Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 greseli grave in email marketing

de
1161 0 12 Dec. 2013
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
3 greseli grave in email marketing

Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti, vor folosi strategiile de email marketing.

Fie ca avem contract cu o mare agentie de email marketing, fie ca apelam la instrumentele de email marketing pe care le avem deja la indemana in mediul online, alternative nu exista in acest moment. Nu poti sa iti asiguri vizibilitate maxima pentru produsele si serviciile oferite daca nu mizezi in mod intensiv si pe email marketing, alaturi de restul instrumentelor de marketing pe care le utilizezi.

Evident, mizam si pe WOM (word of mouth marketing, marketing din gura in gura), un tip aparte de promovare care mizeaza pe raspandirea mesajului de marketing chiar de catre cei mai satisfacuti clienti.

In alta ordine de idei, mizam si pe flyere si brosuri, carti de vizita si organizarea de evenimente speciale.

Iar atunci cand discutam despre email marketing, avem grija sa nu ne lovim de aceste 3 greseli fatale:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


1. Nu testam, nu analizam, nu observam ce se intampla in urma campaniilor de email marketing efectuate.
Este esential sa testati impactul campaniilor efectuate si rezultatele obtinute. Verificati Subject Line-urile si impactul acestora, popularitatea lor, procentajul de deschidere a email-urilor si numarul de dezabonari pentru fiecare campanie in parte.

Aflati sursa problemelor ce duc la rate mari de dezabonare. Daca nu cunoasteti aceste detalii, nu aveti avea cum sa remediati problemele si sa va mariti rata de conversie a campaniilor de email marketing.

2. Nu intelegem esenta in email marketing. Nu avem o viziune clara si aceasta greseala duce la o serie larga de noi probleme. Daca nu privesti lucrurile dintr-o perspectiva cat mai larga, vei ramane atasat de rezultatele pe termen scurt, cele de saptamana aceasta, din luna aceasta.

Solutia nu este sa vinzi cat mai mult si cat mai des daca simti ca lista de abonati se uzeaza. Se poate ca efectul sa fie de scurta durata si viitorul sa devina destul de sumbru. Este esential sa nu iti fortezi abonatii. Mesajele de marketing prea agresive pot avea rezultate interesante pe moment, insa niciodata pe termen lung.

3. Promitem mai mult decat livram? Esential este sa promiti foarte mult si sa livrezi si mai mult. Doar asa vei reusi sa iti fidelizezi abonatii cu adevarat, sa ii loializezi, sa ii determini sa iti deschida intotdeauna email-urile. Se asteapta sa primeasca oferte incredibile si mereu continut informational puternic.

Sa aveti succes si afaceri cat mai bine promovate!



sursa foto: www.freegreatpicture.com


Tags: marketingmarketing afaceriemail marketinggreseli email marketingstrategii email marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 greseli grave in email marketing
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016