Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

In afaceri - dorinta, schimbare, vanzari ridicate

de
1405 0 30 Apr. 2015
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

De prea multe ori incercam sa intuim ce vor clientii nostri, dupa care incercam sa le oferim acel lucru. Dar ceea ce au ei nevoie nu este neaparat acelasi lucru cu ceea ce isi doresc ei.

Dorintele sunt interesante, iar nevoile plictisitoare! "Am nevoie sa urmez o dieta, dar imi doresc acea placinta.", "Nu am nevoie, fara doar si poate, de unul din acele telefoane celulare miniaturale, dar imi doresc foarte mult unul."

Nevoile pot fi o marfa.

"Diferit si emotionant" este o combinatie mai puternica decat "linistit si neschimbat". Ce este "hot" azi maine poate fi depasit. Societatea noastra ne pregateste pentru un drum nou de urmat: diferit si emotionant. Este un drum cu standarde noi. Nu trebuie schimbat totul astazi sau maine. Dar ceea ce trebuie sa intelegeti este puterea teribila pe care o are schimbarea in comertul cu amanuntul. Un magazin unde tot timpul se intampla ceva se bucura de trafic, iar traficul genereaza vanzari.

E foarte putin probabil ca un client sa intre in magazinul dvs. si sa va spuna: "Da-mi tot lucrul ala vechi, pe care il stiu de ani de zile!". Cei mai multi vor ceva nou, ceva "ultimul racnet", ceva diferit. Dar in unele situatii, ei vor dori totusi acel "lucru vechi". Cand merg intr-un supermarket, clientii achizitioneaza aceeasi marca de lapte, acelasi tip de parizer, aceeasi paine alba, feliata.

Asadar, cand e vorba de produse uzuale, care formeaza "cosul zilnic", oamenii vor produsele cu care s-au obisnuit. Dar asta e valabil doar pentru supermarket-uri si doar pentru lapte, carne, ulei si alte lucruri de acest gen. In rest… Vindeti articole diferite, intr-un mod diferit, catre oameni diferiti (in fapt, e vorba de aceeasi oameni, dar ei isi schimba gusturile odata cu schimbarea vremurilor. Vedeti? Chiar si vremurile se schimba!)

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: afacereafacerivanzareclientimanagement

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

In afaceri - dorinta, schimbare, vanzari ridicate
Rating:
Nota: 4.25 din 2 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton