceste 9 greseli pe care le poti face tu sau angajatii tai nu doar ca il scot din sarite pe client dar il fac sa nici nu-ti mai calce pragul. Ce alegi?

Iata cele 9 lucruri care-l scot din sarite pe orice client!

1. Magazinul se inchide cu 10-15 minute mai devreme
Clientul soseste cu cateva minute bune inainte de ora inchiderii, dar dinauntru i se face semn: "Gata, s-a terminat programul pe ziua de azi". De unde si pana unde? Si, oricum, clientul nu e obligat sa stie orarul repectivului magazin si sa-si planifice vizita in functie de ora de inchidere.

2. Vanzatorul nu stie sa ofere relatii despre produsul pe care-l vinde
Este extrem de enervant pentru un client sa nu poata obtine anumite informatii despre produsul dorit. Raspunsul "Nu stiu" (eventual spus si pe un ton gen "de unde naiba sa stiu eu?") este catastrofal. Chiar daca intrebarea adresata de client este mai complicata, "nu stiu" nu este o solutie. Vanzatorul poate sa ceara sfatul unui coleg mai experimentat sau sa-l asigure pe client ca se va interesa si va afla informatia dorita.

3. Vanzatoarea/ul nu are sa dea restul
Ati vazut, probabil, situatii in care 2-3 cumparatori, dupa ce au platit, asteapta langa casa ca un alt cumparator sa vina cu bani mai marunti, ca sa-si poata lua si ei restul. E oare treaba clientului sa aiba intotdeauna bani potriviti la el? O asemenea situatie e o bataie de joc, care nu are nici o scuza, cu atat mai mult cu cat exista si o solutie: vanzatoarea, instruita de seful ei, ar putea foarte bine sa-i ceara clientului o suma rotunjita in minus, urmand ca pe viitor sa se ingrijeasca din timp sa aiba sa dea restul exact.

4. Clientul este tratat cu o familiaritate exagerata
Un client care este intampinat din usa magazinului cu: , mai ales daca a trecut de varsta adolescentei, poate ramane incremenit. Si se va simti chiar jignit.

5. Folosirea "tehnicii produsului expus"
In vitrina clientul admira un produs foarte atragator, atat ca aspect, cat si ca pret. Intra inauntru si vanzatorul ii spune ca respectivul produs nu este pentru vanzare, dar ca iti poate oferi ceva "similar" (care, bineinteles, costa dublu si place pe jumatate).

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





6. Greseala!
Sa-l intampini pe client cu un aer arogant, ca si cum ai vrea sa-l pui in inferioritate.

7. Greseala!
Sa-l intampini pe client cu un aer obosit sau plicitsit.

8. Greseala!
Sa-l intampini pe client de parca v-ati cunoaste de-o viata.

9. Greseala!
Pur si simplu, sa nu-l bagi in seama pe client.



Tags: clientgreselivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

9 greseli care-l scot din sarite pe orice client
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

3 greseli ale unui start-up, remarcate de Mike Parsons

de Idei De Afaceri
23 Iun 2016
In ultimele 6 luni, in randul companiilor aflate la inceput de drum, s-a facut remarcat un trend: se acorda o atentie mai mare produsului unui...

Greselile de (ne)iertat ale tanarului antreprenor

de Octavian Dinu
11 Apr 2016
Inceputul este intotdeauna plin de optimism, de vise marete, de planuri grandioase. Dar, ca tanar antreprenor, cu ce experienta te lauzi? Pana vei...

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton