Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de
2577 0 27 Sep. 2017
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decat tweet-uri si de 14 ori mai multe decat mesaje pe Facebook.

Avand toate aceste statistici, nu este de mirare ca echipele de marketing gasesc publicitatea prin SMS ca o arma puternica pentru a duce campaniile catre succes. In multe industrii, SMS marketing-ul este principala metoda de marketing direct.

In urma mai multor studii de piata pe care le-a desfasurat de-a lungul timpului, specialistul in SMS Marketing, Cosmin Campian, ofera cateva sfaturi extrem de utile pentru a desfasura o campanie eficienta:

1. Simplu si Scurt.

Regula Simplu si Scurt ar putea fi cea mai importanta dintre toate si te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobila limiteaza mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tau sa se incadreze in aceasta limita sau cel putin prima parte a mesajului sa transmita esenta campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La urmatoarea comanda aveti reducere 40%. Oferta expira in doua zile. Intra pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la tinta, contine instructiuni simple si te anunta ca oferta expira curand, ceea ce indreapta clientul catre o actiune imediata. Este important intototodata ca intr-o campanie de SMS marketing sa incluzi o oferta de care sa fii sigur ca ar putea fi pe placul celor mai multi destinatari”, explica specialistul.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


 2. Alege momentul potrivit.

“Intodeauna campaniile care au un termen limita de expirare, preferabil ca acesta sa fie de maxim 2-3 zile, beneficiaza de un succes mai mare decat cele care contin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit in timp ca fiind mai eficiente campaniile desfasurate in jurul orei 10 dimineata. Campaniile desfasurate in weekend au un impact mai mic de regula. Aceste reguli se aplica in majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplica in toate cazurile. Testeaza ore si zile diferite, apoi evalueaza rezultatele pentru a te asigura ca desfasori campaniile tale la momentul potrivit”, explica Cosmin Campian.
   
3. Segmentarea clientilor.

“Foarte multa lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificari, se plange de mesajele de marketing pe care le primesc si le considera adesea nefolositoare. Incearca sa trimiti intodeauna mesaje utile pentru clientii tai, mesajele trebuie sa fie personalizate in functie de nevoile lor. Creeaza liste diferite de contacte in functie de varsta, interese, actiuni inregistrate in site-ul sau aplicatia ta. Avand in vedere ca majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigura-te ca masori impactul campaniilor si astfel te apropii de nevoile fiecarui client”, declara Cosmin.
  
4. Scurteaza link-urile.

“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi si nu se incadreaza in cele 160 de caractere disponibile intr-un mesaj. Foloseste servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ti-l ofera link-urile scurte este acela de a monitoriza mai usor click-urile din mesajele SMS trimise de tine, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul in marketing.


Tags: strategie de marketingsms marketingcampanie de marketingmarketing direct

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes
Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Alege caile simple ca strategie de marketing

de Andrioae Ruxandra
21 Mai 2014
Nu ai nevoie de o publicitate imensa sau o campanie de marketing profesionista pentru a iti dezvolta afacerea. Strategia ideala depinde de afacerea...

O strategie de marketing care nu poate esua!

de Matei Antonescu
25 Feb 2012
Strategiile de marketing ne ajuta in mod justificat afacerile sa devina afaceri profitabile timp indelungat, sa isi atraga un renume avantajos, sa...

Cum se conduce o campanie de marketing de succes

de Maria Nicutar
09 Iul 2011
Orice afacere care se respecta stie ca vanzarile si promovarea se optimizeaza cu ajutorul campaniilor de marketing. Inainte de a trece la gandirea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016