Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge

de
1094 0 29 Aug. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Toate platformele social media sunt pline de videoclipuri ale celebritatilor, directorilor, oamenilor simpli, sportivilor, politicienilor etc. care iau parte la cea mai recenta senzatie virala: Ice Bucket Challenge.

 
Postarile sunt tot mai multe pe zi ce trece, iar Bill Gates sau Oprah Winfrey sunt unii dintre cei care au acceptat celebra provocare. Insa aceasta initiativa a realizat ceva ce este visul oricarui marketer: sa devina virala si sa capteze atentia intregii natiuni intr-un timp scurt. 
 
Ice Bucket Challenge aduce, de fapt, beneficii Asociatiei ALS, strangand fonduri pentru tratamentul celor care sufera de scleroza amiotrofica. Start-up-urile, comerciantii si nu numai pot invata de la succesul acestei campanii, asa ca iata cateva lectii care se desprind din Ice Bucket Challenge.
 
1. Identifica scopul sau cauza
Scopul Ice Bucket Challenge a fost raspandirea constientizarii si strangerea de fonduri pentru cercetarea ALS, iar succesul a depasit asteptarile initiale. Obiectivul este simplu si clar, iar participantii nu trebuie sa depuna prea mult efort: doneaza online si isi toarna o galeata de apa cu gheata in cap. 
 
Consumatorii de astazi sunt atrasi de simplitate si mesaje directe. Ei nu prea au timp sa citeasca un articol intreg, un newsletter sau o pagina web pentru a intelege un mesaj.
 
2. Fa-o distractiv si usor
Este amuzant sa vezi cum oamenii isi toarna acea galeata cu apa si gheata in cap, iar apoi tipa sau scot diferite sunete cauzate de senzatie de rece. Internetul este plin de aceste videoclipuri amuzante.  Oamenilor le place sa rada, asa ca distreaza publicul cu videoclipuri sau fotografii pe care le-ar placea sa le vada. Posteaza lucruri care ajung usor la oameni si permite-le sa se conecteze cu organizatia la un nivel uman, iar acest lucru poate incuraja implicarea intr-un mod autentic.
 
3. Adauga rapiditate
Cei care sunt provocati in cadrul campaniei Ice Bucket Challenge au la dispozitie 24 de ore sa o accepte si sa doneze. Daca doresti sa te dezvolti, mentine o fereastra de timp scurta pentru a propulsa succesul rapid. Acordand publicului un termen-limita, initiativa va deveni o prioritate.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii



 
4. Intelege puterea de multiplicare
Campania ALS invita participantii sa incurajeze inca trei persoane sa participe, creand un efect de multiplicare. Atunci cand este posibil, implica consumatorii intr-o initiativa care le ofera sansa sa se implice cu reteaua lor pentru ca si ceilalti sa se bucure de acel lucru. In acest fel, marketerul aduce o expunere mai mare marcii companiei.
 
5. Distribuie pe mai multe platforme
Stiri despre Ice Bucket Challenge sunt partajate pe mai multe platforme sociale, cum este Facebook, Twitter, Instagram sau Youtube. Daca iti doresti ca o idee sau o campanie sa devina virala, fa mai usoara distribuirea actualizarilor pe mai multe platforme. Nu le da oamenilor un motiv sa nu se implice.
 
6. Ofera participantilor o sansa sa se simta bine
Toata lumea iubeste sa se simta bine. Ice Bucket Challenge strange fonduri pentru o cauza medicala, iar indiferent de marimea unei donatii, participantii se simt bine pentru ca ii ajuta pe cei care au nevoie. In plus, le ofera si un sentiment de unitate.
 
O initiativa precum aceasta permite o conexiune emotionala a participantilor cu organizatorii si oportunitatea de a conversa.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: ice bucketice bucket challengemarketingmarketing ice bucketice bucket viral

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 lectii de marketing care se desprind din Ice Bucket Challenge
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016